- Strona główna
- Postępowanie ID 438693
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 438693 :
RRG.6140.17.2021.AP Dostawa suchej karmy dla kotów wolno żyjących
Wystawiający
-
UżytkownikArtur Pawlukowski
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Gminy Giżycko - RRG
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-25 13:54:00
-
Składania2021-04-01 12:00:00
-
Otwarcie ofert2021-04-01 12:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa suchej karmy dla kotów wolno żyjących w ilości 1500 kg realizowanej w dwóch etapach po 750 kg w workach po 10-15 kg, tj. odpowiednio do 09.04.2021 r. i od 15.09.2021 do 30.09.2021 r. Minimalny termin ważności karmy winien wynosić min. 12-cy od dnia dostawy.
II. Zamówienie obejmuje koszt transportu i dostawy przedmiotu zamówienia na adres Zamawiającego: Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko.
III. Warunki udziału w postępowaniu: Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy, który Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
IV. Termin wykonania zamówienia: I etap do 09.04.2021 r. ; II etap od 15.09.2021 r. do 30.09.2021 r.
V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
VIII. Termin składania ofert upływa dnia 01.04.2021 r. o godz. 12.00.
IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
X. Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.04.2021 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego.
XI. Termin związania ofertą – 30 dni.
XII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Artur Pawlukowski.
XIII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Giżycko reprezentowana przez Wójta, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko (dalej: Administrator);
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Jaromira Dylewskiego, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod@ugg.pl bądź nr telefonu 22 350 01 40;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w ramach prowadzonego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie obsługi administracyjnej, informatycznej oraz innym w celu realizacji zadań nałożonych na Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 28 RODO.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres archiwizacji w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
7) jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, w przypadku niepodania danych nie będzie możliwe rozpoznanie żądania.
9) w oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
10) dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 87 429 99 81
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
