Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.7011.2.2021 Wykonanie dokumentacji projektowej remontu istniejącego lewobrzeżznego muru oporowego rzeki Bóbr przy drodze powiatowej nr 3475D w miejscowości Błażkowa.

Agnieszka Ławniczak
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 01-03-2021 11:24:00
Składania : 09-03-2021 00:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Powiat Kamiennogórski zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie dokumentacji projektowej remontu istniejącego lewobrzeżnego muru oporowego rzeki Bóbr przy drodze powiatowej nr 3475D w miejscowości Błażkowa.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1)      Zamierzenie obejmuje działkę nr 219 i 220, obręb Błażkowa, jednostka ewidencyjna Lubawka – obszar wiejski.

Projektowane przedsięwzięcie położone jest przy drodze powiatowej nr 3475D w miejscowości Błażkowa pomiędzy km 264+055 – 264+127 rzeki Bóbr. Koryto rzeki znajduje się na działce nr 220, pokrytej wodami płynącymi oraz działce nr 219 stanowiącej drogę powiatową nr 3475D.

Istniejąca droga na odcinku objętym przedmiotem zamówienia posiada przekrój jednojezdniowy dwupasowy z poboczem gruntowym z jednej strony, niezmiennej szerokości i przebiegiem w terenie o niewielkim nachyleniu zgodnie z kierunkiem biegu rzeki Bóbr. Przekrój poprzeczny drogi w miejscu planowanego przedsięwzięcia ma pochylenie jednostronne w kierunku istniejącego ubezpieczenia brzegowego. Wysokość muru oporowego podtrzymującego korpus drogi powiatowej jest różny na całej długości i wynosi od 3,1 m do 3,6 m a korona muru wzniesiona jest około 0,7 m powyżej nawierzchni istniejącej drogi, stanowiąc tym samym kamienną barierę ochronną.

Mur oporowy na całej długości wchodzącej w zakres niniejszego opracowania jest w złym stanie technicznym z licznymi uszkodzeniami i podmytą strefą fundamentową.   

2)      Podstawowy zakres rzeczowy zadania obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, tj:

a)      dokumentacja wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi;

b)      operat wodnoprawny jeżeli będzie wymagany;

c)       badania geotechniczne podłoża, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji;

d)      inwentaryzacja zieleni oraz typowanie roślin do wycinki i zabezpieczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zadania (mapa w skali 1:500 określającą usytuowanie drzew lub krzewów);

e)      inwentaryzacja fotograficzna;

f)       Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;

g)      przedmiar robót w układzie specyfikacyjnym;

h)      kosztorys inwestorski w układzie specyfikacyjnym z podziałem na branże wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów.

3)      Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia:

a)      Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawdzeń projektowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i innych przepisów szczególnych;

b)      uzyskania warunków technicznych od firm branżowych na usunięcie kolizji uzbrojenia w przypadku zaistnienia takiej konieczności oraz opracowanie na ich podstawie dokumentacji projektowej;   

c)       w przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, Wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych;

d)      Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć w imieniu i na rzecz Zamawiającego kompletnego wniosku wraz z załącznikami o zatwierdzenie projektu budowlanego i wydanie pozwolenia na budowę, jeden egzemplarz  wniosku wraz z pieczątką wpływu do organu oraz decyzję o pozwoleniu na budowę (oryginał) należy przekazać Zamawiającemu;

e)      Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach ceny umownej wszystkie niezbędne poprawki i uzupełnienia do w/w opracowań, jakie wynikną po ich sprawdzeniu; 

f)       w ramach wynagrodzenia ofertowego Wykonawca pełnił będzie nadzór autorski w zakresie udzielania wyjaśnień w procedurze przetargowej wyboru wykonawcy oraz na etapie realizacji robót budowlanych, w formie kontaktu elektronicznego oraz wizyt na budowie obejmujący również wykonanie (w razie zajścia takiej potrzeby) rysunków uzupełniających, projektów zamiennych i dodatkowych;

g)      w przypadku ogłoszenia przez Zamawiającego przetargu na roboty budowlane w terminie późniejszym niż 6 miesięcy od dnia opracowania kosztorysów, Wykonawca (projektant) dokona aktualizacji kosztorysów inwestorskich w ramach wynagrodzenia umownego;

h)      przewiduje się spotkania robocze na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, celem przedstawienia proponowanych rozwiązań koncepcyjnych.

4)      Sposób sporządzenia dokumentacji:

Wszystkie opracowania projektowe, specyfikacje techniczne, przedmiary, kosztorysy należy przekazać zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej. W przypadku dokumentacji rysunkowej są to pliki z rozszerzeniem pdf i dwg, dokumentacji opisowej (tekstowej) i specyfikacji – pliki tekstowe. Kosztorysy i przedmiary wymagane są w wersji edytowalnej (arkusze kalkulacyjne).

