Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.16.2021 Dostawa 7 czujników do pomiaru jakości powietrza i 7 tablic LED oraz przeprowadzenie zajęć edukacyjnych online dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Klucze.

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 19-03-2021 12:25:00
Składania : 23-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-03-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Dostawa 7 czujników do pomiaru jakości powietrza i 7 tablic LED oraz przeprowadzenie zajęć edukacyjnych online dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Klucze.

o  wartości poniżej 130 000 złotych
(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.    Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze 

 

II.  Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 czujników do pomiaru jakości powietrza i 7 tablic LED oraz przeprowadzenie zajęć edukacyjnych online dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Klucze.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

1  –   ETAP I-  dostawa z montażem 7 czujników do pomiaru jakości powietrza i 7 tablic LED

 

2 – ETAP II- przeprowadzenie zajęć edukacyjnych online dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Klucze w ramach projektu numer: RPMP.04.04.02-12-0272/17 pn.: „Wymiana przestarzałych kotłów węglowych na nowoczesne źródła ciepła, zasilane gazem i biomasą w gminach Bukowno, Klucze i Bolesław” oraz projektu numer: RPMP.04.04.03-12-0270/17 pn.: „Wymiana przestarzałych kotłów węglowych na ekologiczne kotły zasilane paliwem stałym w Gminach Bukowno, Klucze i Bolesław” dofinansowanych z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

ETAP I:

A.        Czujniki do pomiaru jakości powietrza – 7 szt.:

-     4 w ramach projektu numer: RPMP.04.04.02-12-0272/17 pn.: „Wymiana przestarzałych kotłów węglowych na nowoczesne źródła ciepła, zasilane gazem i biomasą w gminach Bukowno, Klucze i Bolesław”

-     3 w ramach projektu numer: RPMP.04.04.03-12-0270/17 pn.: Wymiana przestarzałych kotłów węglowych na ekologiczne kotły zasilane paliwem stałym w Gminach Bukowno, Klucze i Bolesław”)

 

1)        Komunikacja z serwerem wykonawcy gromadzącym i udostępniającym informacje z czujników za pomocą sieci GSM.

2)        Urządzenie pomiarowe/czujniki zapewnią pomiary:

-      temperatury w zakresach przynajmniej od - 40 °C do +80°C;

-      wilgotności powietrza przynajmniej w zakresach od 0-100 % wilgotności względnej przy dokładności ±3%;

-      ciśnienia atmosferycznego nad poziomem morza, przeliczony z wartości podawanych przez urządzenie z uwzględnieniem wysokości na jakiej zostanie zamontowany – zakres 700-1200hPa;

-      pyłu zawieszonego PM1.0 w zakresie pomiarowym 0 – 500 μg/m³ z dokładnością pomiarową ±10 μg/m³;

-      pyłu zawieszonego PM2.5 w zakresie pomiarowym 0 – 1000 μg/m³ z dokładnością pomiarową ±10%;

-      pyłu zawieszonego PM10 w zakresie pomiarowym 0 – 1000 μg/m³ z dokładnością pomiarową ±10%;

3)        Urządzenia muszą wykazywać niepewność wskazań średnich dobowych stężenia pomiędzy dwoma urządzeniami na poziomie maksimum 10% dla pyłów PM2.5 i PM10.

4)        Sensory muszą zostać poddane, przed ich montażem oraz w czasie ich eksploatacji, kalibrowaniu z urządzeniem posiadającym wykazaną równoważność do metody referencyjnej badań pyłu zawieszonego w powietrzu.

5)        Urządzenia muszą posiadać zasilanie z sieci energetycznej 230V/110V i posiadać kabel zasilający o długości min. 2.5 metra wyposażony w USB lub wtyczkę sieciową.

6)        Urządzenia muszą zostać zamontowane w sposób nieinwazyjny, zapewniający brak ingerencji w elewację czy też inne elementy budynków np. elewację i stolarkę okienną/drzwiową.

