Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.6131.9.2021.AP Dostawa sadzonek drzew przeznaczonych do nasadzeń w ciągach dróg gminnych

Artur Pawlukowski
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 26-03-2021 14:33:00
Składania : 02-04-2021 12:00:00
Otwarcia : 02-04-2021 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

I. Przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa sadzonek drzew obejmuje następujący zakres:

- lipa drobnolistna 190 szt., wys. min. 1,5 m, obw. pnia na 100 cm - 10-14 cm;

- klon pospolity 165 szt., wys. min. 1,5 m, obw. pnia na 100 cm - 10-14 cm;

- jodła pospolita 65 szt., wys. min. 1,5 m, obw. pnia na 100 cm - 10-14 cm;

- paliki do mocowania drzew w ilości 420 szt. o długości ok. 3 m każdy i grubości 5-6 centymetrów.


II. Zamówienie obejmuje koszt transportu i dostawy przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego.
III. Warunki udziału w postępowaniu: Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy, który Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
IV. Termin wykonania zamówienia: do 18.05.2021 r.
V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
VIII. Termin składania ofert upływa dnia 02.04.2021 r. o godz. 12.00.
IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
X. Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.04.2021 r. o godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego.
XI. Termin związania ofertą – 30 dni.
XII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Artur Pawlukowski.
XIII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.


Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:

1) administratorem danych osobowych jest Gmina Giżycko reprezentowana przez Wójta, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko (dalej: Administrator);

2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Jaromira Dylewskiego, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod@ugg.pl bądź nr telefonu 22 350 01 40;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w ramach prowadzonego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie obsługi administracyjnej, informatycznej oraz innym w celu realizacji zadań nałożonych na Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 28 RODO.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres archiwizacji w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;

6) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;

7) jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, w przypadku niepodania danych nie będzie możliwe rozpoznanie żądania.

9) w oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

10) dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 87 429 99 81  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór-Umowy.docx docx 28.49 2021-03-26 14:33:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa sadzonek drzew z palikami dostawa sadzonek z palikami zgodnie z opisem zamówienia 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 25 dnia miesiąca następującego po miesiącu wystawienia faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawa do 18.05.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór-Umowy.docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 587