Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Modernizacji placu zabaw położonego przy ul. Świt 47/49 w Poznaniu.

Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2021 07:56:00
Składania : 31-03-2021 12:00:00
Otwarcia : 31-03-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: modernizacji placu zabaw przy ul. Świt 47-49 w Poznaniu, obejmującej wykonanie robót ogólnobudowlanych wraz z opracowaniem koncepcji zagospodarowania placu zabaw (zwaną dalej ''Dokumentacją").


Opis przedmiotu zamówienia zawierają

- Przedmiar – załącznik do postępowania. Zamawiający w celu prawidłowego skalkulowania oferty zaleca przeprowadzenie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w miejscu planowanych robót.

- Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania,

- STWiOR stanowiący załącznik do postępowania

 Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:

   Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:

1)   warunkami określonymi w niniejszym dokumencie,

2) obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.),

3) normami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną.


 Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi na podstawie ustawy o:

-  odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013r., poz. 21),

- utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września
1996 r. tekst jednolity (
Dz. U. z 2016r., poz. 250).

W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów – należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajności oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego.

Przedmiot Zamówienia objęty jest 23% stawką VAT.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr teL 614158858

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
STWiOR Świt 47-49.pdf pdf 199.25 2021-03-25 07:56:00 Postępowanie
IPU SKAN.pdf pdf 13510.19 2021-03-25 07:56:00 Postępowanie
Przedmiar całość.pdf pdf 253.57 2021-03-25 07:56:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 modernizacji placu zabaw przy ul. Świt 47-49 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Przedmiar – załącznik do postępowania, Zamawiający w celu prawidłowego skalkulowania oferty zaleca przeprowadzenie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. - Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania. - STWiOR, stanowiący załącznik do postępowania.

Przedmiar całość.pdf

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji: - 1) 2 tygodnie w zakresie sporządzenia Dokumentacji licząc od dnia podpisania Umowy, z zastrzeżeniem że złożenie Zamawiającemu Dokumentacji winno nastąpić na 7 dni przed upływem tego terminu, 2) 6 tygodni w zakresie prac budowlanych, licząc od dnia podpisania protokołu kwalifikacji Dokumentacji z adnotacją „bez zastrzeżeń” , przy czym zgłoszenie zakończenia robót powinno nastąpić 7 dni przed upływem tego terminu. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
5 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
6 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
7 Gwarancja - Zamawiający wymaga udzielenia 36 – miesięcznego (3 lata) okresu gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały licząc od daty odbioru końcowego. Prosimy potwierdzić akceptację wpisując "Akceptuję" (0)
8 Doświadczenie - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1. konstrukcyjno – budowlanej, Prosimy potwierdzić akceptację wpisując "Akceptuję" (0)
9 KRS/CEIDG - Prosimy o dołączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Podwykonawstwo - Zamierzamy powierzyć następujące części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy/ Podwykonawcom. Prosimy o uzupełnienie jeśli dotyczy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 544