Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-04-2021 10:50:00 |
Składania : | 09-04-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. (Dz.U z 2019r., poz. 2019 ze zmianami).
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 kompletów wkładów do apteczki zgodnie z normą DIN 13157 PLUS.
2. 1 wkład do apteczki zawiera co najmniej następujące elementy:
1) 1 szt. Kompres zimny
2) 2 szt. Kompres na oko
3) 3 szt. Kompres 10 x 10cm (pak po 2 szt.)
4) 2 szt. Opaska elastyczna 4m x 6cm
5) 2 szt. Opaska elastyczna 4m x 8cm
6) 1 kpl. Plaster 10 x 6 cm (8szt.)
7) 1 kpl. Zestaw plastrów (20szt.)
8) 1 szt. Przylepiec 5m x 2,5 cm
9) 1 szt. Opatrunek indywidualny G
10) 3 szt. Opatrunek indywidualny M
11) 1 szt. Opatrunek indywidualny K
12) 1 szt. Chusta opatrunkowa 60 x 80cm
13) 2 szt. Chusta trójkątna
14) 1 kpl. Chusta z flizeliny (5 szt.)
15) 1 szt. Koc ratunkowy 160 x 210 cm
16) 1 szt. Nożyczki 19 cm
17) 4 szt. Rękawice winylowe
18) 2 szt. Worek foliowy 30x40 cm
19) 6 szt. Chusteczka dezynfekująca
20) 1 szt. Ustnik do sztucznego oddychania
21) 1 szt. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy wraz z wykazem telefonów alarmowych
3. Termin dostawy: do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia.
4. Okres przydatności
każdego wkładu do apteczki w dniu dostawy – co najmniej 75% okresu przydatności określonego
przez Producenta. Zamawiający wymaga, by wszystkie dostarczone wkłady miały w dniu dostawy do Zamawiającego ten sam okres przydatności.
5. Miejsce dostawy: obiekt szpitala przy ul. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław – pokój 2026.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wyboru oferty oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-12 12:17 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo, w załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty. |
2021-04-09 11:27 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo, w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie złożonych ofert. |
Komunikaty