Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00024118/01 ZA.272.5.2021: USŁUGI SPOŁECZNE: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn.: „Rozwój CKZ w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim”.

Biuro Zamówień Publicznych
Powiat Nowotarski
Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2021 10:46:00
Składania : 12-04-2021 11:00:00
Otwarcia : 12-04-2021 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu - BZP.pdf pdf 159.11 2021-03-29 10:46:00 Postępowanie
Specyfikacja warunków zamówienia.pdf pdf 432.24 2021-03-29 10:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 A-E - Formularz oferty dla części nr 1, 2, 3, 4 i 5.docx docx 131.46 2021-03-29 10:46:00 Postępowanie
Załączniki nr 2 A-E - SzOPZ dla części nr 1-5.zip zip 458.93 2021-03-29 10:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx docx 97.68 2021-03-29 10:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Projektowane postanowienia umowy.docx docx 106.76 2021-03-29 10:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy - Umowa RODO.docx docx 115.11 2021-03-29 10:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.docx docx 102.98 2021-03-29 10:46:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - BZP.pdf pdf 40.1 2021-04-01 13:30:31 Publiczna wiadomość
Pytania, odpowedzi, modyfikacja.pdf pdf 173.02 2021-04-01 13:30:31 Publiczna wiadomość
NOWY Załącznik nr 2 B do - SzOPZ_wózki jezdniowe_cz. 2 _po modyfikacji.docx docx 97.64 2021-04-01 13:30:31 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 12.04.2021 R..pdf pdf 147.6 2021-04-12 14:03:55 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_cz. 1, 2, 3, 4, 5 - strona internetowa.pdf pdf 157.32 2021-04-29 10:01:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-29 10:01 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 2, 3, 4 i 5.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2021-04-12 14:03 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu informacja z otwarcia ofert z dnia 12.04.2021 r.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2021-04-12 11:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuję, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 48 100,00 zł brutto, w tym dla:
Części nr 1: 9 600,00 zł brutto
Części nr 2: 4 500,00 zł brutto
Części nr 3: 10 000,00 zł brutto
Części nr 4: 16 000,00 zł brutto
Części nr 5: 8 000,00 zł brutto
2021-04-01 13:30 Biuro Zamówień Publicznych UWAGA! W załączeniu pytania, odpowiedzi, modyfikacja wraz z nowym załącznikiem nr 2 B do SWZ - szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 2 oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - NOWY TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Pytania, odpowedzi, [...].pdf

NOWY Załącznik nr 2 [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 638