7)        Urządzenia muszą posiadać możliwość przeniesienia do innej lokalizacji.

8)        Urządzenia muszą posiadać min. 36-miesięczną gwarancję sprzętową na całość urządzeń pomiarowych.

9)   Urządzenia muszą posiadać wbudowany system powiadamiania kolorem diody w zależności od stanu jakości powietrza. Kolory wyświetlane na diodach czujnika muszą być kompatybilne z tymi wyświetlanymi na platformie internetowej i w aplikacjach mobilnych.

10)   Urządzenia powinny posiadać system podgrzewania powietrza przed pomiarem w celu wyeliminowanie wpływu wilgotności na pomiary stężenia pyłów w powietrzu. W konstrukcji urządzenia musi zostać przewidziany element kondycjonujący próbkę powietrza przed pomiarem, w celu podgrzania jej powyżej punktu rosy.

11)    Urządzenia powinny zapewniać stopień ochrony na poziomie min IP 34. Obudowa urządzenia musi być odporna na warunki zewnętrzne i być przystosowana do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych. Wskazana obudowa z aluminium, stali nierdzewnej itp.

12)    Temperatura pracy urządzeń musi wynosić przynajmniej od -40 °C do +80°C.

13)    Maksymalny pobór mocy czujnika to max 2,5 W

14)    Roczny pobór mocy nie może przekraczać 11 kWh.

15)    Urządzenie powinno być przeznaczone do montowania na wysokości do 8 metrów nad poziomem ziemi.

16)    Masa urządzenia nie może być większa niż 500 gram ze względu na planowane miejsce instalacji urządzeń.

17)    Wymiary urządzenia nie mogą być większe niż 150/150/150 mm nie licząc ewentualnej zewnętrznej anteny nadawczej ze względu na planowane miejsce instalacji urządzeń.

18)    Ponadto 2 czujniki do pomiaru jakości powietrza muszą dodatkowo dokonywać pomiaru 2 frakcji gazowych spośród NO / NO2 / SO / CO. Minimalny zakres i dokładność pomiarów stężeń gazów to:

 

NO:          Zakres min: 0 –  5 000 ppb      Dokładność: ± 15 ppb

NO2:        Zakres min: 0 –  5 000 ppb    Dokładność: ± 15 ppb

SO2:        Zakres min: 0  –  5 000 ppb   Dokładność: ± 15 ppb

CO:          Zakres min: 0  –  20 000 ppb             Dokładność: ± 15 ppb

 

B.       Tablice LED – 7 szt.:

 

1.        Tablica LED zewnętrzna o wymiarach 128x32 cm;

2.        Kolor diody: multikolor

3.        Warunki pracy:

a.    Zakres temperatury przechowywania min.: -30°C do +55°C

b.    Zakres temperatur pracy min.: -30°C do +55°C

c.    Zakres wilgotności pracy min.: 10% do 90%

d.   Odporna na warunki atmosferyczne zewnętrzne – deszcz, śnieg, wiatr, grad, promienie UV

e.    Stopień ochrony IP65

4.        Możliwość montażu na ścianie budynku, stelażu lub słupie

5.        Zasilenie: 230V – przewód zasilający min. 3 m

6.        Tablica musi posiadać wbudowany sterownik wraz z oprogramowaniem (modemem GSM oraz kartą SIM), umożliwiający wyświetlanie na tablicy LED danych pomiarowych z dostarczonych czujników.

Planowane miejsce montażu stanowią budynki szkolne Gminy Klucze

-          Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Jaroszowcu,

-          Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kluczach,

-          Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Rodakach,

-          Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bydlinie,

-          Zespół Szkolno-Przedszkolny w Chechle,

-          Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kwaśniowie Dolnym,

-          Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ryczówku.

Ostatecznie miejsce montażu czujników i tablic zostanie potwierdzone do 3 dni po podpisaniu umowy.

 

C.      Systemu monitorowania jakości powietrza:

 

1.        Wykonawca zapewni bezpłatny dostęp do ogólnodostępnej platformy informacyjnej wizualizującej wyniki pomiarów w czasie rzeczywistym.

