Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.7.2.21 „Zakup wraz z dostawą herbicydu Roundup Flex 480 w ilości 1950 litrów”

Termin:
Zamieszczenia : 08-04-2021 14:46:00
Składania : 16-04-2021 09:00:00
Otwarcia : 16-04-2021 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


                                                  Zapytanie ofertowe

 

Nadleśnictwo Dobrzejewice zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

„Zakup wraz z dostawą herbicydu Roundup Flex 480 w ilości 1950 litrów”

 

Termin realizacji zamówienia:  Roundup Flex 480 – 705 l – do 23.04.2021r.

Roundup Flex 480 – 645 l – do 19.05.2021r.

Roundup Flex 480 – 600 l – do 18.06.2021r.

 

 

Szczegółowe informacje dotyczące zapytania:

Roundap Flex 480 musi posiadać dopuszczone do stosowania etykiety:

Zezwolenie MRiRW nr R - 218/2014 z dnia 23.10.2014 r.,

zmienione decyzją MRiRW nr R - 353/2015d z dnia 12.05.2015 r.

decyzją MRiRW nr R - 137/2016d z dnia 02.03.2016 r.

oraz decyzją MRiRW nr R -121/2017d z dnia 29.03.2017 r.            

Dopuszczalna wielkość opakowań: 5 i 15 litrów.

 

Sposób uzyskania informacji dodatkowych dotyczących zapytania:

Nadleśnictwo Dobrzejewice,

Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice, Tel.: 56 674 25 00, fax:  56 674 25 01       

Osoby upoważniona do kontaktów:

Szymon Kowalski, od pn. do pt. w godz. 7:45-14:45

tel. (56) 674 25 22, e-mail: szymon.kowalski2@torun.lasy.gov.pl

Beata Zimna-Myszke od pn. do pt. w godzinach od 7:15 – 15:15

tel. (56) 674 25 09, e-mail: beata.zimna-myszke@torun.lasy.gov.pl

 

Szczegółowe wymagania dotyczące zapytania:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:

                Leśnictwo Bielawy, 87-100 Toruń, Leśny Trakt 5

 

Termin ważności oferty:

Nie mniej niż 7 dni od daty otwarcia ofert.

 

Sposób płatności:

Przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.

Za datę zapłaty Strony uznają datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena (C) - 100 %

Opis sposobu przygotowywania ofert:

1.       Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

2.       Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

3.       Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą z części zamówienia przygotowaną według wymagań określonych w niniejszej zapytaniu.

4.       Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/)

5.       Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną.

6.       Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty w formie pisemnej przed terminem składania ofert.

7.       Wprowadzone zmiany muszą być złożone przed upływem terminu składnia ofert wg takich samych zasad jak złożona oferta

8.       Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania.

 

Miejsce i termin składania ofert:

ofertę należy złożyć (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania)  poprzez platformę zakupową (https://platformazakupowa.pl/) do dnia 16.04.2021 r., godziny 9:00, osobiście lub pocztą tradycyjną.

 

Otwarcie ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.04.2021 r., o godz. 9:15 w Sali Narad Nadleśnictwa Dobrzejewice – pokój Nr 4, po otwarciu ofert protokół z otwarcia zostanie udostępniony na platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/)

 

Ochrona Danych Osobowych:

Zamawiający informuje, iż wszelkie dane osobowe uzyskane w celu związanym z wyborem najkorzystniejszej oferty dotyczącej niniejszego zamówienia oraz w celach związanych z późniejszą realizacją umowy, będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a także zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000).


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy_SA.270.7.2.21.docx docx 14.2 2021-04-08 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy_SA.270.7.2.21.docx docx 35.46 2021-04-08 14:46:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 128.66 2021-04-08 14:46:00 Postępowanie
4 Protokół z otwarcia ofert_sig_sk_sig_kw_sig_kk.pdf pdf 875.79 2021-04-16 13:53:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-19 07:44 Szymon Kowalski W protokole z otwarcia ofert błędnie wpisano kwotę dla firmy "AGRO-PEST: Hurtownia Środków Ochrony Roślin.
Było: 59 019,60
Winno Być: 56 019,60
oraz dla firmy:
Themar Import-Eksport Sp. z o.o.
Było: 57 978,18
Winno Być: 68 950,44
2021-04-16 13:53 Szymon Kowalski Protokół z otwarcia ofert

4 Protokół z otwarci [...].pdf

2021-04-16 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona przez zamawiającego:
52 318,50 zł /56 503,98 zł
/wartość zamówienia w PLN netto i brutto/

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Roundup Flex 480 Dopuszczalna wielkość opakowań: 5 i 15 litrów. 1950 l - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Za datę zapłaty Strony uznają datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Roundup Flex 480 – 705 l – do 23.04.2021r. Roundup Flex 480 – 645 l – do 19.05.2021r. Roundup Flex 480 – 600 l – do 18.06.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 543