Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BBA-2.262.5.2021 Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz z zapewnieniem środków czystości

Katarzyna Szynkaruk-Durlik
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Termin:
Zamieszczenia : 23-03-2021 14:55:00
Składania : 26-04-2021 11:00:00
Otwarcia : 26-04-2021 11:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
JEDZ.pdf pdf 81.15 2021-03-23 14:55:00 Postępowanie
Specyfikacja warunków zamówienia na stronę.pdf pdf 1462.52 2021-03-23 14:55:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ wersja edytowalna.docx docx 88.39 2021-03-23 14:55:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 135.91 2021-03-23 14:55:00 Postępowanie
espd-request.xml xml 122.39 2021-04-15 10:56:20 Postępowanie
odpowiedzi na pytania.pdf pdf 184.56 2021-03-31 14:39:17 Publiczna wiadomość
KRS_Impel System Sp. z o.o_2021.04.01.pdf pdf 135.14 2021-04-02 11:58:07 Publiczna wiadomość
Odwołanie KIO.pdf pdf 498.34 2021-04-02 11:58:07 Publiczna wiadomość
opłata KIO.pdf pdf 157.52 2021-04-02 11:58:07 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wniesieniu odwołania do KIO.pdf pdf 168.43 2021-04-02 11:58:07 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ.pdf pdf 248.66 2021-04-15 16:03:29 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert BBA-2.262.5.2021.pdf pdf 252.97 2021-04-27 15:44:24 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze na stronę.pdf pdf 181.53 2021-06-09 07:49:35 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 117.19 2021-10-15 09:16:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-15 09:16 Katarzyna Szynkaruk-Durlik Ogłoszenie o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-06-09 07:49 Katarzyna Szynkaruk-Durlik Informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-04-27 15:44 Katarzyna Szynkaruk-Durlik Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-26 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że planuje przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 2 168 499,84 zł brutto
2021-04-22 10:22 Katarzyna Szynkaruk-Durlik Zamawiający zawiadamia o wycofaniu odwołania. Termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.
2021-04-15 16:03 Przemysław Karpiński W załączeniu zamawiający zamieszcza odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ.

Odpowiedzi na wniosk [...].pdf

2021-04-02 11:58 Przemysław Karpiński W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o wniesieniu odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej

KRS_Impel System Sp. [...].pdf

Odwołanie KIO.pdf

opłata KIO.pdf

Zawiadomienie o wnie [...].pdf

2021-03-31 14:39 Katarzyna Szynkaruk-Durlik Odpowiedzi na pytania

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2709