Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZP.041.1.2019.2020.2021.JG Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP II”.

Dariusz Banach
Powiat Chełmiński Oddział: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
Termin:
Zamieszczenia : 01-03-2021 09:36:00
Składania : 28-04-2021 12:36:24
Otwarcia : 04-05-2021 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 8, Opis części zamówienia.zip zip 12739.69 2021-03-01 09:36:00 Postępowanie
SWZ i załączniki.docx docx 182.05 2021-03-01 09:36:00 Postępowanie
2021-OJS041-101929-pl.pdf pdf 226.23 2021-03-01 09:36:00 Postępowanie
2021 03 29 odpowiedzi na pytania.doc doc 51 2021-03-29 14:10:35 Publiczna wiadomość
2021.04.09 odpow. na pytania.doc doc 190.5 2021-04-09 14:18:25 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu związania ofertą 2021-08-02 UE.pdf pdf 71.71 2021-04-19 09:20:08 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu składania ofert 2021-05-04 UE.pdf pdf 74.46 2021-04-19 09:20:08 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania 2021-04-28-UE.pdf pdf 219.35 2021-04-28 12:16:16 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania 2021-04-28-UE.pdf pdf 219.35 2021-04-28 12:36:19 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 7 do SWZ po zmianach.docx docx 67.48 2021-03-05 11:38:21 Publiczna wiadomość
Pytania z dni 1 - 4 marca 2021 odpowiedzi.docx docx 16.57 2021-03-05 12:11:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-04 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zrealizowanie zamówienia podana zostanie po terminie składania ofert a przed ich otwarciem.
2021-04-28 12:36 Dariusz Banach Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Z uwagi na liczne konieczne zmiany w opisie przedmiotów zamówienia zgodnie z art. 255 ust. 6 w związku z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp komisja unieważnia postępowanie przetargowe.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2021-04-28 12:16 Dariusz Banach Z uwagi na liczne konieczne zmiany w opisie przedmiotów zamówienia zgodnie z art. 255 ust. 6 w związku z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp komisja unieważnia postępowanie przetargowe.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2021-04-19 09:20 Dariusz Banach Przedłużono termin składania ofert do dnia 04.05.2021 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.05.2021 r. o godzinie 11:00.
W związku ze zmianą terminu składania ofert, zmianie ulega termin związania ofertą, nowy termin to 02.08.2021 r.

Zmiana terminu związ [...].pdf

Zmiana terminu skład [...].pdf

2021-04-09 14:18 Dariusz Banach W załączeniu treść zapytań i odpowiedzi do SWZ z dnia 9 kwietnia 2021 r.

2021.04.09 odpow. na [...].doc

2021-04-01 12:39 Dariusz Banach 1. Z uwagi na dużą ilość pytań dotyczących wyjaśnienia zapisów w SWZ, które wpłynęły do Zamawiającego, komisja przetargowa wydłuża termin składania ofert do dnia 20.04.2021 r. do godziny 10:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2021 r. o godzinie 11:00.

2. Zmienia się zapis w treści SWZ dotyczący rozdziału IX ust. 3 punkt 6.

Wykreśla się dotychczasowe brzmienie: „informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych w zakresie podstawy wykluczenia wskazanej w art. 108 ust. 2 p.z.p., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem”.

Dotychczasowe brzmienie zastępuje się zapisem: „zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 5, składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem."
2021-03-29 14:10 Dariusz Banach W załączeniu treść pytań, przesłanych do Zamawiającego odnośnie specyfikacji oraz odpowiedzi z dnia 29.03.2021 r.

2021 03 29 odpowiedz [...].doc

2021-03-17 14:30 Dariusz Banach Dnia 08.03.2021r. wpłynęło pytanie do SIW następującej treści:
W postępowaniu Zamawiający określił:
„Stawka podatku VAT w przedmiotowym postępowaniu wynosi 23%.”
W postępowaniach na dostawy dla placówek oświatowych dla części sprzętu, po uzyskaniu stosownych zaświadczeń, może być stosowana preferencyjna stawka VAT wynosząca 0% W związku z tym wykonanie dostawy na 430 tyś netto przekracza przy zastosowaniu stawki Vat 23% przekracza wyznaczony próg 500 tyś brutto.
Czy zatem Zamawiający uzna dla części 2 realizację umowy dostawy na kwotę 429 590,00 netto w której zastosowano stawkę VAT 0% ? Brak tak takiej zgody skutkuje wyeliminowaniem z postępowania firmy, które zrealizowały zamówienia obiektywnie większe niż wymagany próg.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wnika, jaką stawkę VAT zastosował Wykonawca. Warunek minimalnego doświadczenia nie jest warunkiem uznaniowym i został jasno określony: ocenie nie podlega wartość netto wykonanych dostaw, Wykonawca dla części nr 2 ma wykazać się doświadczeniem na kwotę MINIMUM 500 tys. zł. BRUTTO. Przy zastosowaniu zerowej stawki VAT kwota dostawy 430 tyś netto jest jednocześnie kwotą brutto, tym samym NIE SPEŁNIA wymogu minimalnego doświadczenia postawionego przez Zamawiającego.
2021-03-05 12:11 Dariusz Banach W załączeniu treść pytań, przesłanych do Zamawiającego w dniach 1-4 marca, odnośnie specyfikacji oraz udzielone odpowiedzi.

Pytania z dni 1 - 4 [...].docx

2021-03-05 11:38 Dariusz Banach Informujemy, że zmianie ulega załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy.
W załączeniu aktualny wzór.

Załącznik nr 7 do SW [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 3019