Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przegląd okresowy przewodów kominowych w obiekcie szpitala przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 24-03-2021 13:16:00
Składania : 07-04-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami).

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu okresowego przewodów kominowych w obiekcie szpitala przy ul. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
  2. Termin realizacji Przedmiotu zamówienia: maj 2021r.
  3. Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: zakres Przedmiotu zamówienia, warunki płatności zostały określone
    w załączonym wzorze umowy.
  4. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.
  5. Termin związania ofertą: 30 dni.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy - przegląd okresowy przewodów kominowych.pdf pdf 464.29 2021-03-24 13:16:00 Postępowanie
Zbiorcze zestawienie ofert - postępowanie ID 439092.pdf pdf 238.69 2021-04-07 11:43:09 Publiczna wiadomość
Pismo NSzW_78_2021 - informacja o wyborze oferty_ID 439092.pdf pdf 425.75 2021-04-12 12:11:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-12 12:11 Sylwia Marciniak Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty.

Pismo NSzW_78_2021 - [...].pdf

2021-04-07 11:43 Sylwia Marciniak Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie złożonych ofert.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-03-31 10:24 Sylwia Marciniak Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że w dniu 31.03.2021r. wpłynęło zapytanie od Wykonawcy, o treści (cytat):
„Biorąc pod uwagę zadane pytanie cz.2
"...Dodatkowo, przeprowadzając przegląd - wchodzimy do każdego z pomieszczeń (w tym sala chorych) czy robimy przegląd z dachu budynku (np. kula kominiarska, kamera inspekcyjna)?”

Oraz udzieloną odpowiedź cz.2
"...Wykonawca skontroluje wybrane pomieszczenia w budynku głównym, w częściach wspólnych b e z w c godz. o d z e n i a na oddziały szpitalne oraz przeprowadzi kontrolę kominów wentylacyjnych na dachu budynku głównego przy ewentualnym użyciu kuli kominiarskiej i/lub kamery inspekcyjnej."

Jak zatem wykonać w pełni zakres czynności określony w umowie , skoro do niżej zacytowanych fragmentów zakresu czynności wejście do pomieszczeń jest konieczne?

Chodzi o zawarte we wzorze umowy elementy zakresu rzeczowego przedmiotu przeglądu kominiarskiego:

par. 1, punkt 3, podpunkt 3) siły ciągu kominowego (ciśnienia) gwarantującego prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń,
(sprawdzenie odbywa się przy użyciu anemometru od strony urządzenia wentylującego pomieszczenie- np. kratki wentylacyjnej )

par. 1, punkt 3, podpunkt 6) czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
(sprawdzenie odbywa się przynajmniej w sposób oglądowy w pomieszczeniach które od ostatniego przeglądu podlegały remontom, przeróbkom lub zabudową meblową)”

Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający informuję, że od ostatniego przeglądu nie było w żadnym z miejsc (budynek główny, techniczny, SUW) przeróbek, modernizacji przewodów spalinowych, dymowych, zmian układów wentylacyjnych, remontów oraz wykonywanej zabudowy meblowej. Z uwagi na wyznaczone w szpitalu (budynek główny) odcinki tzw. covidowe, gdzie dostęp jest niemożliwy – przeglądowi podlegać będą wybrane pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego.
2021-03-30 09:59 Sylwia Marciniak Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że w dniu 29.03.2021r. wpłynęło zapytanie od Wykonawcy, o treści (cytat):
„Zwracam się z prośbą o informację w kwestii protokołów, czy posiadają Państwo jakiś wzór lub wymagania przy wystawianiu protokołów? Ma to być jeden protokół na budynek czy oddzielne np. na każdy z oddziałów?
Dodatkowo, przeprowadzając przegląd - wchodzimy do każdego z pomieszczeń (w tym sala chorych) czy robimy przegląd z dachu budynku (np. kula kominiarska, kamera inspekcyjna)?”
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie posiada wzorów protokołów. Wykonawca po zakończeniu przeglądu zobowiązany jest do przygotowania protokołu z przeprowadzonych czynności, z ewentualnymi zaleceniami i uwagami. Należy przygotować oddzielne protokoły z przeglądu dla budynku głównego, budynku technicznego i SUW.
Wykonawca skontroluje wybrane pomieszczenia w budynku głównym, w częściach wspólnych bez wchodzenia na oddziały szpitalne oraz przeprowadzi kontrolę kominów wentylacyjnych na dachu budynku głównego przy ewentualnym użyciu kuli kominiarskiej i/lub kamery inspekcyjnej.
W przypadku budynku technicznego oraz SUW ogólny przegląd wizualny.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd okresowy przewodów kominowych w obiekcie szpitala przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maj 2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Akceptuję treść zawartego w zapytaniu wzoru umowy wraz z załącznikami i zobowiązuje się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 897