Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ FARTUCHÓW BARIEROWYCH

Katarzyna Ślęzak-Nowacka
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Department: DZD
Deadlines:
Published : 16-03-2021 14:54:00
Placing offers : 22-03-2021 10:00:00
Offers opening : 22-03-2021 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Zamówienie realizowane w ramach projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę fartuchów barierowych zgodnie z poniższą specyfikacją:

 

SPECYFIKACJA:

Parametry techniczne zgodne z zaleceniami MZ dotyczącymi produktów wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19: 

·         fartuch wiązany z tyłu na troki z dodatkowym górnym zapięciem na przylepiec

·         rękawy z elastyczną silikonową taśmą zabezpieczającą,

·         wykonany z materiału minimum 1 klasy palności,

·         wykonany z barierowej włókniny polipropylenowej SMS, bez zawartości lateksu, polietylenu i celulozy do procedur wysokiego ryzyka,

·         szwy, połączenia trwałe i rozdzielne płaskie,

·         rozmiar L i XL – kolor żółty lub niebieski,

·         pakowany  w indywidualne opakowanie

 

Planowany jest zakup łącznie 1300 sztuk fartuchów barierowych, które należy dostarczyć do następujących jednostek na terenie województwa opolskiego:

L.p.

Nazwa jednostki

 

 

Ilość fartuchów barierowych

1

Województwo Opolskie dla:

Stowarzyszenie AUXILIUM „Hospicjum Św. Arnolda Janssena w Nysie”

ul. Sienkiewicza 7B, 48-304 Nysa

 

350

Hospicjum REH-MED SC Rehabilitacja i Specjalistyka ul. Lubliniecka 7, 47-120 Zawadzkie

10

Centrum Opieki Paliatywnej „Betania”

Plac Kościelny 2, 45-555 Opole

30

Hospicjum Domowe Błachut i Spółka

Ul. Kardynała Wyszyńskiego 23/14/i 24, 49-300 Brzeg

10

Caritas Diecezji Opolskiej- hospicjum stacjonarne i domowe

ul. Szpitalna 5A, 45-010 Opole

900

ŁĄCZNIE:

1300

 

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na mniejszą ilość fartuchów barierowych, w takim przypadku zamawiający może podpisać umowy lub zlecić dostawy więcej niż jednemu oferentowi.

Osoby do kontaktu oraz adres jednostki podane zostały w tabeli poniżej.

 

TABELA – adresy i osoby do kontaktu

L.p.

Nazwa jednostki

Dane do faktury

Osoba do kontaktu (e-mail, telefon)

1

Województwo Opolskie

Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole,

NIP: 754 307 75 65

z dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego”

Katarzyna Ślęzak-Nowacka

k.slezak-nowacka@opolskie.pl

tel. 77 4482 173

 

Warunki zamawiającego:

1)      zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiających, wymienionych w zapytaniu, z których każdy indywidualnie będzie stroną transakcji w części mu odpowiadającej,

2)      niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,

3)      zamawiający, wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub  umowę  w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie  zobowiązanie do zakupu,

4)       koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,

5)      w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego. W przypadku określonym  powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,

6)      termin dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie 10 dni od daty zlecenia/zawarcia umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w ofercie,

7)      termin płatności wynosi do 31 dni roboczych po dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,

8)      zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu, na podstawie której dokonany zostanie wybór dostawcy. Koszt dostarczenie próbki pozostaje po stronie oferenta,

9)      zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach.

10)   do oferty należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację zgodności.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 FARTUCH BARIEROWY Zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w treści ogłoszenia. Planowany jest zakup 1300 sztuk. Proszę podać cenę 1 fartucha. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 31 dni roboczych od dostarczenia zamówienia oraz prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - termin dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie 10 dni od daty zlecenia/zawarcia umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w ofercie (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ilość oferowanych fartuchów fizelinowych - Proszę o podanie ilości oferowanych fartuchów w sztukach (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 643