Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/3/2021/ZO Jednorazowa dostawa narzędzi do zabiegów neurochirurgicznych kręgosłupa

Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2021 15:11:00
Składania : 01-03-2021 13:00:00
Otwarcia : 01-03-2021 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego na jednorazową dostawę narzędzi do zabiegów neurochirurgicznych kręgosłupa.


Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł. netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy.


1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik "Formularz asortymentowo-cenowy". Kod CPV: 33162000-3 Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

2. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z dnia 2020.02.06) i posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo.

3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabryczne nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, bezpieczny dla pacjentów oraz gotowy do użycia do zabiegu operacyjnego, opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. 4.Termin dostawy: do 10 dni od złożenia zamówienia.

5. Termin gwarancji min. 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru.

6. Wykonawca przeszkoli personel szpitala z zagadnień merytorycznych dotyczących sprzętu objętego zakresem zamówienia w terminie 3 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od dostarczenia przedmiotu zamówienia.

7. Warunki płatności: przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.  

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Należy załączyć wypełniony formularz asortymentowo-cenowy.


1) Ceną oferty jest wartość brutto obliczona w formularzu asortymentowo-cenowym - zgodnie ze wzorem załącznika. 2) Oferent określi ceny na wszystkie pozycje zamówienia wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym: a) wszystkie pozycje muszą zawierać cenę jednostkową, b) cena jednostkowa każdej pozycji musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym również rabaty, upusty, koszty dostawy i szkolenia), c) wartość brutto danej pozycji ma wynikać z wartości netto powiększonej o należny podatek VAT.


Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx.xls xls 48 2021-02-22 15:11:00 Postępowanie
Odpowiedzi na zapytania.pdf pdf 318.02 2021-02-26 14:23:25 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 281.05 2021-03-03 10:58:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-03 10:58 Ewa Sajewicz Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłam informację o wyborze oferty. Z poważaniem Ewa Sajewicz

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-02-26 14:23 Ewa Sajewicz Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zapytania.
Z poważaniem
Ewa Sajewicz

Odpowiedzi na zapyta [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość RAZEM wartość wszystkich pozycji: 1 dostawa Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
ul. Prusicka 53-55
55-100, Trzebnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2592 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 10 dni od otrzymania zamówienia. Proszę podać. (0)
4 Termin gwarancji - min. 24 miesiące licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Proszę podać. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 575