2.        Dane pomiarowe (PM1, PM2.5, PM10, temperatura, wilgotność, ciśnienie) muszą być aktualizowane minimum co 5 minut. 

3.        Wykonawca zapewni darmową aplikację mobilną, prezentującą wyniki pomiarów w czasie rzeczywistym dostępne dla minimum 2 systemów operacyjnych  Android i IOS z zasięgiem przynajmniej ogólnopolskim.

4.        Wykonawca zapewni dostęp do widget-u pozwalającego na publikację danych na wskazanych przez Zamawiającego stronach www.

5.        Platforma internetowa oraz aplikacja mobilna musi zapewnić dane pomiarowe dotyczące pyłów PM1, PM2.5, PM10 oraz dane pogodowe: temperatura, wilgotność, ciśnienie i siła wiatru.

6.        Informacja z sensora przedstawia zebrane dane pomiarowe zgodnie z europejskim wskaźnikiem jakości powietrza CAQI (Common Air Quality Index). Prezentacja tych danych jest przedstawiona w serwisie www oraz aplikacjach mobilnych.

7.        Wyniki pomiarów dostępne na platformie i aplikacjach mobilnych, zapewniają dostęp do historii z ostatnich 24 godzin.

8.        Na platformie internetowej oraz w aplikacjach mobilnych mają być prezentowane prognozy zanieczyszczenia powietrza na kolejne 24 godziny ze sprawdzalnością na poziomie minimum 90%. Prognozowana wartość zanieczyszczenia powietrza ma być prezentowana w skali CAQI (forma liczbowa oraz graficzna) w odniesieniu do skali kolorystycznej stosowanej do wizualizacji wyników pomiarów.

9.        Wykonawca zapewni comiesięczne raporty w cenie abonamentu dostępne w wersji online na indywidualnym panelu klienta. System ma posiadać możliwość generowania wyników pomiarów w formie tabel i wykresów dla poszczególnych parametrów i określonych ram czasowych tj. raporty dobowe, tygodniowe, miesięczne, roczne.

10.    Wykonawca na platformie internetowej oraz w aplikacjach mobilnych musi prezentować dane dotyczące sponsora czujnika tj. jego nazwę oraz jego logo (herb). Ponadto Wykonawca musi zapewnić interaktywny link umożliwiający przekierowanie na wskazaną przez Zamawiającego stronę internetową (stronę internetową sponsora czujnika).

11.    System monitorowania jakości powietrza musi zapewnić dostęp do API z danymi pomiarowymi.

12.    System monitoringu musi zapewnić możliwość wizualizacji danych dostarczanych za pomocą czujników na tablicach LED. Na tablicach LED w sposób bieżący nie rzadziej niż co 15 minut będą wyświetlane i aktualizowane wyniki pomiarów zbieranych przez czujniki monitorujące jakość powietrza.

13.    Wykonawca zapewni help desk telefoniczny i e-mailowy.

 

ETAP II

 

II.      Zajęcia edukacyjne:

 

Wykonawca przeprowadzi 4 bloki edukacyjne online dla uczniów szkół podstawowych:

·           2 w ramach projektu numer: RPMP.04.04.02-12-0272/17 pn.: „Wymiana przestarzałych kotłów węglowych na nowoczesne źródła ciepła, zasilane gazem i biomasą w gminach Bukowno, Klucze i Bolesław”)

·           2 w ramach projektu numer: RPMP.04.04.03-12-0270/17 pn.: Wymiana przestarzałych kotłów węglowych na ekologiczne kotły zasilane paliwem stałym w Gminach Bukowno, Klucze i Bolesław

 

Każda z lekcji ma trwać jedną godzinę lekcyjną, czyli 45 min. Tematyka zajęć musi dotyczyć zanieczyszczenia powietrza oraz wynikających z nich zagrożeń. Proponowana tematyka zajęć:

-          z czego składa się powietrze?

