Postępowanie: SA.270.31.2021 Wykonanie robót remontowo-konserwacyjnych w budynkach Nadleśnictwa Bircza

Termin:
Zamieszczenia : 23-03-2021 09:26:00
Składania: 08-04-2021 11:00:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-konserwacyjnych w budynkach Nadleśnictwa Bircza: Budynek zaplecza technicznego nr inw. 187/541 i budynek biurowo-socjalny w Makowej nr inw. 182/1934, związanych z bieżącym utrzymaniem i eksploatacją obiektów.

W wyniku wieloletniego użytkowania obiektów oraz działaniem niekorzystnych czynników atmosferycznych i naturalnego zużycia budynki wymagają przeprowadzenia prac remontowo-konserwacyjnych celem przeciwdziałania ich destrukcji i przywrócenia parametrów użytkowych.

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3: Opis przedmiotu zamówienia.

3.       Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

2. TERMIN WYKONANIA

1.       Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych.

2.       Termin zakończenia: z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót z Wykonawcą robót budowlanych tj. do dnia 30.06.2021 r.

3. WARUNKI UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU

1.       O udzielenie zamówienia może ubiegać się:

1)     Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,

2)     Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające przeprowadzenie wymaganych przeglądów i badań zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w sposób ważny i zgodny z prawem.

W przypadku niespełniania określonych w pkt 1 warunków oferta Wykonawcy zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie.

4. OPISY KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY ORAZ SPOSÓB OCENY  I PORÓWNANIA OFERT.

1.       Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Cena – waga 100 %,

2.       Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

1)     Ocena punktowa wg. kryterium „CENA” dokonana zostanie zgodnie  z poniższym wzorem:

najniższa oferowana cena

C = ---------------------------------- x 100 pkt x 100%

     cena rozpatrywanej oferty

Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1) – maksymalna ilość punktów - 100.

3.       Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryterium oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

5. SPOSÓB  SPORZĄDZENIA OFERTY

1.         Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej wg wzoru „formularz oferty”, stanowiącego załącznik nr 1 oraz wypełniony kosztorys ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1A do ogłoszenia o zamówieniu.

2.       Załączniki wg wzorów powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według postanowień zawartych w warunkach zamówienia bez dokonywania w nich zmian.

3.       Oferta powinna także zawierać:

1)     aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał, kopia „za zgodność z oryginałem lub wydruk z CEIDG).

2)     upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusz. a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy.

6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.

1.       Ofertę należy składać w dni robocze (bez sobót) w Nadleśnictwie Bircza, Stara Bircza 99, w Sekretariacie Nadleśnictwa Bircza, I piętro biurowca w godzinach 700- 1500 w terminie do dnia 08.04.2021 r. do godz.  1100. O terminie wpływu oferty decyduje data i godzina wpływu.

Powyższy termin dotyczy również ofert składanych za pośrednictwem operatorów pocztowych.

2.       Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez otwierania opakowania.

3.       Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – złożenie większej ilości ofert skutkuje odrzuceniem wszystkich złożonych ofert przez danego Wykonawcę.

4.       Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w sali konferencyjnej Nadleśnictwa Bircza, w dniu 08.04.2021 r. do godz.  1130.

5.       O wynikach zamówienia Zamawiający powiadomi Wykonawców pisemnie i na adres poczty elektronicznej.

7. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERT W CELU ZAWARCIA UMOWY.

1.       Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:

1)     przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,

2)     ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł).

2.       W dniu zawarcia umowy, w przypadku, gdy zamówienie realizują wykonawcy, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zostać wyznaczony jako wykonawca kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

W przypadku braku możliwości wykonywania obowiązków przez lidera Wykonawcy wskażą Zamawiającemu niezwłocznie osobę zastępującą lidera bez ograniczeń co do praw i obowiązków.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 4 - projekt umowy.pdf pdf 371.61 2021-03-23 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - przedmiary, rysunki.zip zip 979.06 2021-03-23 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 863.44 2021-03-23 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1A - kosztorys ofertowy.xlsx xlsx 19.86 2021-03-23 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz oferty.doc doc 70 2021-03-23 09:26:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 203.48 2021-03-23 09:26:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Liczba odsłon strony: 608