Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-03-2021 12:25:00 |
Składania : | 23-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-03-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPROSZENIE DO
ZŁOŻENIA OFERTY
Dostawa
7 czujników do pomiaru jakości powietrza i 7 tablic LED oraz przeprowadzenie
zajęć edukacyjnych online dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Klucze.
o wartości poniżej 130 000 złotych
(nazwa
i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze,
ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 czujników do
pomiaru jakości powietrza i 7 tablic LED oraz przeprowadzenie zajęć
edukacyjnych online dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Klucze.
Opis przedmiotu
zamówienia:
1
– ETAP I-
dostawa z montażem 7 czujników do pomiaru jakości powietrza i 7 tablic
LED
2
– ETAP II- przeprowadzenie zajęć edukacyjnych online dla uczniów szkół
podstawowych w Gminie Klucze w ramach projektu numer: RPMP.04.04.02-12-0272/17 pn.: „Wymiana
przestarzałych kotłów węglowych na nowoczesne źródła ciepła, zasilane gazem i
biomasą w gminach Bukowno, Klucze i Bolesław” oraz projektu numer:
RPMP.04.04.03-12-0270/17 pn.: „Wymiana przestarzałych kotłów węglowych na
ekologiczne kotły zasilane paliwem stałym w Gminach Bukowno, Klucze i Bolesław”
dofinansowanych z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Małopolskiego na lata 2014 – 2020.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia:
ETAP I:
A.
Czujniki do pomiaru jakości powietrza
– 7 szt.:
-
4 w ramach projektu numer:
RPMP.04.04.02-12-0272/17 pn.: „Wymiana
przestarzałych kotłów węglowych na nowoczesne źródła ciepła, zasilane gazem i
biomasą w gminach Bukowno, Klucze i Bolesław”
-
3 w ramach projektu numer: RPMP.04.04.03-12-0270/17 pn.: „Wymiana przestarzałych kotłów
węglowych na ekologiczne kotły zasilane paliwem stałym w Gminach Bukowno,
Klucze i Bolesław”)
1)
Komunikacja z serwerem wykonawcy gromadzącym i
udostępniającym informacje z czujników za pomocą sieci GSM.
2)
Urządzenie pomiarowe/czujniki zapewnią pomiary:
-
temperatury w
zakresach przynajmniej od - 40 °C do +80°C;
-
wilgotności
powietrza przynajmniej w zakresach od 0-100 % wilgotności względnej przy
dokładności ±3%;
-
ciśnienia
atmosferycznego nad poziomem morza, przeliczony z wartości podawanych przez
urządzenie z uwzględnieniem wysokości na jakiej zostanie zamontowany – zakres
700-1200hPa;
-
pyłu
zawieszonego PM1.0 w zakresie pomiarowym 0 – 500 μg/m³ z dokładnością pomiarową
±10 μg/m³;
-
pyłu
zawieszonego PM2.5 w zakresie pomiarowym 0 – 1000 μg/m³ z dokładnością
pomiarową ±10%;
-
pyłu
zawieszonego PM10 w zakresie pomiarowym 0 – 1000 μg/m³ z dokładnością pomiarową
±10%;
3)
Urządzenia muszą wykazywać niepewność wskazań średnich
dobowych stężenia pomiędzy dwoma urządzeniami na poziomie maksimum 10% dla
pyłów PM2.5 i PM10.
4)
Sensory muszą zostać poddane, przed ich montażem oraz
w czasie ich eksploatacji, kalibrowaniu z urządzeniem posiadającym wykazaną
równoważność do metody referencyjnej badań pyłu zawieszonego w powietrzu.
5)
Urządzenia muszą posiadać zasilanie z sieci
energetycznej 230V/110V i posiadać kabel zasilający o długości min. 2.5
metra wyposażony w USB lub wtyczkę sieciową.
6)
Urządzenia muszą zostać zamontowane w sposób
nieinwazyjny, zapewniający brak ingerencji w elewację czy też inne elementy
budynków np. elewację i stolarkę okienną/drzwiową.
7)
Urządzenia muszą posiadać możliwość przeniesienia do
innej lokalizacji.
8)
Urządzenia muszą posiadać min. 36-miesięczną gwarancję
sprzętową na całość urządzeń pomiarowych.
9) Urządzenia muszą posiadać wbudowany system
powiadamiania kolorem diody w zależności od stanu jakości powietrza. Kolory
wyświetlane na diodach czujnika muszą być kompatybilne z tymi wyświetlanymi na
platformie internetowej i w aplikacjach mobilnych.
10) Urządzenia powinny posiadać system podgrzewania
powietrza przed pomiarem w celu wyeliminowanie wpływu wilgotności na pomiary
stężenia pyłów w powietrzu. W konstrukcji urządzenia musi zostać przewidziany
element kondycjonujący próbkę powietrza przed pomiarem, w celu podgrzania jej powyżej
punktu rosy.
