Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-03-2021 10:21:00 |
Składania : | 17-03-2021 08:57:00 |
Otwarcia : | 17-03-2021 09:00:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Sądu Okręgowego w Bydgoszczy informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę płyt CD/DVD Verbatim na potrzeby Sądu Okręgowego w Bydgoszczy oraz podległych sądów funkcjonalnych w Szubinie, Mogilnie i Nakle.
Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa zakupu i dostarczenia do Sądu Okręgowego w Bydgoszczy i Sądów Rejonowych w Szubinie, Mogilnie i Nakle płyt CD i płyt DVD. Przedmiotem zamówienia są płyty CD firmy Verbatim CD-R 700 MB, zapis 52x, 80 minut, pakowane w plastikowy cake po 50 sztuk, oraz płyty DVD firmy Verbatim DVD-R, zapis 16x, 120 minut, pakowane w plastikowy cake po 50 sztuk. Zamówienie obejmuje zakup dla Sądu Okręgowego w Bydgoszczy w ilości 10000 sztuk płyt DVD-R, i 500 sztuk płyt CD-R, Sądu Rejonowego w Szubinie 200 sztuk płyt DVD-R i 1800 sztuk płyt CD-R, Sądu Rejonowego w Mogilnie 1500 sztuk płyt DVD-R i Sądu Rejonowego w Nakle 2000 sztuk płyt DVD-R.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że sądy nie ponoszą żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez sądy prawidłowo wystawionych faktur.
Płatnikiem będzie zamawiający: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-128Bydgoszcz, NIP 953-11-00-905, natomiast Nabywcą i adresatem faktur będą sądy wymienione poniżej.
Wykonawca dostarczy zakupione płyty na poniższe adresy: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-128 Bydgoszcz ,Sąd Rejonowy w Szubinie, ul. Plac Wolności 4, 89-200 Szubin, Sąd Rejonowy w Mogilnie, ul. Sądowa 21, 88-300 Mogilno, Sąd Rejonowy w Nakle, ul. Sądowa 3, 89-100 Nakło.
Wykonawca musi złożyć ofertę na wszystkie pozycje wskazane w formularzu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zamówienia 10 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesiące.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 52 3253190
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty