Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-03-2021 12:14:00 |
Składania : | 16-03-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 16-03-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPROSZENIE DO
ZŁOŻENIA OFERTY
„Opracowanie
zmian miejscowego planu przestrzennego Gminy Klucze”
o wartości poniżej 130 000,00 złotych
(nazwa i rodzaj
zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze,
ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Założenia projektowe:
1) Opracowanie zmian
miejscowego planu zagospodarowania Gminy Klucze polegające na:
Granice obszarów objętych
zmianami planu określone są w załącznikach do wyżej powołanych uchwał.
Zamówienie obejmuje - opracowanie projektu planu zgodnie z art. 15 i art. 16
ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(j.t. Dz.U 2016, poz. 778 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003.164.1587) oraz ustaw
związanych z problematyką planowania przestrzennego,
-
opracowanie ekofizjografii zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Środowiska z dnia
9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U 2002.155.1298)
-
opracowanie prognozy skutków oddziaływania na
środowisko zgodnie z ustawą z dnia
3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na
środowisko (j.t. Dz.U.2016.353 z późn. zm.)
-
opracowanie prognozy skutków finansowych planu z
uwzględnieniem art. 36 ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
-
opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na
przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie
z ustawą z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych
(j.t.Dz.U.2015.909 z późn. zm)
-
opracowanie dokumentów, o których mowa w art. 17
ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prowadzenie postępowania formalno - prawnego
w imieniu Wójta Gminy, zgodnie z wymogami w/w art. 17 ustawy.
W zakresie prowadzenia postępowania formalno-prawnego:
a.
Opracowanie i redagowanie wszelkich pism
zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, ogłoszeń, pism i innych
niezbędnych dokumentów
b.
Czynny udział w czasie wyłożenia projektu planu do
publicznego wglądu, uczestnictwo w dyskusjach publicznych oraz przy rozpatrzeniu wniosków i uwag do planu
złożonych osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające
osobowości prawnej, prezentacja poszczególnych etapów opracowania planu Radzie
Gminy, Wójtowi, oraz Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
uczestnictwo w innych merytorycznych spotkaniach dotyczących przedmiotu
zamówienia,
c.
opracowanie przedmiotu zamówienia fazami zgodnie z
harmonogramem prac projektowych, który będzie załącznikiem do umowy (każda faza
opracowania będąca przedmiotem odbioru powinna zostać podpisana przez głównego
projektanta),
d.
przeprowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej – prace
terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów
przyrodniczych)
e.
zbilansowanie powierzchni o różnym przeznaczeniu pod
kątem wymagań sprawozdawczości GUS,
f. przedstawienie projektu uchwały Radzie Gminy
g. przygotowanie danych przestrzennych zgodnie z art. 67a
ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
h.
sporządzenie i przygotowanie kompletnej dokumentacji
formalno-prawnej potrzebnej do ogłoszenia Uchwały Rady Gminy w sprawie
uchwalenia planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (w tym Uchwała
z załącznikami sporządzona w Edytorze Aktów Prawnych XML).
Ilość egzemplarzy:
a) opracowanie
ekofizjograficzne dla potrzeb sporządzenia planu – 2 egz. w formie papierowej w skali 1: 2000 oraz 1 egz. w
wersji elektronicznej
b) projekt planu
(tekst + załączniki) – 2 egz. w wersji
papierowej w skali 1: 2000 oraz 2 egz. w
wersji elektronicznej oraz egzemplarze niezbędne dla przeprowadzenia uzgodnień i opiniowania w skali 1: 2000,
c) prognoza
oddziaływania na środowisko – 1 egz. w wersji papierowej w skali 1: 2000 oraz 1 egz. w wersji elektronicznej oraz
egzemplarze niezbędne dla przeprowadzenia uzgodnień i opiniowania w skali 1: 2000
d) prognoza skutków
finansowych uchwalenia zmiany planu – 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w
wersji elektronicznej;
e) kompletne kopie
uchwalonego planu (tekst + załączniki) - 7 egz. w wersji papierowej w skali 1:
2000 oraz 2 egz. w wersji
elektronicznej
f) pełna
dokumentacja formalno-prawna – 1 komplet.