11)
Urządzenia powinny zapewniać stopień ochrony na
poziomie min IP 34. Obudowa urządzenia musi być odporna na warunki zewnętrzne i
być przystosowana do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych. Wskazana
obudowa z aluminium, stali nierdzewnej itp.
12)
Temperatura pracy urządzeń musi wynosić przynajmniej
od -40 °C do +80°C.
13)
Maksymalny pobór mocy czujnika to max 2,5 W
14)
Roczny pobór mocy nie może przekraczać 11 kWh.
15)
Urządzenie powinno być przeznaczone do montowania na
wysokości do 8 metrów nad poziomem ziemi.
16)
Masa urządzenia nie może być większa niż 500 gram ze
względu na planowane miejsce instalacji urządzeń.
17)
Wymiary urządzenia nie mogą być większe niż
150/150/150 mm nie licząc ewentualnej zewnętrznej anteny nadawczej ze względu
na planowane miejsce instalacji urządzeń.
18)
Ponadto 2 czujniki do pomiaru jakości powietrza muszą
dodatkowo dokonywać pomiaru 2 frakcji gazowych spośród NO / NO2 / SO / CO.
Minimalny zakres i dokładność pomiarów stężeń gazów to:
NO: Zakres min: 0 – 5 000 ppb Dokładność: ± 15 ppb
NO2: Zakres min: 0 – 5 000 ppb Dokładność:
± 15 ppb
SO2: Zakres min: 0 – 5
000 ppb Dokładność: ± 15 ppb
CO: Zakres min: 0 – 20
000 ppb Dokładność: ± 15 ppb
B.
Tablice LED – 7 szt.:
1.
Tablica LED zewnętrzna o wymiarach 128x32 cm;
2.
Kolor diody: multikolor
3.
Warunki pracy:
a.
Zakres temperatury przechowywania min.: -30°C do +55°C
b.
Zakres temperatur pracy min.: -30°C do +55°C
c.
Zakres wilgotności pracy min.: 10% do 90%
d.
Odporna na warunki atmosferyczne zewnętrzne – deszcz,
śnieg, wiatr, grad, promienie UV
e.
Stopień ochrony IP65
4.
Możliwość montażu na ścianie budynku, stelażu lub
słupie
5.
Zasilenie: 230V – przewód zasilający min. 3 m
6.
Tablica musi posiadać wbudowany sterownik wraz z
oprogramowaniem (modemem GSM oraz kartą SIM), umożliwiający wyświetlanie na
tablicy LED danych pomiarowych z dostarczonych czujników.
Planowane miejsce montażu stanowią budynki szkolne Gminy Klucze
-
Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Jaroszowcu,
-
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kluczach,
-
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Rodakach,
-
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bydlinie,
-
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Chechle,
-
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kwaśniowie Dolnym,
-
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ryczówku.
Ostatecznie miejsce montażu czujników i tablic zostanie potwierdzone do 3 dni
po podpisaniu umowy.
C.
Systemu monitorowania jakości powietrza:
1.
Wykonawca zapewni bezpłatny dostęp do ogólnodostępnej
platformy informacyjnej wizualizującej wyniki pomiarów w czasie rzeczywistym.
2.
Dane pomiarowe (PM1, PM2.5, PM10, temperatura,
wilgotność, ciśnienie) muszą być aktualizowane minimum co 5 minut.
3.
Wykonawca zapewni darmową aplikację mobilną,
prezentującą wyniki pomiarów w czasie rzeczywistym dostępne dla minimum 2
systemów operacyjnych Android i IOS z
zasięgiem przynajmniej ogólnopolskim.
4.
Wykonawca zapewni dostęp do widget-u pozwalającego na
publikację danych na wskazanych przez Zamawiającego stronach www.
5.
Platforma internetowa oraz aplikacja mobilna musi
zapewnić dane pomiarowe dotyczące pyłów PM1, PM2.5, PM10 oraz dane pogodowe:
temperatura, wilgotność, ciśnienie i siła wiatru.
6.
Informacja z sensora przedstawia zebrane dane
pomiarowe zgodnie z europejskim wskaźnikiem jakości powietrza CAQI (Common Air
Quality Index). Prezentacja tych danych jest przedstawiona w serwisie www oraz
aplikacjach mobilnych.
7.
Wyniki pomiarów dostępne na platformie i aplikacjach
mobilnych, zapewniają dostęp do historii z ostatnich 24 godzin.
8.
Na platformie internetowej oraz w aplikacjach
mobilnych mają być prezentowane prognozy zanieczyszczenia powietrza na kolejne
24 godziny ze sprawdzalnością na poziomie minimum 90%. Prognozowana wartość
zanieczyszczenia powietrza ma być prezentowana w skali CAQI (forma liczbowa
oraz graficzna) w odniesieniu do skali kolorystycznej stosowanej do
wizualizacji wyników pomiarów.
