Zamieszczenia : | 24-02-2021 15:06:00 |
Składania: | 26-03-2021 23:59:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Informujemy o procesie wstępnych konsultacji rynkowych na dostawę komponentów do modernizacji systemu telemetrii i telemechaniki.
Harmonogram procesu konsultacji rynkowych:
Etap |
Działanie |
Data zakończenia |
Etap I |
Publikacja informacji o procesie na stronie https://grupagpec.pl/dla-dostawcy/ oraz na https://platformazakupowa.pl/pn/grupa_gpec |
24.02.2021 |
Rozesłanie Dokumentu |
24.02.2021 |
|
Zgłaszanie pytań przez Uczestników |
12.03.2021 |
|
Udzielanie przez Zamawiającego odpowiedzi na pytania Uczestników |
16.03.2021 |
|
Publikacja zadanych pytań i odpowiedzi udzielonych w procesie konsultacji |
16.03.2021 |
|
Ostateczny termin nadesłania odpowiedzi na niniejszy dokument (zgodnie z szablonem pkt.4.3) przez Uczestników |
26.03.2021 |
|
Etap II |
Rozmowy weryfikujące nadesłane odpowiedzi na niniejszy dokument |
31.03.2021 |
W celu zgłoszenia się do wstępnych konsultacji rynkowych proszę o kontakt poprzez e-mail: Emilia.Archacka@gpec.pl lub tel. 605 730 902
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Liczba odsłon strony: 1114
Komunikaty