Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-08-2021 Wykonanie prac związanych z przystosowaniem budynków WSA w Warszawie do minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej oraz dostępności informacyjno-komunikacyjnej.

Termin:
Zamieszczenia : 18-03-2021 11:18:00
Składania : 26-03-2021 11:10:00
Otwarcia : 26-03-2021 11:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

 

I PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA: Wykonanie prac związanych z przystosowaniem budynków WSA w Warszawie do minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej oraz dostępności informacyjno-komunikacyjnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 oraz we wzorze umowy załączniku nr 2.

II TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 60 dni od podpisania umowy, prace będą mogły być prowadzone od piątku od godz. 1600 do poniedziałku do godz.700

III GWARANCJA –gwarancja na wykonane prace oraz na wykorzystane materiały -  2 lata

IV WARUNEK UDZIAŁU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 2 usługi, o wartości  co najmniej 50 000,00 zł każda, polegających na dostosowaniu budynków użyteczności publicznej do wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062 ). Należy przekazać kopie umów lub protokołów odbioru w/w prac na wezwanie Zamawiającego.

Oferent spełni warunki, gdy:

1) w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu w/w dokumentów,

2) na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty.

 

Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 24.03.2021 r.

ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia,

Załącznik nr 2 –Wzór umowy,

Załącznik nr 3 – Zasady postepowania w trybie zapytania ofertowe

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA- 08-2021.pdf pdf 440.57 2021-03-18 11:18:00 Postępowanie
załączni nr 2 wzór umowy WSA-ZP-BA- 08-2021.pdf pdf 597.56 2021-03-18 11:18:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-03-18 11:18:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-08-2021.pdf pdf 734.51 2021-07-01 13:01:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-01 13:01 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-08-2021

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie usługi w budynku ul. Jasna 2/4 Warszawa Cena ryczałtowa za przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz wzorem umowy (załącznik nr 2) - *w cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia we wskazanym budynku. 1 szt. - (0)
2 Wykonanie usługi w budynku ul. Pankiewicza 4 Warszawa Cena ryczałtowa za przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz wzorem umowy (załącznik nr 2) - *w cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia we wskazanym budynku. 1 szt. - (0)
3 Wykonanie usługi w budynku ul. Słowackiego 7 Radom Cena ryczałtowa za przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz wzorem umowy (załącznik nr 2) - *w cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia we wskazanym budynku. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także będę dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że na pisemne wezwanie Zamawiającego przekażę dokumenty potwierdzające warunek udziału - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 511