9.
Wykonawca zapewni comiesięczne raporty w cenie
abonamentu dostępne w wersji online na indywidualnym panelu klienta. System ma
posiadać możliwość generowania wyników pomiarów w formie tabel i wykresów dla
poszczególnych parametrów i określonych ram czasowych tj. raporty dobowe,
tygodniowe, miesięczne, roczne.
10.
Wykonawca na platformie internetowej oraz w
aplikacjach mobilnych musi prezentować dane dotyczące sponsora czujnika tj.
jego nazwę oraz jego logo (herb). Ponadto Wykonawca musi zapewnić interaktywny
link umożliwiający przekierowanie na wskazaną przez Zamawiającego stronę
internetową (stronę internetową sponsora czujnika).
11.
System monitorowania jakości powietrza musi zapewnić
dostęp do API z danymi pomiarowymi.
12.
System monitoringu musi zapewnić możliwość
wizualizacji danych dostarczanych za pomocą czujników na tablicach LED. Na
tablicach LED w sposób bieżący nie rzadziej niż co 15 minut będą wyświetlane i
aktualizowane wyniki pomiarów zbieranych przez czujniki monitorujące jakość
powietrza.
13.
Wykonawca zapewni help desk telefoniczny i e-mailowy.
ETAP II
II.
Zajęcia edukacyjne:
Wykonawca przeprowadzi 4 bloki edukacyjne online dla uczniów szkół
podstawowych:
·
2 w ramach projektu numer: RPMP.04.04.02-12-0272/17 pn.:
„Wymiana przestarzałych kotłów węglowych na nowoczesne źródła ciepła, zasilane
gazem i biomasą w gminach Bukowno, Klucze i Bolesław”)
·
2 w ramach projektu numer: RPMP.04.04.03-12-0270/17 pn.: „Wymiana przestarzałych kotłów węglowych
na ekologiczne kotły zasilane paliwem stałym w Gminach Bukowno, Klucze
i Bolesław”
Każda z lekcji ma trwać jedną godzinę lekcyjną, czyli 45 min. Tematyka
zajęć musi dotyczyć zanieczyszczenia powietrza oraz wynikających z nich
zagrożeń. Proponowana tematyka zajęć:
-
z czego składa się powietrze?
-
źródeł zanieczyszczenia powietrza;
-
zjawiska powodujące smog;
-
sposoby walki ze smogiem.
Ostateczna tematyka i terminy zajęć zostaną ustalone z Zamawiającym.
Zajęcia muszą zostać zrealizowane w wersji online na ogólnodostępnej
platformie internetowej. Wykonawca musi zapewnić udział min. 1000 uczniom w
każdych zajęciach. Uczniowie będą mogli wziąć udział w zajęciach po
wcześniejszym zarejestrowaniu się na platformie na której prowadzone będą
zajęcia. Zajęcia muszą zostać przeprowadzone przez doświadczonych edukatorów w
sposób jasny i zrozumiały dla wszystkich uczestników. Uczniowie podczas
realizowanych zajęć online muszą mieć zapewnioną możliwość zadawania pytań.
Zajęcia edukacyjne zostaną przeprowadzone dla różnych grup wiekowych. Wykonawca
zapewni również materiały edukacyjne (komiksy, ulotki, dyplom ukończenia zajęć)
w wersji pdf.
Wykonawca ponadto ma obowiązek opracowania i
dostarczenia filmu edukacyjnego, dotyczącego tematyki związanej z powietrzem,
zanieczyszczeniami powietrza oraz zjawiskiem smogu. Opracowany materiał filmowy
musi zawierać część teoretyczną, jak również część praktyczną w postaci
eksperymentów/doświadczeń fizycznych. Opracowany film edukacyjny będzie
wykorzystywany przez nauczycieli, podczas prowadzonych przez siebie zajęć stacjonarnych
lub online z uczniami szkół podstawowych. Film edukacyjny musi trwać od 30 do
45 min (około 1 godziny lekcyjnej).
Termin wykonania
zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 18.06.2021 r.
Warunki płatności :
Za wykonane dostawy oraz usługi ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.
a) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
b)
Bezusterkowy
protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu
umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury lub
rachunku końcowego z tytułu wykonanych dostaw.
c) Za dostawy oraz usługi niewykonane lub dostawy oraz usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
d) Zapłata
wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje
ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia
dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
e)
Za dzień
zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
f)
Wykonawca
gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu umowy zwłaszcza w zakresie:
- Zgodności z
niniejszą umową i złożoną ofertą.
3. Warunki:
Proponowane
warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a)
Kryteria oceny ofert (ocena oferty (O) -100 pkt):
- 80 % cena brutto (C),
- 20% termin realizacji
(D).