Ze względu na to, że Zamawiający przechowuje plany
zagospodarowania przestrzennego w bazie programu GEOXA, to:
1.
W związku z tym, sporządzone mapy oraz tekst planu
należy dostarczyć na nośnikach cyfrowych, umożliwiających kontynuację pracy w
tym programie, w formatach:
·
teksty opracowań w formacie plików MS Word, PDF,
·
mapy – w formacie rastrowym w postaci 3 rodzajów
plików: JPG, geotiff oraz PDF o rozdzielczości minimum 300 DPI, pliki powinny
umożliwiać ponowny wydruk map bez udziału wykonawcy,
·
wektorowym, obiektowym w standardzie Geoxa MPZP
umożliwiającym wydawanie automatyczne wypisów, wyrysów i zaświadczeń z MPZP
oraz w formacie wektorowym w postaci plików shapefiles oraz pliku zawierającego
ustawienia projektu, wraz z dokładnym opisem struktury projektu, ścieżek
dostępu do warstw wektorowych, opisów warstw oraz ich kodów atrybutowych w
postaci plików MS Word lub Excel.
2.
Ponadto opracowania w zakresie kartograficznym, o
których mowa w pkt 1, należy wykonać stosując odpowiednie oznaczenia graficzne
i literowe przy zachowaniu następujących zasad:
·
elementy występujące na rysunku (jako osobne pozycje w
legendzie) określające obiekty tego samego rodzaju powinny zostać zlokalizowane
również na odrębnych warstwach lub na jednej warstwie z różnym kodem
atrybutowym (lista kodów atrybutowych powinna zostać przekazana zamawiającemu
po zakończeniu prac), oraz dodatkowym polem tekstowym w którym znajdzie się
jednoznaczny opis kodu.
Przykładowy zapis tabeli dla przeznaczeń terenu w pliku shapefiles:
Przeznaczenie terenu |
Opis w legendzie |
Powierzchnia wydzielenia [Ha] |
Rodzaj terenu |
Numer jednoznacznie identyfikujący wydzielenie |
32MN1 |
Tereny
zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej |
1,2331 |
MN1 |
32 |
4ZL |
Tereny lasów |
2,2231 |
ZL |
4 |
·
obszary stref które obejmują określony obszar powinny
być dostarczone w formie warstwy poligonowej z określonymi atrybutami rodzaju
strefy oraz opisu w legendzie,
· granice terenów i odpowiednich obszarów powinny być
topologicznie poprawne, a same obszary przeznaczeń jednoznacznie opisane
elementem tekstowym umieszczonym wewnątrz danego obszaru (Zamawiający sprawdzi
poprawność topologiczną przekazanych warstw),
·
Wszystkie dane przestrzenne muszą mieć zdefiniowany
układ współrzędnych geograficznych zgodny z przekazanymi materiałami
geodezyjnymi (układ 2000 lub układ 65),
·
w przypadku konieczności użycia indywidualnych stylów
i grubości linii, symboli, obiektów oraz czcionek, należy dostarczyć biblioteki
tych elementów.
·
Oznaczenia graficzne barwne wg wymagań Rozporządzenia
Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
·
Wszystkie opisy terenów przeznaczeń powinny znajdować
się wewnątrz granicy planu.