-          źródeł zanieczyszczenia powietrza;

-          zjawiska powodujące smog;

-          sposoby walki ze smogiem.

Ostateczna tematyka i terminy zajęć zostaną ustalone z Zamawiającym.

Zajęcia muszą zostać zrealizowane w wersji online na ogólnodostępnej platformie internetowej. Wykonawca musi zapewnić udział min. 1000 uczniom w każdych zajęciach. Uczniowie będą mogli wziąć udział w zajęciach po wcześniejszym zarejestrowaniu się na platformie na której prowadzone będą zajęcia. Zajęcia muszą zostać przeprowadzone przez doświadczonych edukatorów w sposób jasny i zrozumiały dla wszystkich uczestników. Uczniowie podczas realizowanych zajęć online muszą mieć zapewnioną możliwość zadawania pytań. Zajęcia edukacyjne zostaną przeprowadzone dla różnych grup wiekowych. Wykonawca zapewni również materiały edukacyjne (komiksy, ulotki, dyplom ukończenia zajęć) w wersji pdf.

 

Wykonawca ponadto ma obowiązek opracowania i dostarczenia filmu edukacyjnego, dotyczącego tematyki związanej z powietrzem, zanieczyszczeniami powietrza oraz zjawiskiem smogu. Opracowany materiał filmowy musi zawierać część teoretyczną, jak również część praktyczną w postaci eksperymentów/doświadczeń fizycznych. Opracowany film edukacyjny będzie wykorzystywany przez nauczycieli, podczas prowadzonych przez siebie zajęć stacjonarnych lub online z uczniami szkół podstawowych. Film edukacyjny musi trwać od 30 do 45 min (około 1 godziny lekcyjnej).

 

Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 18.06.2021 r.

 

Warunki  płatności :

Za wykonane dostawy oraz usługi ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.

a)        Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

b)        Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury lub rachunku końcowego z tytułu wykonanych dostaw.

c)        Za dostawy oraz usługi niewykonane lub dostawy oraz usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

d)       Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

e)        Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

f)         Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu umowy zwłaszcza w zakresie:

-     Zgodności z niniejszą umową i złożoną ofertą.

 

3.    Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

a)        Kryteria oceny ofert (ocena oferty (O) -100 pkt):

-     80 % cena brutto (C),

-     20% termin realizacji (D).

 

Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 punktów.

Punkty będą przyznawane wg. następujących zasad: 1 % = 1pkt.

Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:

 

O = C + D gdzie:

O - suma punktów uzyskanych przez daną ofertę we wszystkich kryteriach

C - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena"

D -  liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Doświadczenie w realizacji zamówienia"

 

Punkty przyznane zostaną obliczone dla każdego z kryteriów oddzielnie.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty (O).

 

Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następujących wzorów:

1)        C = CN/ C0

2)        B x 80 % x 100,  gdzie:

C - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena"

CN - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród ważnych ofert C0B-cena brutto zaoferowana w ofercie badanej.

3)        Termin realizacji zamówienia:

do 11 czerwca – 0 pkt

do 31 maja – 10 pkt

do 14 maja – 20 pkt

 

b)       Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,

c)        Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej:

-     jedną dostawę zestawu urządzeń składających się z minimum jednego czujnika do pomiaru zanieczyszczeń powietrza oraz minimum jednej tablicy LED o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

-     jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych, dotyczących tematyki związanej z zagrożeniami wynikającymi z zanieczyszczenia powietrza.

Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału, zobowiązany jest do załączenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie w/w dostaw oraz usług.

