Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPW.272.21.2021 Modernizacja opraw oświetleniowych w celu poprawy bezpieczeństwa na wybranych drogach powiatowych

Ewa Łuczyk
Powiat Wołomiński Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2021 16:12:00
Składania : 07-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-04-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie (21).pdf pdf 96.64 2021-03-29 16:12:00 Postępowanie
zmiana ogloszenia (21).pdf pdf 42.2 2021-03-29 16:12:00 Postępowanie
swz.pdf pdf 1226.58 2021-03-29 16:12:00 Postępowanie
zalaczniki (word).docx docx 25.55 2021-04-06 08:44:55 Publiczna wiadomość
odp. oprawy oswietl..pdf pdf 285.58 2021-04-02 12:33:59 Publiczna wiadomość
informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 196.62 2021-04-07 10:46:07 Publiczna wiadomość
zawiadomienie.pdf pdf 301.32 2021-04-26 15:44:46 Publiczna wiadomość
informacja_o_maksymalnej_kwocie_na_realizacje_zamowienia.pdf pdf 503.29 2021-04-07 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-26 15:44 Ewa Łuczyk Informacja o wyborze oferty

zawiadomienie.pdf

2021-04-07 10:46 Ewa Łuczyk Zestawienie złożonych ofert

informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-04-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Informacja o maksymalnej kwocie na realizację zamówienia

informacja_o_maksyma [...].pdf

2021-04-06 08:44 Ewa Łuczyk Załączniki (word)

zalaczniki (word).do [...].docx

2021-04-02 12:33 Ewa Łuczyk Odpowiedź

odp. oprawy oswietl. [...].pdf

2021-04-02 08:22 Ewa Łuczyk Wołomin, dnia 01 kwietnia 2021 r.

Zamawiający:
Powiat Wołomiński
ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin

SPW.272.21.2021

INFORMACJA


dotyczy: Modernizacja opraw oświetleniowych w celu poprawy bezpieczeństwa na wybranych drogach powiatowych



Zamawiający informuje, że w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019) – dalej: ustawa Pzp, wykonawcy zwrócili się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

1) Czy realizowany inwestycja ma przyjęte obliczenia mocy opraw zgodne z klasami oświetlenia dróg M2, M3, M6 plus inne na przejazdy kolejowe, na których trzeba zapewnić bezpieczeństwo normy olśnienia, czy jest potrzeba dołączyć odpowiednich obliczeń fotometrycznych do oferty oraz czy wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnych (ważnych) uprawnień, właściwych do wykonywania prac objętych przedmiotem zapytania Informacje o RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.
Odpowiedź: Kwestia obliczenia mocy poszczególnych opraw została opisana w SWZ – Rozdział II pkt. 1. Zamawiający nie widzi potrzeby załączania do oferty obliczeń fotometrycznych, ponieważ lampy do wymiany zostaną wskazane dopiero po wyborze Wykonawcy i podpisaniu umowy. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią kadrę techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia do wykonywania przedmiotowych prac. Kwestie RODO zawiera SWZ w Rozdziale I pkt 16.
2) Proszę o dodanie do SIWZ obowiązujących Norm na tereny PKP-PLK S.A jeśli taki tereny występują , na zamawiane produkty lub dobry opis bez podawania nazw, które mają zastosowane a nie zostały podane do realizacji przedsiewzięcia. Normy na słupy wysiegniki i oświetlenie Nowych norm PN-EN13201-2;2016-03 Oraz ważnych norm PN-EN12464-1:2011 „Światło i Oświetlenie miejsc pracy. PN-EN60698-1 PN-EN60598-2-3 PN-EN 55015 PN-EN61547, PN-EN61000-3-2, PN-EN61000-3-3.
Odpowiedź: Zadane pytanie nie jest związane z przedmiotowym zadaniem inwestycyjnym.

3) Czy wykonawcy którzy brali udział w postepowaniach wcześniejszych i ich działania mogą być podstawą prawną do eliminowania bezprawnego zachowania i odrzucenia ich ofert przez instalacje podróbek nowej technologii lamp Led niespełniających norm i tym wprowadzając w błąd zamawiającego, dotyczy praw wyłącznych chronionych na podstawie ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. akty prawne, rozporządzenia Polskie, wynikających z art.4 ust.3 TUE oraz art.7 Konstytucji RP, obowiązek respektowania zasad prawa unijnego przy wykonywaniu kompetencji przewidzianych dla niego w ustawy Prawa, z zakresu własności przemysłowej i intelektualnych przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej i Ustawy
Odpowiedź: Zadane pytanie nie ma związku z przedmiotowym projektem.
4) Czy opraw oświetleniowe powinny mieć dokumenty do użytkowania: - EN 60598-1 _ EN 60598-2 . Potwierdzone badaniami ze zgodność Ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Zgodne z ustawa o efektywności energetycznej z maj 2016, wymagania dla sprzętu elektrycznego:
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że należy stosować oprawy oświetleniowe zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zgodne z SWZ (Rozdział II pkt 1.).
5) Brak jest opisów ogólnych opisów lampy co do średnic uchwytu mocowań , jest niedopuszczalne podawanie nazw produktów , powinna być podana charakterystyka i normy minimum powyżej 110 lm/m2 1W netto, według zamienników Zielonych Zamówień Publicznych i Kryteriów Unijnych zamienników oświetlenia sodowego na LED, które mogą ukierunkować wykonawcę i inwestora jakie produkty przedstawić do rzetelnej przygotowanej wyceny. dostosowując się do polityki klimatycznej z zachowaniem strategii niskoemisyjnego rozwoju. Czy wszystkie oprawy LED lub sodowe powinny spełniać niezbędne wytyczne EU.
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że należy stosować lampy opisane w SWZ (Rozdział II) spełniające stawiane tam wymagania.

6) Proszę o wskazanie lokalizacji wymiany opraw oświetleniowych
Odpowiedź: W SWZ w Rozdziale II pkt 1, ppkt. 3 wskazano lokalizację wymiany opraw. Oprawy będą wymieniane na terenie całego Powiatu Wołomińskiego – w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Poniżej link do wykazu dróg powiatowych:
https://www.powiat-wolominski.pl/info/zawartosc/213

7) Proszę o jednoznaczną odpowiedź czy Oferent ma składać w ramach Oferty cenowej kosztorysy ofertowe zgodnie z załączonymi przedmiarami robót w ilości 20 sztuk czy jedynie Tabelę zestawienia kosztów.
Odpowiedź: Zamawiający w postępowaniu przetargowym nie załączał żadnych przedmiarów, wyraźnie w SWZ wskazał jako dokument wymagany „formularz cenowy” (Rozdział II, pkt 9). Należy go sporządzić taki sposób żeby można było wyczytać ile kosztuje:
montaż nowej oprawy oświetleniowej na istniejącym wysięgniku z demontażem starej oprawy w ilości 130 szt.,
oraz montaż nowej oprawy z nowym wysięgnikiem w ilości 20 szt.
Kwotę za wszystkie powyższe, należy wpisać jako sumę do Oferty.

2021-04-02 08:02 Ewa Łuczyk Odpowiedzi
2021-04-02 07:51 Ewa Łuczyk Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-04-02 07:49 Ewa Łuczyk Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-04-02 07:48 Ewa Łuczyk Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 637