Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 1/II/KT/2021 Zakup sprzętu komputerowego, monitorów i drukarek - zgodnie ze specyfikacją.

Deadlines:
Published : 24-03-2021 12:04:00
Placing offers : 29-03-2021 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Tychach zaprasza Państwa do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Zakup sprzętu komputerowego, monitorów i drukarek - zgodnie ze specyfikacją (patrz załącznik).

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – cena netto z wagą 100% 2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia – ryczałtowe na podstawie złożonej oferty. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji złożonych ofert oraz zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bądź do unieważnienia postępowania w całości lub części bez podania przyczyny. 4. W przypadku uchylenia się od podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający odrzuci taką ofertę i dokona ponownego badania oferty następnej zgodnie ze sporządzonym zestawieniem ofert. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z wszystkimi załącznikami dotyczącymi postępowania.

6. Wszystkie produkty muszą być nowe, z oficjalnej, polskiej dystrybucji.

7. Gwarancja co najmniej 24 miesiące, dla sprzętu z pozycji 7 i 10 specyfikacji gwarancja co najmniej 36 miesięcy.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zalacznik_specyfikacja_sprzetu.pdf pdf 105.76 2021-03-24 12:04:00 Proceeding
zalacznik_specyfikacja_sprzetu.pdf pdf 105.76 2021-03-24 12:04:00 Subject of the order
klauzula_informacyjna.pdf pdf 282.24 2021-03-24 12:04:00 Criterion

Announcements

2021-03-30 12:19 Krzysztof Tomaszczyk Szanowni Państwo,
W postępowaniu: 1/II/KT/2021 Zakup sprzętu komputerowego, monitorów i drukarek - zgodnie ze specyfikacją. (ID 439027), wpłynęły 4 oferty podlegające dalszej ocenie.
Informujemy że najkorzystniejsza oferta cenowa została złożona przez INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE JACEK KIEŁBRATOWSKI, 80-371 Gdańsk, ul. Jagiellońska 8, NIP 5841020831.
za cenę: 30 815.00 zł netto..
Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza w postępowaniu zgodnie z przyjętymi kryteriami, nie podlega odrzuceniu,spełnia warunki formalne oraz wymagania określone w specyfikacji.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sprzęt komputerowy, monitory, drukarki - zgodnie ze specyfikacją Zgodny z załącznikiem

zalacznik_specyfikac [...].pdf

1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Realizacja do 07.04.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące. Dla sprzętu z pozycji 7 i 10 specyfikacji co najmniej 36 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna - Obowiązek informacyjny - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

klauzula_informacyjn [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 496