Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej oraz sporządzenie audytu energetycznego dla zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Domu Asystenta nr 3 w Katowicach ul. Paderewskiego 32”

DIiIB UŚ
Uniwersytet Śląski w Katowicach Oddział: Dział Inwestycji i Infrastruktury Budowlanej
Termin:
Zamieszczenia : -
Składania : 06-05-2021 11:43:24
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej oraz sporządzenie audytu energetycznego dla zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Domu Asystenta nr 3 w Katowicach ul. Paderewskiego 32.

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o postanowienia § 7 Regulaminu ubiegania się i udzielania zamówień publicznych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, wprowadzonego zarządzeniem nr 25/2021 Rektora Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z dnia 05.02.2021r. Zasady, wg których prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia postępowania, która stanowi załącznik do ogłoszenia.


Pod linkiem znajduje się instrukcja: Składanie ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe


W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

W postępowaniu należy złożyć ofertę wraz wymaganymi dokumentami. W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.


Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. poprzez złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, z uwagi na możliwość zapoznania się z ofertą przed terminem jej złożenia.


Rekomendacje:

a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf  i opatrzenie ich podpisem;

b) Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;

c) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików; 

d) Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty;

e) W przypadku kompresowania dokumentów np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików przed skompresowaniem;

f) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00,

tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - na nowym druku - platforma 11 02 21.docx docx 46.86 2024-04-25 09:58:51 Postępowanie
Zał. 1 - instrukcja przeprowadzenia postępowania.docx docx 23.04 2024-04-25 09:58:51 Postępowanie
Zał. 2 Wzór umowy 23 02 2021.doc doc 393 2024-04-25 09:58:51 Postępowanie
Zał. 3 Klauzula informacyjna RODO.docx docx 20.26 2024-04-25 09:58:51 Postępowanie
Zał. 4 Wykaz usług.docx docx 26.82 2024-04-25 09:58:51 Postępowanie
Zał. 5 Wykaz osób.docx docx 221.58 2024-04-25 09:58:51 Postępowanie

Komunikaty

2021-05-06 11:43 DIiIB UŚ Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie anulowane

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Inwentaryzacja i audyt Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej oraz sporządzenie audytu energetycznego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamiarze udzielenia zamówienia, a wszystkie podane informacje wraz z ofertą są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
3 Zdolność techniczna - O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty: a) co najmniej jedną inwentaryzację architektoniczno-budowlaną i instalacyjną budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 5.000,00 m2 lub o kubaturze 15.000,00 m3; b) co najmniej dwa audyty energetyczne dla budynków o powierzchni użytkowej co najmniej 3.000,00 m2 lub o kubaturze 10.000,00 m3 (każdy budynek). Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz usług - wg. wzoru stanowiącego załącznik 4 do ogłoszenia (0)
4 Zdolność zawodowa - O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane, tj. minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób - wg. wzoru stanowiącego załącznik 5 do ogłoszenia (0)
5 Klauzula RODO - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się z klauzulą informacyjną RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
6 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO)”. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
7 Wzór umowy - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się ze Wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz akceptuje jego treść i warunki realizacji przedmiotu zamówienia w nim podane. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Odpis z właściwego rejestru/Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z wykonawców). (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 803