Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ - 15 /2021 Szp/FZ - 15 /2021 - USŁUGA SERWISU APARATURY MEDYCZNEJ

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 26-03-2021 11:46:00
Składania : 23-04-2021 09:00:00
Otwarcia : 23-04-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


1.    Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnego serwisu technicznego aparatury medycznej zwana dalej ,,sprzętem medycznym”, w następujących zakresach:

- Zadanie nr 1 – świadczenie usługi pogwarancyjnej serwisu technicznego zrobotyzowanego systemu chirurgiczny da Vinci Si

- Zadanie nr 2 – świadczenie usługi pogwarancyjnej serwisu technicznego systemu do radioterapii śródoperacyjnej Intrabeam PRS 500,

2.      Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego podlegającego usłudze serwisu technicznego, którego dotyczy usługa pogwarancyjna zawiera Załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiący Załączniki nr 2 i 2.1 do SWZ. 


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - 15.pdf pdf 5024.21 2021-03-26 11:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 98 2021-03-26 11:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 182.5 2021-03-26 11:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia.doc doc 33.5 2021-03-26 11:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz usług.doc doc 37 2021-03-26 11:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 86 2021-03-26 11:46:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 26-03-2021).pdf pdf 141.19 2021-03-26 11:46:00 Postępowanie
Informacja nr 1.doc doc 77 2021-04-13 10:15:53 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 972.24 2021-04-13 10:15:53 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Umowa wzór da Vinci Modyfikacja nr 1.pdf pdf 490.9 2021-04-13 10:15:53 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2.1 - Umowa wzór Intrabeam Modyfikacja nr 1.pdf pdf 610.01 2021-04-13 10:15:53 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 145.76 2021-04-23 10:17:49 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 41 2021-04-23 10:17:49 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 530.84 2021-04-29 11:47:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamóweinia (opublikowane 28-05-2021).pdf pdf 130.92 2021-05-28 09:25:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-28 09:25 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-04-29 11:47 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

2021-04-23 10:17 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-04-23 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „usługa serwisu aparatury medycznej”, przeznaczył kwotę 1 166 616,00 zł brutto w tym:
Zadanie nr 1 – 1 002 456,00 zł
Zadanie nr 1 – 164 160,00 zł
2021-04-13 10:15 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Załącznik nr 2 - Umo [...].pdf

Załącznik nr 2.1 - U [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 911