Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.2710.3.2021 Bieżące utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów i urządzeń małej architektury na terenie miasta i gminy Lubsko

Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2021 14:09:00
Składania : 15-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 15-04-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik-04- projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 505.71 2021-03-30 14:09:00 Postępowanie
SWZ - biezące utrzymanie dróg, chodników-30.03.2021-3 części.pdf pdf 1863.2 2021-03-30 14:09:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu-30.03.2021.pdf pdf 135.32 2021-03-30 14:09:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytania Wykonawców-12.04.2021 r.-sig.pdf pdf 988.72 2021-04-12 14:30:40 Postępowanie
Załącznik nr 10 -Opis przedmiotu zamówienia-12.04.2021.zip zip 532.57 2021-04-12 14:30:58 Postępowanie
Załącznik nr 1-3, 5-9 do SWZ-12.04.2021.zip zip 149.98 2021-04-12 14:31:10 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - 15.04.2021.pdf pdf 349.01 2021-04-15 14:23:18 Publiczna wiadomość
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA -remont dróg..pdf pdf 204.1 2021-04-30 10:54:04 Publiczna wiadomość
Ogloszenie o wyniku postępowania - zawarcia umowy.pdf pdf 102.64 2021-05-14 10:58:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-14 10:58 Iwona Poszwa Ogłoszenie o wyniku postępowanie

Ogloszenie o wyniku [...].pdf

2021-04-30 10:54 Iwona Poszwa Ogłoszenie o wyniku postępowania

OGŁOSZENIE O WYNIK [...].pdf

2021-04-15 14:23 Iwona Poszwa Informacja z otwarcia ofert w dniu 15 kwietnia 2021 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Środki zł brutto jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w kwocie:
Dla Części I – 185 000,00 zł brutto;
Dla Części II – 20 000,00 zł brutto
Dla Części III – 80 000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 747