Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DzAI.282.16.21 Dostawa tonerów, tuszy i pojemników na zużyty toner na potrzeby Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

Termin:
Zamieszczenia : 10-03-2021 16:40:00
Składania : 15-03-2021 14:00:00
Otwarcia : 15-03-2021 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pod nazwą:

"Dostawa tonerów, tuszy i pojemników na zużyty toner na potrzeby Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu"

Znak sprawy DzAI.282.16.21

 

1.      Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna  dostawa partiami tonerów, tuszy i pojemników na zużyty toner na potrzeby Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, wymienionych formularzu oferty, w ilościach wynikających z rzeczywistego zapotrzebowania zgłaszanego przez Zamawiającego.

2.   Podana ilość materiałów jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentu oraz możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych.

3.      W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

1)  sprzedaży i dostarczenia towarów fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producentów wskazanych w  wykazie;

2)    dostarczenia towarów na koszt Wykonawcy według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę, nie częściej niż 6 razy w okresie trwania umowy;

3)    zutylizowania zużytych pojemników. W związku z tym Wykonawca musi odebrać z siedziby Zamawiającego na własny koszt, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłużej niż 5 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru;

4)  zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego;

5)   bezpłatnej wymiany urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci pełnej jego użyteczności.

4.    Warunki płatności: 30 dni od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego na nr rachunku bankowego wskazanego na fakturze. Faktura wystawiana po każdej dostawie.

5. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa do 31.12.2021r.



Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub telefonicznie w dni robocze, w godz. 8.00-15.00 pod nr tel 24 275 28 83, wew. 200

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Wzór umowy.pdf pdf 161.93 2021-03-10 16:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Informacja RODO.pdf pdf 86.73 2021-03-10 16:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.xlsx xlsx 12.16 2021-03-10 16:40:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 - formularz cenowy.xlsx xlsx 13.09 2021-03-10 16:40:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa tonerów, tuszy i pojemników na zużyty toner na potrzeby Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do postępowania

Załącznik nr 3 - Szc [...].xlsx

1 szt. Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
Gabriela Narutowicza 64
09-200, Sierpc
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawy sukcesywne według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. Maksymalnie 6 dostaw w okresie obowiązywania umowy. Czas na realizację poszczególnych zamówień 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz cenowy - Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego Formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 4 do postępowania (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - for [...].xlsx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 826