Maksymalna
liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 punktów.
Punkty
będą przyznawane wg. następujących zasad: 1 % = 1pkt.
Liczba
punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
O = C + D gdzie:
O - suma
punktów uzyskanych przez daną ofertę we wszystkich kryteriach
C - liczba
punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena"
D - liczba
punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Doświadczenie w realizacji
zamówienia"
Punkty przyznane
zostaną obliczone dla każdego z kryteriów oddzielnie.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową
ocenę danej oferty (O).
Punkty
przyznawane za podane kryterium będą liczone według następujących wzorów:
1)
C
= CN/ C0
2)
B
x 80 % x 100, gdzie:
C
- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena"
CN
- najniższa zaoferowana cena brutto, spośród ważnych ofert C0B-cena brutto
zaoferowana w ofercie badanej.
3)
Termin
realizacji zamówienia:
do
11 czerwca – 0 pkt
do
31 maja – 10 pkt
do
14 maja – 20 pkt
b) Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,
c)
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej:
- jedną dostawę
zestawu urządzeń składających się z minimum jednego czujnika do pomiaru
zanieczyszczeń powietrza oraz minimum jednej tablicy LED o parametrach nie
gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
- jedną usługę
polegającą na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół
podstawowych, dotyczących tematyki związanej z zagrożeniami wynikającymi z zanieczyszczenia powietrza.
Wykonawca na
potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału, zobowiązany jest do
załączenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie w/w
dostaw oraz usług.
d) Wykonawca
udokumentuje liczbę pobrań aplikacji mobilnej Wykonawcy obsługującej
zamontowany system. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu liczba
pobrań aplikacji mobilnej Wykonawcy w Sklepie Play lub App Store wynosi min.:
100 000
4. Istotne
postanowienia umowne:
a)
Oferent zobowiązuje
się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanymi przez siebie cenami.
b)
Transport i rozładunek
przedmiotu dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy.
c)
Terminowa realizacja
przedmiotu umowy;
d) Informowanie
Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na tok realizacji
zamówienia, jakość dostaw, opóźnienie planowanej daty realizacji przedmiotu
umowy oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć
zapobiegających zagrożeniom;
e)
Pełnienie funkcji
koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do dostaw oraz usług realizowanych
przez podwykonawców.
f)
Oferent gwarantuje najwyższą
jakość przedmiotu zamówienia zwłaszcza w zakresie:
1.
Zgodności ze złożoną
ofertą.
2.
Zgodności z
obowiązującymi przepisami prawa.
3.
Kompletności z punktu
widzenia celu, któremu ma służyć.
Załączniki do
zapytania :
- Klauzula
informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty -
Załącznik nr 2,
- Szczegółowe
zestawienie cen – Załącznik nr 3,
- Wykaz dostaw i
usług - załącznik nr 4.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 23.03.2021 r. do godziny 10:00 w
formie:
elektronicznej przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona
danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Klauzula
informacyjna RODO ( załącznik nr 1),
- Druk oferty-
wzór załącznik nr 2,
- Szczegółowe
zestawienie cen – Załącznik nr 3,
- Wypis KRS lub
wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
- Wykaz dostaw i
usług: załącznik nr 4 wraz z dokumentami
potwierdzające należyte wykonanie w/w dostaw oraz usług.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-23 13:37 | Joanna Kujawa-Popowska |
Załącznik nr 6 do regulaminu udzielania zamówień publicznych Klucze, dnia 23 marca 2021 r. Znak sprawy ZP.270.16.2021 Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 złotych zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 z 2019 r. ze zmianami). ustawy nie stosuje się. 1. W celu zamówienia Dostawa 7 czujników do pomiaru jakości powietrza i 7 tablic LED oraz przeprowadzenie zajęć edukacyjnych online dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Klucze. które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę: rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego powyżej 40 000,00 zł. netto i poniżej 130 000,00 zł. netto. 2. Dla zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto w dniu 19.03.2021 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców: a) Airly Sp. z o.o. b) Eco Life Sp. z o.o. c) ZAS d) Zamówienie zostało zamieszczone na BIP zamawiającego oraz na platformie zakupowej jako procedura otwarta. poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta, zaproszenie zamieszczone na BIP Zamawiającego, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji (*) W terminie do dnia 23.03.2021 r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto Uwagi 1. Airly Sp. z o.o. ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków 58 955,04 zł brak 3. Oferta złożona po terminie składania ofert. Global Innovative Solutions Katarzyna Burda-Świerz ul. Grottgera 22 A, 40-681 Katowice na kwotę brutto 101 106,00 zł 4. Wybrano ofertę: Airly Sp. z o.o. , ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Joanna Smentek Zatwierdzam Wójt Gminy Klucze Norbert Bień Klucze, dnia 23 marca 2021 r. |
Komunikaty