Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 22/III/2021 Zakup wraz z dostawą testów i akcesoriów na okres 1 roku (2 zadania częściowe): Zadanie nr 1 - Testy do sterylizacji i przyrządy do ich stosowania dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii; Zadanie nr 2 - Akcesoria do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii

Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2021 14:58:00
Składania : 06-04-2021 12:00:00
Otwarcia : 06-04-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 107.5 2021-03-25 14:58:00 Postępowanie
Przedmiot zamówienia - zadanie nr 1 - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego .xlsx xlsx 21.18 2021-03-25 14:58:00 Postępowanie
Przedmiot zamówienia - zadanie nr 2 - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego .xlsx xlsx 14.01 2021-03-25 14:58:00 Postępowanie
UMOWA - WZÓR - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.pdf pdf 414.59 2021-03-25 14:58:00 Postępowanie
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zadaniach 1 i 2 - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.docx docx 14.94 2021-03-25 14:58:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-04-29 13:35 Agnieszka Kormanek Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu, do realizacji zadania nr 1 i 2, została zawarta umowa z wykonawcą: MEDIA-MED Sp. z o.o., ul. Promienistych 7; 31-481 Kraków - na dostawę testów do sterylizacji i przyrządów do ich stosowania o wartości 38 868,21 zł brutto oraz na dostawę akcesoriów do sterylizacji o wartości 14 434,22.
2021-04-13 12:47 Zamówienia Publiczne Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu dla zadania nr 1 i 2 została wybrana oferta Wykonawcy: MEDIA-MED. Sp. z o.o., ul. Promienistych 7,31-481 Kraków, tj.
- dla zadania nr 1 na kwotę brutto 38 868,21 zł (netto 34 547,00 zł),
- dla zdania nr 2 na kwotę brutto 14 434,22 zł (netto 12 982,80 zł).
Oferta dla zadania nr 1 i 2 spełnia wymagania odnoszące się do przedmiotu objętego zamówieniem
i została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, a jej wartość dla poszczególnych zadań nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia – jest jedyną ofertą złożoną w zadaniu nr 1 i 2. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez: zawarcie umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Testy do sterylizacji i przyrządy do ich stosowania dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z załącznika nr 1 do zapytania ofertowego 1 szt. Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
2 Akcesoria do sterylizacji i przyrządy do ich stosowania dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z załącznika nr 2 do zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Akceptacja warunków umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia - Zostały określone w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 609