Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RZ.272.1.1.2021 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Jolanta Korfanty
Powiat Legnicki
Deadlines:
Published : 04-03-2021 10:15:00
Placing offers : 19-03-2021 09:00:00
Offers opening : 19-03-2021 11:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Zarząd Powiatu Legnickiego zaprasza do składania ofert

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

1. Dane dotyczące zamawiającego:

Powiat Legnicki, pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, telefon (76)7243560, faks (76) 7243406; godziny urzędowania: (pn-pt) 7:30 – 15:30, strona internetowa: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl

2. Tryb udzielenia zamówienia: tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.)

3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Nazwa zadania: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych.

Zakres rzeczowy: Remonty cząstkowe  nawierzchni bitumicznych ciągów dróg powiatowych wskazanych przez Zamawiającego przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej w ilości 2500 Mg, na terenach gmin: Chojnów, Miłkowice,  Krotoszyce, Prochowice, Kunice, Ruja, Legnickie Pole oraz miast: Prochowice i Chojnów, powiat legnicki, województwo dolnośląskie, w tym:
1) remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów - mechaniczny sposób wbudowania  - 1250  Mg w części 1  oraz 1250 Mg w części 2;
2) roboty zabezpieczające i porządkowe:
a) wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót (zamawiający wymaga zabezpieczenia robót oddzielnym pojazdem z tablicą zamykającą U-26c dla każdej jednostki remontowej),
b) ustawienie i utrzymanie na czas robót oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
c) oznakowanie wyremontowanych odcinków dróg znakami A-28 (sypki żwir) i utrzymanie oznakowania przez okres dwóch tygodni od wykonania remontu,
d) pozostałe roboty wynikające ze specyfikacji technicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdz. IV i rozdz.XXVI SWZ.

4. Termin składania ofert: 19.03.2021 r. do godz. 09:00.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SIWZ rozdz. XXVI Dokumentacja techniczna.zip zip 929.62 2021-03-04 10:15:00 Proceeding
SWZ rozdz. I-XXIV.pdf pdf 385.49 2021-03-04 10:15:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 116.61 2021-03-04 10:15:00 Proceeding
SIWZ rozdz. XXV Załączniki.zip zip 516.88 2021-03-04 10:15:00 Proceeding
INFORMACJA z otwarcia ofert.pdf pdf 178.66 2021-03-19 13:53:25 Public message
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 184.7 2021-04-01 14:11:03 Public message

Announcements

2021-04-01 14:11 Jolanta Korfanty Zapraszamy do zapoznania się z wynikiem postępowania opublikowanym w załączniku do niniejszego komunikatu.

Informacja o wyniku [...].pdf

2021-03-19 13:53 Jolanta Korfanty Informujemy, że w niniejszym postępowaniu złożono dwie oferty. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową informacją z otwarcia ofert zamieszczoną w załączniku.

INFORMACJA z otwarci [...].pdf

2021-03-19 09:00 Buyer message Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 1 160 000 zł brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 665