Kolorystyka opracowania
a. |
Tereny
zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej |
|
b. |
Tereny
zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej |
|
c. |
Tereny
zabudowy usługowej |
|
d. |
Tereny
sportu i rekreacji |
|
e. |
Tereny
rozmieszczenia obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 2000m² |
|
f. |
Tereny
rolnicze |
|
g. |
Tereny
obsługi produkcji w gospodarstwach rolnych, hodowlanych, ogrodniczych oraz
gospodarstw leśnych i rybackich RU
(szraf* 45° RGB – 255, 255, 176; 255, 127, 80) |
|
h. |
Tereny
zabudowy zagrodowej w gospodarstwach rolnych, hodowlanych i ogrodniczych RM (szraf* 45° RGB – 255, 255, 176;
255, 205, 140) |
|
i. |
Tereny
obiektów produkcyjnych, składów i magazynów |
|
j. |
Obszary
i tereny górnicze |
|
k. |
Tereny
zieleni objęte formami ochrony przyrody zgodnie z przepisami o ochronie
przyrody ZN (RGB – 60, 179, 113) |
|
l. |
Lasy ZL (RGB – 60, 179, 113) |
|
m. |
Tereny
zieleni urządzonej, takie jak: parki, ogrody, zieleń towarzysząca obiektom
budowlanym, zieleńce, grodziska, kurhany, zabytkowe fortyfikacje ZP (RGB – 173, 255, 47 lub 152, 251,
152) |
|
n. |
Tereny
ogrodów działkowych ZD (RGB – 173,
255, 47 lub 152, 251, 152) |
|
o. |
Cmentarze ZC
(RGB – 173, 255, 47 lub 152, 251, 152) |
|
p. |
Obszary
zagrożone powodzią ZZ (szraf* 45°
RGB – 173, 255, 47; tło odpowiadające podstawowemu przeznaczeniu) |
|
r. |
Tereny
wód powierzchniowych śródlądowych (rzeki, jeziora, stawy, strumienie, kanały)
WS (RGB – 173, 216, 230) |
|
s |
Tereny
dróg publicznych |
|
t. |
Tereny
dróg wewnętrznych |
|
u. |
Tereny
komunikacji wodnej, szlaki wodne |
|
v. |
Tereny
infrastruktury technicznej |
|
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ZAŁĄCZNIKU PN. ZAPROSZENIE ZP 11 2021.
* Styl szrafowania – skala 1:1000 – równe kreskowanie, grubość kreski od 3
do 5metrów w terenie (w zależności od potrzeb dla czytelności rysunku), skala
1:2000 – równe kreskowanie, grubość kreski od 4 do 6 metrów w terenie (w
zależności od potrzeb dla czytelności rysunku).
Oznaczenia kolorystyczne i symbole pozostałych oznaczeń na rysunku planu
uzgodnione zostaną z zamawiającym
Dołączone załączniki wraz z wersją elektroniczną.)
a.
Uchwała Nr
XXXIX/234/2021 z dnia 9 lutego 2021r. w sprawie: przystąpienia do zmiany miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Klucze – część B https://bip.malopolska.pl/ugklucze,a,1888105,uchwala-nr-xxxix2342021-rady-gminy-klucze-z-dnia-09-lutego-2021-w-sprawie-przystapienia-do-zmiany-mi.html
b.
Uchwała Nr
XXXIX/23452021 z dnia 9 lutego 2021r. w sprawie: przystąpienia do zmiany
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Klucze – część A i C https://bip.malopolska.pl/ugklucze,a,1888109,uchwala-nr-xxxix2352021-rady-gminy-klucze-z-dnia-09-lutego-2021-w-sprawie-przystapienia-do-zmiany-mi.html
Zamówienie nie jest dzielone na części, ponieważ prowadzenie jednoczesnej
procedury przez jednego Wykonawcę będzie ułatwiało realizację zamówienia, nie
będzie wprowadzało zamieszania i nakładania się działań i ich terminów, a także będzie czytelne dla stron
zainteresowanych i organu sporządzającego.
Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu
zamówienia publicznego.
terminy wykonania zamówienia: 18
miesięcy od daty podpisania umowy
warunki płatności :
a) Za wykonane usługi ustala się wynagrodzenie Ryczałtowe Wykonawcy.
b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT z tytułu wykonanych usług.
d) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
e)
Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu umowy
zwłaszcza w zakresie:
- Zgodności z niniejszą umową i złożoną ofertą.
3. Warunki:
Proponowane
warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
1. Kryteria oceny
ofert:
a) Cena (brutto) - 60%,
b) Gwarancja – 20% :
-
2
lata – 5%
-
3
lata – 10%
-
4
lata – 15%
-
5
lat – 20%
c) Termin płatności – 20%
-
7
dni – 5%
-
14
dni – 10%
-
21
dni – 15%
-
30
dni – 20%
2.
Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,
3. Wykonawca
udziela rękojmi i gwarancji na należyte wykonanie przedmiotu umowy na okres minimum
2 lat od daty odbioru końcowego, polegającej na tym, że wykonany i odebrany
przedmiot umowy pozbawiony będzie wad ukrytych i innych wad istotnych mających
wpływ na cel i kompletność oraz
prawdziwość dokumentacji przyrodniczo-badawczej składającej się na przedmiot
umowy, przekazanej Zamawiającemu.
4. Z
uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia przez
Wykonawcę:
a)
odpisu z właściwego rejestru urzędowego
(np. KRS, CEIDG) obejmującego przedmiot działalności równoważny z zakresem
przedmiotu zamówienia, z datą wydania lub pobrania nie starszą, niż 6 miesiące
przed upływem terminu do składania ofert,
b)
oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) uprawnień
zgodnych z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z
2020r. poz. 293 – t.j. z późn. zm.)
Warunek
dysponowania co najmniej dwoma osobami z uprawnieniami do projektowania w
zakresie planowania przestrzennego lub urbanistyki Zamawiający uzna za
spełniony również w przypadku, gdy uprawnieniami takimi będą dysponowały co najmniej 2
osobami, które nie będą pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy
o pracę, a będące właścicielami lub współwłaścicielami podmiotu ubiegającego
się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki
jawnej, spółki partnerskiej, komplementariusze w spółce komandytowej lub
komandytowo-akcyjnej).
Spełnienie
warunku udziału w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia
określonej działalności zawodowej Wykonawca dokumentuje poprzez wypełnienie
załącznika do Zapytania i dołączeniem do niego
odpisu uprawnień zawodowych wskazanych w nim osób.
d)
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał opłaconą polisę
lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia.
Wymagana
gwarantowana suma ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów powinna być nie
mniejsza niż 100 000,00 złotych, ważna na dzień składania ofert.
e)
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania w trakcie
realizacji przedmiotu zamówienia kolejnych ważnych polis.
f)
Wykonawca winien
udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie pisemnymi
referencjami lub innymi dokumentami wystawionymi przez podmioty, na rzecz
których usługi były wykonywane, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co
najmniej:
-
3 opracowania
planistyczne (studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
lub ich zmiany, albo miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub ich
zmiany) o pow. nie mniejszej niż 1000 ha każde, które
w swym zakresie obejmowały problematykę: górniczą, drogową, leśną, ochronę
środowiska (w tym Natura 2000 i tereny chronione zgodnie z ustawą o ochronie
przyrody). Opracowania planistyczne mają być wykonane dla trzech różnych Zamawiających lub trzema odrębnymi
zamówieniami na wykonanie tego rodzaju opracowań nie związanymi ze sobą jedną
umową o udzielenie zamówienia publicznego. Zadania muszą być
poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru prac, poświadczenia). Z
dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych
prac i że prace te zostały należycie wykonane, w tym zakresie wymaganym przez
Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (problematyka górniczą, ochrony środowiska, w tym Natura 2000 i tereny
chronione zgodnie z ustawą o ochronie przyrody).
-
2 wnioski o wyrażenie zgody na zmianę
przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne o powierzchni co najmniej 50 ha.
