Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-03-2021 11:10:00 |
Składania : | 12-04-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-04-2021 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zadanie finansowane w ramach Projektu pt. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą PZP zgodnie z art. 2 ust. l pkt. 1 ww. ustawy Pzp - niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania ustawy Pzp.
Postępowanie prowadzone jest przy użyciu Platformy Zakupowej Open Nexus, co oznacza, że wszelkie dokumenty dotyczące postępowania niezbędne do przygotowania i złożenia oferty szacunkowej publikowane będą na powyższej platformie, w tym wyjaśnienia do Zaproszenia, a także oferty na realizacje zadania należy składać tylko i wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus znajdującej się pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/nowaslupia .
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 5/2021 Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Słupi z dnia 4 lutego 2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Słupi zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41 363 03 64
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-13 08:49 | Mateusz Kozub | Dziękujemy za udział w postępowaniu. W załączeniu raport z wyboru ofert. |
2021-04-07 10:50 | Mateusz Kozub |
W
związku
z
zapytaniami
Wykonawców
o
wyjaśnienia
treści
Zaproszenia
do
złożenia
oferty
cenowej,
Zamawiający
udziela
wyjaśnień
(plik
w
załączeniu).
W związku z powyższym w treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej znak: MGOPS.226.06.2021 z dnia 30 marca 2021 r. oraz w treści Załącznika nr 2 – Wzór umowy dokonano zmian zgodnie ze wskazanymi niniejszymi wyjaśnieniami. Pozostałe punkty Zaproszenia do złożenia oferty cenowej i Wzoru umowy nie ulegają zmianie. Ponadto informuje się, iż termin i sposób złożenia oferty cenowej na realizację przedmiotowego zadania nie ulega zmianie i zgodnie z zapisem pkt XI. ppkt 2 upływa w dniu 12 kwietnia 2021 r. o godz. 12:00 oraz termin otwarcia ofert nastąpi zgodnie z zapisem pkt XI. ppkt 5 Zaproszenia do złożenia oferty cenowej. Wraz z udzielonymi odpowiedziami treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej pn. „Zakup paliw płynnych do pojazdu służbowego w ramach realizacji usługi door-to-door w Gminie Nowa Słupia”, Zamawiający publikuje zmienioną treść Zaproszenia do złożenia oferty cenowej wraz ze Zmienioną treścią Załącznika nr 2 – Wzór umowy. Wyjaśnienia do treśc [...].pdf |
2021-04-02 10:34 | Mateusz Kozub |
W
związku
z
zapytaniami
Wykonawców
o
wyjaśnienia
treści
Zaproszenia
do
złożenia
oferty
cenowej,
Zamawiający
udziela
wyjaśnień
(plik
w
załączeniu). W związku z powyższym w treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej znak: MGOPS.226.06.2021 z dnia 30 marca 2021 r. oraz w treści Załącznika nr 2 – Wzór umowy dokonano zmian zgodnie ze wskazanymi niniejszymi wyjaśnieniami. Pozostałe punkty Zaproszenia do złożenia oferty cenowej i Wzoru umowy nie ulegają zmianie. Ponadto informuje się, iż termin i sposób złożenia oferty cenowej na realizację przedmiotowego zadania nie ulega zmianie i zgodnie z zapisem pkt XI. ppkt 2 upływa w dniu 12 kwietnia 2021 r. o godz. 12:00 oraz termin otwarcia ofert nastąpi zgodnie z zapisem pkt XI. ppkt 5 Zaproszenia do złożenia oferty cenowej. Wraz z udzielonymi odpowiedziami treści Zaproszenia do złożenia oferty cenowej pn. „Zakup paliw płynnych do pojazdu służbowego w ramach realizacji usługi door-to-door w Gminie Nowa Słupia”, Zamawiający publikuje zmienioną treść Zaproszenia do złożenia oferty cenowej wraz ze Zmienioną treścią Załącznika nr 2 – Wzór umowy. Wyjaśnienia treści z [...].pdf |
Komunikaty