Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPPR-24/AL/2021 Sukcesywny zakup i dostawa materiałów medycznych

Anna Litwiniuk
Powiat Gdański Oddział: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim (SPPR)
Termin:
Zamieszczenia : 01-03-2021 13:19:00
Składania : 12-03-2021 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zal. nr 3 - umowa na dostawę materiałów medycznych.pdf pdf 2897.28 2021-03-01 13:19:00 Postępowanie
zał. nr 1b - formularz asortymentowo-ilościowy.pdf pdf 1177.14 2021-03-01 13:19:00 Postępowanie
zał. nr 1b - formularz asortymentowo-ilościowy.xlsx xlsx 24.05 2021-03-01 13:19:00 Postępowanie
zał. nr 2 - oświadczenie.pdf pdf 418.67 2021-03-01 13:19:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - materiały medyczne.pdf pdf 3206.53 2021-03-01 13:19:00 Postępowanie
zał. nr 1a - formularz oferty Materiały Med..docx docx 23.38 2021-03-02 14:44:25 Postępowanie
zał. nr 1a - formularz oferty Materiały Med..pdf pdf 1106.43 2021-03-02 14:44:25 Postępowanie
zał. nr 1a - formularz oferty Materiały Med..pdf pdf 1106.43 2021-03-02 14:44:42 Przedmiot zamówienia
zał. nr 1a - formularz oferty Materiały Med..pdf pdf 1106.43 2021-03-02 14:44:56 Kryterium
Protokół zakończenie postępowania SPPR-24_AL_2021.pdf pdf 947.7 2021-03-19 13:42:40 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi 1 - SPPR-24_AL_2021.pdf pdf 520.95 2021-03-10 14:00:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi 2 - SPPR-24_AL_2021.pdf pdf 440.74 2021-03-10 14:00:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi 3 - SPPR-24_AL_2021.pdf pdf 595.53 2021-03-10 14:00:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi 4 - SPPR-24_AL_2021.pdf pdf 417.87 2021-03-10 14:00:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi 5 - SPPR-24_AL_2021.pdf pdf 1469.74 2021-03-10 14:00:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-19 13:42 Anna Litwiniuk Protokół z postępowania nr sprawy: SPPR-24/AL/2021 - Sukcesywny zakup i dostawa materiałów medycznych

Protokół zakończenie [...].pdf

2021-03-10 14:00 Anna Litwiniuk Odpowiedzi na pytania ofertowe do postępowania nr SPPR-24/AL/2021- Sukcesywny zakup i dostawa materiałów medycznych znajdują się w dołączonych załącznikach.

Odpowiedzi 1 - SPPR- [...].pdf

Odpowiedzi 2 - SPPR- [...].pdf

Odpowiedzi 3 - SPPR- [...].pdf

Odpowiedzi 4 - SPPR- [...].pdf

Odpowiedzi 5 - SPPR- [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały Medyczne Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny (comiesięczny) zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów medycznych. Szczegółowy opis ilościowy szacunkowego comiesięcznego / rocznego zapotrzebowania Zamawiającego przedstawia załącznik nr 1b do zapytania ofertowego

zał. nr 1a - formula [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty

zał. nr 1a - formula [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 28 dni od daty dostawy i przedłożeniu wystawionej prawidłowo faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin rozpoczęcia realizacji zadania – z chwilą rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Terminowość dostawy, kryterium jakościowe - MAX. DO 2 DNI ROBOCZYCH OD DNIA ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1048