 

d)       Wykonawca udokumentuje liczbę pobrań aplikacji mobilnej Wykonawcy obsługującej zamontowany system. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu liczba pobrań aplikacji mobilnej Wykonawcy w Sklepie Play lub App Store wynosi min.: 100 000

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

a)        Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanymi przez siebie cenami.

b)        Transport i rozładunek przedmiotu dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy.

c)        Terminowa realizacja przedmiotu umowy;

d)   Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na tok realizacji zamówienia, jakość dostaw, opóźnienie planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom;

e)        Pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do dostaw oraz usług realizowanych przez podwykonawców.

f)         Oferent gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia zwłaszcza w zakresie:

1.    Zgodności ze złożoną ofertą.

2.    Zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.

3.    Kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

 

Załączniki do zapytania :

-     Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

-     Druk oferty - Załącznik nr 2,

-     Szczegółowe zestawienie cen – Załącznik nr 3,

-     Wykaz dostaw i usług - załącznik  nr 4.

 

III.      Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 23.03.2021 r. do godziny 10:00 w formie:

elektronicznej przez platformę zakupową.

 

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings

 

Oferta  musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

 

IV.  Do oferty należy załączyć:

-     Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1),

-     Druk oferty- wzór załącznik nr 2,

-     Szczegółowe zestawienie cen – Załącznik nr 3,

-     Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

-     Wykaz dostaw i usług: załącznik  nr 4 wraz z dokumentami potwierdzające należyte wykonanie w/w dostaw oraz usług.

 


W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 200.5 2021-03-19 12:25:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 200 2021-03-19 12:25:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Szczegółowe zestawienie cen.xls xls 91.5 2021-03-19 12:25:00 Kryterium
Zalacznik nr 4 - Wykaz dostaw i uslug.doc doc 198 2021-03-19 12:25:00 Kryterium

Komunikaty

2021-03-23 13:37 Joanna Kujawa-Popowska


Załącznik nr 6
do regulaminu udzielania
zamówień publicznych

Klucze, dnia 23 marca 2021 r.

Znak sprawy ZP.270.16.2021

Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 złotych
zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 z 2019 r. ze zmianami).
ustawy nie stosuje się.

1. W celu zamówienia

Dostawa 7 czujników do pomiaru jakości powietrza i 7 tablic LED oraz przeprowadzenie zajęć edukacyjnych online dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Klucze.

które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego powyżej 40 000,00 zł. netto i poniżej 130 000,00 zł. netto.

2. Dla zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto w dniu 19.03.2021 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:

a) Airly Sp. z o.o.

b) Eco Life Sp. z o.o.

c) ZAS

d) Zamówienie zostało zamieszczone na BIP zamawiającego oraz na platformie zakupowej jako procedura otwarta.

poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta, zaproszenie zamieszczone na BIP Zamawiającego, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji (*)
W terminie do dnia 23.03.2021 r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty:

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto Uwagi
1. Airly Sp. z o.o.
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków 58 955,04 zł brak
3. Oferta złożona po terminie składania ofert. Global Innovative Solutions Katarzyna Burda-Świerz ul. Grottgera 22 A, 40-681 Katowice na kwotę brutto 101 106,00 zł
4. Wybrano ofertę:
Airly Sp. z o.o. , ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków

Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia.

Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska


Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Joanna Smentek

Zatwierdzam
Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień



Klucze, dnia 23 marca 2021 r.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa 7 czujników do pomiaru jakości powietrza i 7 tablic LED oraz przeprowadzenie zajęć edukacyjnych online dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Klucze. Dostawa 7 czujników do pomiaru jakości powietrza i 7 tablic LED oraz przeprowadzenie zajęć edukacyjnych online dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Klucze.

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 20% Oferujemy termin wykonania przedmiotu umowy do dnia ............ (Proszę podać termin realizacji przedmiotu umowy.) (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udziela 36-miesięcy gwarancji na sprzęt ( na całość urządzeń pomiarowych.) Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Proszę o załączenie skanu podpisanej klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
7 Szczegółowe zestawienie cen - Proszę o uzupełnienie szczegółowego zestawienia cen wg. Złącznika nr 3. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Szc [...].xls

(0)
8 Wykaz dostaw i usług - Proszę o załączenie wykazu dostaw i usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie w/w dostaw oraz usług. ( Załącznik nr 4 ) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zalacznik nr 4 - Wyk [...].doc

(0)
9 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Bardzo proszę o załączenie Wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 624