Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-03-2021 14:20:00 |
Składania : | 25-03-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 25-03-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez
Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami).
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór w celu utylizacji Odpadów (zużytych filtrów powietrza do systemu wentylacji mechanicznej oraz innych materiałów eksploatacyjnych) z obiektu szpitala we Wrocławiu przy ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa nr 2.
2. Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: zakres Przedmiotu zamówienia, terminy realizacji, warunki płatności zostały określone w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 1).
3. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 1).
4. Wykonawca na etapie składania ofert
zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że posiada wymagane uprawnienia do transportu
i utylizacji odpadów lub posiada stosowną umowę (umowy) z firmą zewnętrzną. Natomiast z
chwilą podpisywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia
dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku. KODY ODPADÓW: 15 02 02, 15 02 03, 15 01 10.
5. Termin związania ofertą: 30 dni.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
1) merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-02 11:03 | Robert Chorążewski | Szanowni Państwo, w załączniku przekazuję informację o wyborze oferty. |
2021-03-25 11:36 | Robert Chorążewski |
Szanowni
Państwo,
w załączniku przekazuję zestawienie złożonych ofert. |
2021-03-23 14:26 | Robert Chorążewski |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający informuje, że w dniu 22.03.2021r. wpłynęły wnioski i zapytania do przedmiotowego postępowania. Poniżej pytania wraz z odpowiedziami Zamawiającego. Pytanie 1: Prosimy o wykreślenie zapisów odnośnie posiadania legalizowanej wagi i konieczności zważenia odpadów własną legalizowaną wagą przy odbiorze odpadów w sytuacji, gdy odebrane odpady będą przetransportowane bezpośrednio od Zamawiającego do miejsca ich utylizacji. W takim przypadku odpady zostaną zważone przez instalację przejmującą odpady i waga tych odpadów będzie potwierdzona przez przejmującego odpady na KPO, które są podstawą do wystawienia Zamawiającemu faktury za wykonane zamówienie. Odpowiedź na pytanie 1: Zamawiający dopuszcza możliwość nie posiadania przez Wykonawcę legalizowanej wagi i konieczności zważenia odpadów własną legalizowaną wagą przy odbiorze odpadów w sytuacji, gdy odebrane odpady będą przetransportowane bezpośrednio od Zamawiającego do miejsca ich utylizacji. Pytanie 2: Prosimy o doprecyzowanie w umowie sposobu, w jaki będzie następowało rozliczenie za wykonaną usługę. Zgodnie z Załącznikiem nr 2, Oferta przewiduje podanie osobnej ceny za zagospodarowanie 1 kg odpadów (pkt. 1) i osobnej ceny za transport jednego Zamówienia (pkt. 2). Jednak umowa w § 8 ust. 4 pkt. 1 nie przewiduje doliczenia do wynagrodzenia za zrealizowanie danego Zamówienia ceny za transport (o którym mowa z Załączniku nr 2 pkt. 2). Nasze wątpliwości odnośnie sposobu rozliczania Wykonawcy z Zamawiającym wynikają dodatkowo z zapisów Umowy § 8 ust. 5 pkt. 2a, gdzie jest sprecyzowane, że ceny jednostkowe za odbiór 1 kg odpadów są cenami ryczałtowymi i obejmują m.in. koszty transportu. W jaki sposób będzie obliczane wynagrodzenie wykonawcy po wykonanym zamówieniu? Odpowiedź na pytanie 2: Dodaje się do wzoru umowy w § 8 ust. 4 pkt 1) nowy podpunkt c) w brzmieniu: „c) zryczałtowanej opłacie za transport odpadów wymienionej w załączniku nr 2 do umowy, o ile opłata za transport nie jest wliczona w cenie za odbiór Odpadów”. Jednocześnie zmienia się treść § 8 ust. 5, który otrzymuje brzmienie: „ 5. Ceny jednostkowe za odbiór 1 kg Odpadu oraz zryczałtowane koszty transportu zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i wymienione w załączniku nr 2 do umowy są stałe (nie podlegają waloryzacji) i będą obowiązywały w całym okresie na jaki została zawarta umowa”. Pytanie 3: Czy Zamawiający dysponuje kartą charakterystyki odpadu 150110 tj. pustych pojemników po środkach chemicznych? Ewentualnie prosimy o dokładniejszy opis środków, jakie znajdowały się w tych pojemnikach. Odpowiedź na pytanie 3: Zamawiający posiada karty charakterystyki odpadu 150110 i udostępni je na życzenie Wykonawcy realizującemu zamówienie. Poniżej wymienione zostały substancje które znajdowały się w opakowaniach podlegającym utylizacji: a) chloryn sodu - 7,5%, b) kwas solny - 9 %, c) NaCl. |
2021-03-19 10:11 | Robert Chorążewski |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
19.03.2021r.
wpłynęło
zapytanie
od
jednego
z
Wykonawców,
o
treści
(cytat):
„proszę
o
informację
jakie
ilości
będą
do
odbioru
i
jaka
byłaby
częstotliwość
dobioru”. Odpowiedź Zamawiającego: 4 razy w ciągu umowy i po ok 217 kg. |
Komunikaty