4. Istotne
postanowienia umowne:
a) Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na należyte
wykonanie przedmiotu umowy na okres minimum 2 lat od daty odbioru końcowego,
polegającej na tym, że wykonany i odebrany przedmiot umowy pozbawiony będzie
wad ukrytych i innych wad istotnych mających wpływ na cel i kompletność oraz prawdziwość
dokumentacji przyrodniczo-badawczej składającej się na przedmiot umowy, przekazanej
Zamawiającemu.
b) Umowa stanowi jednocześnie dokument gwarancji i
rękojmi. Wybór roszczeń z rękojmi i gwarancji przysługuje Zamawiającemu.
c) W ramach rękojmi lub gwarancji jakości Wykonawca
odpowiada za wady lub usterki, które pojawiły się w okresie gwarancji jakości
lub okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady, bez względu na to, czy
wada lub usterka albo przyczyna tych wad lub usterek istniała w chwili
wydawania przedmiotu umowy, czy też powstała później.
d) W ramach rękojmi lub gwarancji jakości Zamawiający
może domagać się od Wykonawcy usunięcia wszelkich wad lub usterek na koszt i
ryzyko Wykonawcy i naprawienia wynikłej stąd szkody.
e) W ramach rękojmi lub gwarancji jakości w przypadku
wystąpienia wad lub usterek w pracach wykonanych przez Wykonawcę na podstawie
niniejszej umowy i ich nie usunięcia przez Wykonawcę mimo wezwania
Zamawiającego, Zamawiający jest uprawniony, ale nie zobowiązany, do domagania
się od Wykonawcy odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia.
f) W ramach rękojmi lub gwarancji jakości Zamawiający i w
przypadku wystąpienia wad lub usterek w pracach wykonanych przez Wykonawcę na
podstawie niniejszej umowy i ich nie usunięcia przez Wykonawcę mimo wezwania
Zamawiającego, Zamawiający jest uprawniony do powierzenia usunięcia wad lub
usterek wybranej przez siebie osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, gdy
Wykonawca nie usunie tych wad lub usterek w dodatkowym 7 - dniowym terminie
liczonym od dnia otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego wezwania w tym
zakresie. Wówczas Zamawiający jest uprawniony do pokrycia kosztów wykonania
zastępczego z zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
g) Strony zgodnie postanawiają, iż uprawnienia lub
roszczenia z tytułu rękojmi lub gwarancji jakości określone w niniejszej umowie
nie mają charakteru wyłącznego.
h) Zamawiający jest uprawniony do korzystania z odrębnych
uprawnień lub roszczeń wynikających z przepisów prawa.
i)
Zamawiający
według swego uznania dokonuje wyboru pomiędzy uprawnieniami lub roszczeniami
wynikającymi z przepisów prawa lub niniejszej umowy.
j)
Strony zgodnie
postanawiają, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę jest równy przyjętemu okresowi rękojmi.
k) W zakresie nieuregulowanym w umowie do gwarancji
jakości i rękojmi stosuje się
postanowienia ustawy Kodeks Cywilny dotyczące gwarancji jakości przy umowie
sprzedaży.
l)
Wynagrodzenie za
wykonanie przedmiotu wykonania zawiera wszystkie koszty wykonania przedmiotu
Umowy i obejmuje także wynagrodzenie za przeniesienie na Zamawiającego
autorskich praw majątkowych do wszelkich opracowań związanych z realizacją
przedmiotu umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do żądania od Zamawiającego
zwrotu jakichkolwiek dodatkowych kosztów i wydatków poniesionych przez
Wykonawcę w celach związanych z realizacją umowy.
m)
Wynagrodzenie płatne będzie
częściowo, po zakończeniu i odebraniu każdego z etapów przedmiotu umowy według
przedłożonego harmonogramu prac.
n) Odbiory częściowe dokonywane będą po
zakończeniu danego etapu pośredniego wykonywania przedmiotu umowy na podstawie
pisemnego protokołu odbioru częściowego, zgodnie z ustalonym wspólnie
szczegółowym Harmonogramem Robót - na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy
gotowości do odbioru z wyprzedzeniem 7 dni, a odbiór tych usług przez Zamawiającego nastąpi niezwłocznie po pisemnym
zgłoszeniu przez Wykonawcę, jednak w terminie nie dłuższym niż 7 dni od
zgłoszenia gotowości odbioru.
o) W ten sam sposób nastąpi odbiór końcowy, z tym że odbiór
ten nastąpi w terminie 14 dni od pisemnego zgłoszenia gotowości odbioru
końcowego.
