Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 04-03-2021 10:15:00 |
Placing offers : | 19-03-2021 09:00:00 |
Offers opening : | 19-03-2021 11:00:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Zarząd Powiatu Legnickiego zaprasza do składania ofert
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Dane dotyczące zamawiającego:
Powiat Legnicki, pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, telefon (76)7243560, faks (76) 7243406; godziny urzędowania: (pn-pt) 7:30 – 15:30, strona internetowa: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia: tryb podstawowy na
podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.)
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych.
Zakres rzeczowy: Remonty
cząstkowe nawierzchni bitumicznych ciągów dróg powiatowych wskazanych
przez Zamawiającego przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej w ilości
2500 Mg, na terenach gmin: Chojnów, Miłkowice, Krotoszyce, Prochowice,
Kunice, Ruja, Legnickie Pole oraz miast: Prochowice i Chojnów, powiat
legnicki, województwo dolnośląskie, w tym:
1) remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów -
mechaniczny sposób wbudowania - 1250 Mg w części 1 oraz 1250 Mg w
części 2;
2) roboty zabezpieczające i porządkowe:
a) wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót
(zamawiający wymaga zabezpieczenia robót oddzielnym pojazdem z tablicą
zamykającą U-26c dla każdej jednostki remontowej),
b) ustawienie i utrzymanie na czas robót oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
c) oznakowanie wyremontowanych odcinków dróg znakami A-28 (sypki żwir) i
utrzymanie oznakowania przez okres dwóch tygodni od wykonania remontu,
d) pozostałe roboty wynikające ze specyfikacji technicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdz. IV i rozdz.XXVI SWZ.
4. Termin składania ofert: 19.03.2021 r. do godz. 09:00.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-04-01 14:11 | Jolanta Korfanty | Zapraszamy do zapoznania się z wynikiem postępowania opublikowanym w załączniku do niniejszego komunikatu. |
2021-03-19 13:53 | Jolanta Korfanty | Informujemy, że w niniejszym postępowaniu złożono dwie oferty. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową informacją z otwarcia ofert zamieszczoną w załączniku. |
2021-03-19 09:00 | Buyer message | Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 1 160 000 zł brutto. |
Announcements