Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe na zakup urządzeń biurowych

Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2021 09:54:00
Składania : 12-03-2021 09:14:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wrocław, 08.03.2021 r                                                         

                                                              

                                                     

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest zakup oraz dostawa urządzeń biurowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia  (załącznik nr 1).

Dodatkowe wyposażenie: -instrukcja w języku polskim, gwarancja min. 12 m-cy, protokół odbioru dostarczonego sprzętu wraz z numerami seryjnymi, serwis na terenie całego kraju.

Termin i miejsce realizacji  zamówienia: do 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Miejsce realizacji zamówienia: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Forma płatności:  przelew  do 14 dni  od dnia prawidłowo dostarczonej faktury VAT do Kancelarii Jawnej  2 WOG.

 W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia, prosimy o wypełnienie formularza ofertowego (w załączeniu)

do dnia  12.03.2021 r

UWAGA:

Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.261656 242/632

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁ. NR 1 Opis.docx docx 224.24 2021-03-08 09:54:00 Postępowanie
formularz ofertowy.docx docx 28.99 2021-03-08 09:54:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-03-18 09:26 Sekcja Wychowawcza W wyniku zakończonego zapytania ofertowego dot. dostawy urządzeń biurowych oraz dokonanej oceny nadesłanych ofert, na Wykonawcę wybrano firmę Biuro Inżynieryjne MARTEX 58-405 Krzeszow, NIP 6211772122 , wartość netto oferty 15 819,00 zł.
z poważaniem
KIEROWNIK SEKCJI WYCHOWAWCZEJ

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup urządzeń biurowych Zakup urządzeń biurowych

formularz ofertowy.d [...].docx

1 szt. 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Obornicka 100-102
50-984, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 622