p) Z uwagi na specyfikę zamówienia Wykonawca w terminie do 7 dni po
zawarciu umowy zobowiązany będzie do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu
wykonywania usługi oraz szczegółowego Harmonogramu wykonywania usługi do
każdego odrębnego etapu. Harmonogramy te
podlegać będą zatwierdzeniu przez Zamawiającego i po zatwierdzeniu
stanowiły będą załączniki do umowy stanowiące jej integralną część.
q) Przed podpisaniem protokołu odbioru
częściowego lub końcowego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany
do złożenia Zamawiającemu odrębnego pisemnego oświadczenia o przeniesieniu na
Zamawiającego wszelkich autorskich praw majątkowych do przekazywanej
dokumentacji projektowej na wszelkich polach eksploatacji
r) Z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu odbioru
częściowego i bezusterkowego protokołu odbioru końcowego na Zamawiającego w
cenie wykonania danego etapu umowy przedmiotu umowy przechodzą wszelkie
autorskie prawa majątkowe do wytworzonej przez Zamawiającego dokumentacji
projektowej na wszystkich polach eksploatacji.
Załączniki do zapytania
:
- Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,
- Druk oferty -
wzór załącznik nr 2 ,
- Wykaz osób –
Załącznik nr 3,
- Wykaz usług –
Załącznik nr 4,
- Oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 16.03.2020r. do godziny 12:00 w formie:
elektronicznej
przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z
adresem i nr telefonu.
IV. Do
oferty należy załączyć:
- Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,
- Druk oferty -
wzór załącznik nr 2 ,
- Wypis KRS lub
wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
- Opłacona polisę
lub inny dokument ubezpieczeniowy od odpowiedzialności cywilnej,
- Wykaz osób –
Załącznik nr 3,
- Wykaz usług –
Załącznik nr 4,
- Oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5.
W przypadku pytań:
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-18 14:54 | Joanna Kujawa-Popowska |
Klucze, dnia 18 marca 2021 r. Znak sprawy ZP.270.11.2021 Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 złotych zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 z 2019 r. ze zmianami.). ustawy nie stosuje się. 1. W celu zamówienia „Opracowanie zmian miejscowego planu przestrzennego Gminy Klucze” które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę: rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego powyżej 40 000,00 zł. netto i poniżej 130 000,00 zł netto Wartość szacunkowa zamówienia: 125 000,00 zł netto. 2. Dla zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto w dniu 08.03.2021 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców: 1) Instytut Rozwoju Miast i Regionów Zespół Planowania Przestrzennego i Komunikacji 2) 4 GIS 3) TERRA analizy doradztwo planowanie poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta, zaproszenie zamieszczone na BIP Zamawiającego, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji (*) W terminie do dnia 16.03.2021 r. do godziny 12:00 przedstawiono poniższe oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto Uwagi 1. Terra analizy Doradztwo planowanie Agnieszka Rozenau- Rybowicz ul. Rzemieślnicza 1/801; 30-363 Kraków 127 920,00 zł brak 3. Wybrano ofertę: Terra analizy Doradztwo planowanie Agnieszka Rozenau- Rybowicz ul. Rzemieślnicza 1/801; 30-363 Kraków Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Anna Grzanka Zatwierdzam Wójt Gminy Klucze Klucze, dnia 18 marca 2021 r. |
2021-03-17 14:36 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.270.11.2021 Zestawienie ofert dla zadania p.n.: „Opracowanie zmian miejscowego planu przestrzennego Gminy Klucze” Do dnia 16.03.2021 r. do godziny 12:00 wpłynęły oferty: Oferta numer 1: Terra analizy Doradztwo planowanie Agnieszka Rozenau- Rybowicz ul. Rzemieślnicza 1/801; 30-363 Kraków Wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę ryczałtową: 127 920,00 zł brutto 104 000,00 zł netto 23 920,00 zł podatek VAT Udzielona gwarancja na należyte wykonanie przedmiotu umowy na okres 5 lat. Oferowany termin płatności: 30 dni od daty złożenia poprawnie wystawionej faktury. |
Komunikaty