Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.272.3.2021.AC Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Przemysłowej w obrębie geodezyjnym Wilkasy, gmina Giżycko.

Agata Chojnowska
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 17-03-2021 13:35:00
Składania : 09-04-2021 12:00:00
Otwarcia : 09-04-2021 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



 Zaproszenie do złożenia oferty

na opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Przemysłowej w obrębie geodezyjnym Wilkasy, gmina Giżycko, zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXI/330/2021 Rady Gminy Giżycko z dnia 23 lutego 2021 r.

I. Zamawiający: Gmina Giżycko, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko,

                                 NIP 845 1981949, tel. 87 429 99, email: ugg@ugg.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia

Działając w oparciu o Zarządzenie Nr 10/2021 Wójta Gminy Giżycko z dnia 26.01.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130.000 zł netto 

zapraszam do złożenia pisemnej oferty na wykonanie projektu  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Przemysłowej w obrębie geodezyjnym Wilkasy, gmina Giżycko zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXI/330/2021 Rady Gminy Giżycko z dnia 23 lutego 2021 r. (uchwała stanowi załącznik nr 1).

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. ze zm.).

Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 zamówienie poniżej 130 tys. zł.

III. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Przemysłowej w obrębie geodezyjnym Wilkasy, gmina Giżycko zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXI/330/2021 Rady Gminy Giżycko z dnia 23 lutego 2021 r.

W chwili obecnej przedmiotowy teren nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

Procedurą opracowania objęto obszar o łącznej powierzchni ok. 10ha w granicach określonych uchwałą.

III.1.  Plan miejscowy będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:

1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.),

2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (Dz. U z 2003 r. Nr 164 poz. 1587),

3) ustawą z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.),

oraz przepisami wynikającymi z innych aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.

III.2. Czynności, które projektant wykona w ramach realizacji przedmiotu zlecenia:

1. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (w tym wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń i komunikatów dotyczących opracowania projektu planu) oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych

2. wykonanie inwentaryzacji terenu;

3. wykonanie analizy i przygotowania propozycji rozpatrzenia wniesionych wniosków do planu;

4. opracowania koncepcji projektu planu i prezentacja Zamawiającemu;

5. opracowanie projektu planu wraz z kompletem materiałów planistycznych, zgodnie z ustawą;

6. sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu w formie papierowej oraz elektronicznej na płycie CD;

7. opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;

8. przygotowanie niezbędnej liczby egzemplarzy, określonej przez Zamawiającego, projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, przeznaczonych do uzgodnień i opinii wynikających z obowiązujących ustaw;

9. przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej;

10. przygotowanie wykazu uzgodnień i opinii projektu planu i wprowadzania ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień;

11. przygotowanie wniosków na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej i leśnej (o ile będzie potrzebna),

12. przygotowanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu oraz udziału w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami;

13. prezentacja projektu planu i uczestnictwa w dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych;

14. obsługa wyłożenia projektu planu, która wynika z obowiązującej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w miejscu i terminie ustalonym z Zamawiającym, w razie konieczności - składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);

15. przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz przygotowania wykazu uwag i wprowadzenia ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag;

16. przygotowanie i przedłożenie Radzie Gminie projektu planu do uchwalenia wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz udział w sesji Rady Gminy zatwierdzającej projekt;

17. przygotowanie i skompletowanie dokumentacji planistycznej po uchwaleniu planu celem oceny przez Wojewodę ich zgodności z przepisami prawnymi.

III.3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu:

1. inwentaryzację uproszczoną terenu opracowania w skali 1: 1000 – 1 szt. plansza kolorowa wraz z opisem oraz materiały analityczne;

2. rysunek planu (wersja uchwalona) w skali 1:1000 – 3 szt. kolorowe;

3. rysunek planu pomniejszony do formatu A4 (wersja uchwalona) – 3 szt. kolorowe;

4. tekst planu ( wersja uchwalona) wraz z załącznikami ( w obowiązującym formacie na płycie, rysunki w formacie tiff, shp);

5. opracowanie ekofizjograficzne – 2 szt.,

6. prognozę oddziaływania na środowisko (tekst i rysunek w skali 1: 1000) – 2 szt.;

7. prognozę skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – 2 szt.;

8. dokumenty określone w pkt 2-7 zapisane w uzgodnionym formacie na płycie CD-R- 2 szt.;

9. oświadczenie Wykonawcy, że projekt planu został wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zgodnie z zasadami i trybem sporządzania planów miejscowych oraz, że zostaje przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

IV. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.

1. Wypełniony formularz

2. Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności.

3. Kserokopię dokumentów potwierdzających uprawnienia do sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

4. Wykaz (co najmniej 3) sporządzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa,

5. Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.

6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

V. Kryterium wyboru oferty – 100% cena brutto.

VI. Termin realizacji zamówienia.

28 luty 2022 r.

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest: Agata Chojnowska tel. (87) 429 99 71.

VII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, bez podania przyczyny.

Załączniki:

  1. Uchwała Nr XXXI/330/2021 Rady Gminy Giżycko z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania w rejonie ulicy Przemysłowej w obrębie geodezyjnym Wilkasy, gmina Giżycko
  2. Wzór umowy
  3. Klauzula RODO

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 87 429 99 71 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
uchwała.pdf pdf 207.47 2021-03-17 13:35:00 Postępowanie
załącznik graficzny do uchwały.pdf pdf 414.99 2021-03-17 13:35:00 Postępowanie
UMOWA .pdf pdf 176.69 2021-03-17 13:35:00 Postępowanie
klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 64.13 2021-03-17 13:35:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-04-15 08:32 Agata Chojnowska Wójt Gminy Giżycko informuje, że dnia 09.04.2021r. w przeprowadzonym rozpoznaniu cenowym na "Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Przemysłowej w obrębie geodezyjnym Wilkasy, gmina Giżycko, zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXI/330/2021 Rady Gminy Giżycko z dnia 23 lutego 2021r. " wybrano ofertę złożoną przez firmę: SKB GIS Szymon Czyża za cenę brutto 12 300,00 zł z terminem realizacji 28.02.2022r. Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszam do udziału w kolejnych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 28.02.2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności. - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Kserokopię dokumentów potwierdzających uprawnienia do sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wykaz (co najmniej 3) sporządzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zakończonych publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko - Mazurskiego - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 883