Dokumentację projektową należy przekazać zamawiającemu w następującej liczbie egzemplarzy:

a)      Projekt budowlany – 4 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym;

b)      Projekty wykonawcze – 4 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym;

c)        Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym;

d)      Przedmiar robót – 2 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym w wersji edytowanej;

e)      Kosztorys inwestorski wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów – 4 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym w wersji edytowanej;

f)       Pozostałe dokumenty, o ile wystąpią – 4 egz. w wersji papierowej + kopia na nośniku elektronicznym.

5)      Dokumentacja techniczna winna być opracowana zgodnie z warunkami wynikającymi w szczególności z:

a)      ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane,

b)      rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie;

c)        rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;

d)      rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego;

e)      rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym;

f)       rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 kwietnia 2012. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.

W przypadku zmiany wymienionych wyżej przepisów lub wejścia w życie nowych regulacji prawnych należy opracować poszczególne elementy dokumentacji i uzyskać decyzję według nowych unormowań w ramach wynagrodzenia umownego.

Mapa ewidencyjna dostępna jest na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze pod adresem: http://geoportal.kamienna-gora.pl/geoportal/f?p=MAPA:113#

2.      Termin wykonania zamówienia: 

a)      do dnia 21.05.2021 r. – dokumentacja projektowa;

b)      do dnia 16.07.2021 r. – uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.

3.      Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca powinien dysponować osobami (min 1 osoba) zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj: posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne – do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.

Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

4.      Sposób przygotowania oferty: 

1)      Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. 

2)      Oferta powinna zawierać: 

a)    Wypełniony formularz „ FORMULARZ OFERTY” (załącznik nr 1), 

Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 

b)   Kopię uprawnień budowlanych projektanta wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.

3)      Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez Wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.

4)      Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Jeżeli przy obliczaniu ceny wykonawca pominie lub nie doszacuje prac, których wykonanie jest niezbędne przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu. Zamawiający uważać będzie, że zostały ujęte w cenie oferty.     

5.      Termin złożenia oferty:

1)      Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl do dnia: 09.03.2021 r.

2)      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 

6.      Opis sposobu obliczania ceny: 

1)      Cena oferty jest ceną ryczałtową zawiera obowiązujący podatek VAT (jeśli dotyczy) i jest nie zmienna do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

2)      Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia.

3)      Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną.

4)      Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty.

7.      Kryterium oceny ofert:

Cena oferty – waga: 100% - maks. 100 pkt. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego.

Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:

 

Ilość punktów = cena najniższa spośród wszystkich ważnych ofert/Cena oferty badanej* 100.

8.      Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. 

9.      Unieważnienie postępowania:

Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy: 

1)      żadna z ofert nie będzie spełniać wymogów określonych w zapytaniu ofertowym lub

2)      cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość, jaką Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia.

10.  Osoba upoważniona do kontakt:

Ewa Exner, tel. 75 64 50 102

Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452

11.  Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania zostanie opublikowane za pośrednictwem platformazakupowa.pl

12.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert niekompletnych, zmiany warunków udziału w postępowaniu, przesunięcia terminu składania ofert, wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień i uzupełniania oferty o brakujące dokumenty.

13.  Zamawiający powiadomi Wykonawcę którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalnych oferentów.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.doc doc 46.5 2021-03-01 11:24:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 312.34 2021-03-01 11:24:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 402.28 2021-03-01 11:24:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-03-08 12:07 Agnieszka Ławniczak Zamawiający - Powiat Kamiennogórski informuje, że dokonuje zmiany nazwy zadania:
było: "Wykonanie dokumentacji projektowej remontu istniejącego lewobrzeżnego muru oporowego rzeki Bóbr przy drodze powiatowej nr 3475D w miejscowości Błażkowa"
jest: "Wykonanie dokumentacji projektowej odbudowy istniejącego lewobrzeżnego muru oporowego rzeki Bóbr przy drodze powiatowej nr 3475D w miejscowości Błażkowa".
2021-03-04 09:10 Agnieszka Ławniczak Zamawiający - Powiat Kamiennogórski informuje, że dokonuje zmiany terminu wykonania zamówienia.
Jest: "do dnia 21.05.2021 r. - dokumentacja projektowa,
do dnia 16.07.2021 r. - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę"

Zmienia się na: "do dnia 15.07.2021 r. - dokumentacja projektowa,
do dnia 15.09.2021 r. - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę".

Wykonawca sporządzając ofertę dokona zmiany terminów, które zostały określone przez Zamawiającego w pkt 3 "Kryteria i warunki formalne".
Wprowadzone zmiany są wiążące dla stron.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa wg OPZ - pkt 1 Zapytania 1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21.05.2021 r. - dokumentacja projektowa; 16.07.2021 r. - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy - Należy wypełnić, podpisać, zeskanować i dołączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Uprawnienia projektanta wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego - Należy dołączyć skan dokumentów (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 574