Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-03-2021 10:45:00 |
Składania : | 17-03-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w
trybie zapytania ofertowego na sukcesywną dostawę worków na śmieci.
Postępowanie prowadzone jest w
trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł.
netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1
tejże ustawy
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik "Formularz asortymentowo-cenowy". Zamawiający zastrzega składanie ofert przez oferentów na całość asortymentu w pakiecie.
Kody CPV:
18930000-7- Worki i torby.
19520000-7- Produkty z tworzyw sztucznych.
25222000-3- Worki i torby z tworzyw sztucznych.
2. Oferowany przedmiot zamówienia
musi być fabryczne nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i
prawnych.
3. Termin wykonania zamówienia: 12
miesięcy od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż
od dnia 22.03.2021 r
4. Warunki
płatności: przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej
faktury.
Zapraszamy do złożenia ofert
poprzez poniższy formularz elektroniczny. Należy załączyć wypełniony
formularz asortymentowo-cenowy.
1) Ceną oferty jest wartość brutto
obliczona w formularzu asortymentowo-cenowym - zgodnie ze wzorem załącznika.
2) Oferent określi ceny na
wszystkie pozycje zamówienia wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym:
a) wszystkie pozycje muszą zawierać
cenę jednostkową,
b) cena jednostkowa każdej pozycji
musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w
tym również rabaty, upusty, koszty dostawy i szkolenia),
c) wartość brutto danej
pozycji ma wynikać z wartości netto powiększonej o należny podatek VAT.
Zamawiający ma
prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz
zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania
przyczyn.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie
umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej
mają charakter informacyjny.
2021-03-19 14:09 | Wioleta Bujarska |
Szanowni
Państwo,
w załączeniu przesyłam „OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA”. Z poważaniem, Wioleta Bujarska. |
Komunikaty