Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 50/ZP/2021 KMP Płock – zmiana sposobu użytkowania – wykonanie dokumentacji uzupełniającej. Zmiana funkcji pomieszczeń w części parterowej budynku z hotelowej dla funkcjonariuszy policji na pomieszczenia biurowe.

Termin:
Zamieszczenia : 31-03-2021 10:37:00
Składania : 09-04-2021 14:00:00
Otwarcia : 09-04-2021 15:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41 701 21 68

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


KMP Płock – zmiana sposobu użytkowania – wykonanie dokumentacji uzupełniającej. Zmiana funkcji pomieszczeń w części parterowej budynku z hotelowej dla funkcjonariuszy policji na pomieszczenia biurowe.

 

1.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1, 1a.

 

2.   Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:

a) Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek – Oświadczenie – Załącznik nr 2.

b) Oświadczenie RODO - Oświadczenie – Załącznik nr 3.

c) Uprawnienia budowlane, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.

 

2.       Projekt umowy  – Załącznik nr 4

 

      4.     Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na  

              stronie https://platformazakupowa.pl/

 

      5.     Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych

             zgodnie z art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w

             zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie

             publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).

 

     6.     Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie za pośrednictwem Platformy innych

            ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 9 listopada  

            2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty

            budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).

 

     7.   Zawarcie umowy powinno nastąpić w terminie 10 dni, od dnia następnego, po dniu wyłonienia   

           wykonawcy i ogłoszenia informacji o wyborze wykonawcy.

   

     8.   Zamawiający ma możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr1. Opis.pdf pdf 383.51 2021-03-31 10:37:00 Postępowanie
Załącznik nr1a. Rzut zmiany sposobu.pdf pdf 534.72 2021-03-31 10:37:00 Postępowanie
Załącznik nr2. OŚWIADCZENIE.PDF PDF 73.55 2021-03-31 10:37:00 Postępowanie
Załącznik nr3. Oświadczenie RODO.pdf pdf 289.34 2021-03-31 10:37:00 Postępowanie
Załącznik nr4. PROJEKT UMOWY.pdf pdf 417.73 2021-03-31 10:37:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 KMP Płock – zmiana sposobu użytkowania – wykonanie dokumentacji uzupełniającej. Zmiana funkcji pomieszczeń w części parterowej budynku z hotelowej dla funkcjonariuszy policji na pomieszczenia biurowe. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji do dnia 20.05.2021 (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 383