Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZOZ.V.010/DZP/12/21 Dostawę sprzętu medycznego dla oddziału Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym (VI) w ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym” złożony w postepowaniu konkursowym nr RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/17 ogłoszonym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM) do Działania 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałania 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – SPR

Termin:
Zamieszczenia : 25-02-2021 08:43:00
Składania : 15-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 15-03-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
specyfikacja_001.pdf pdf 6912.58 2021-02-25 08:43:00 Postępowanie
ogłoszenie o wszczęciu postępowania_001.pdf pdf 3125.86 2021-02-25 08:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.docx docx 82.83 2021-02-25 08:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SIWZ .doc doc 209 2021-02-25 08:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1b do SIWZ.doc doc 133.5 2021-02-25 08:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1c do SIWZ.doc doc 166.5 2021-02-25 08:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.docx docx 81.77 2021-02-25 08:43:00 Postępowanie
Projketowane postanowienia umowy Załącznik nr 3.docx docx 89.83 2021-02-25 08:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1d do SIWZ.doc doc 134.5 2021-02-25 08:43:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert_001.pdf pdf 439.5 2021-03-15 12:00:33 Publiczna wiadomość
unieważnienie postępowania_001.pdf pdf 483.99 2021-03-29 14:41:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_001.pdf pdf 1612.82 2021-03-29 14:55:08 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 2_001.pdf pdf 292.35 2021-03-03 06:31:26 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 6_001.pdf pdf 293.56 2021-03-08 13:15:05 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 7_001.pdf pdf 255.36 2021-03-08 13:15:05 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 1_001.pdf pdf 922.39 2021-03-05 13:30:32 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 3_001.pdf pdf 2270.57 2021-03-05 13:30:32 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 4_001.pdf pdf 1071.57 2021-03-05 13:30:32 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 5_001.pdf pdf 358.47 2021-03-05 13:30:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP- zmiana terminów_001.pdf pdf 394.83 2021-03-09 10:20:58 Publiczna wiadomość
modyfikacja SWZ zmiana terminów_001.pdf pdf 222.77 2021-03-09 10:21:23 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 8_001.pdf pdf 1950.59 2021-03-09 13:40:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-29 14:55 Dział Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-03-29 14:41 Dział Zamówień Publicznych Informacja o unieważnieniu postępowania

unieważnienie postęp [...].pdf

2021-03-15 12:00 Dział Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 450 900,00 zł (ogółem)
Pakiet nr 1- 380 000,00 zł
Pakiet nr 2- 14 000,00 zł
Pakiet nr 3- 39 900,00 zł
Pakiet nr 4- 17 000,00 zł
2021-03-09 13:40 Dział Zamówień Publicznych Pytanie nr 8

Pytanie nr 8_001.pdf

2021-03-09 10:21 Dział Zamówień Publicznych Modyfikacja SWZ zmiana terminów

modyfikacja SWZ zmia [...].pdf

2021-03-09 10:20 Dział Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP zmiana terminów

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-03-08 13:15 Dział Zamówień Publicznych Odpowiedź na pytanie 6 i 7

Pytanie nr 6_001.pdf

Pytanie nr 7_001.pdf

2021-03-05 13:30 Dział Zamówień Publicznych Odpowiedzi na pytania: 1,3,4,5

Pytanie nr 1_001.pdf

Pytanie nr 3_001.pdf

Pytanie nr 4_001.pdf

Pytanie nr 5_001.pdf

2021-03-03 06:31 Dział Zamówień Publicznych Pytanie nr 2

Pytanie nr 2_001.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1738