Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-02-2021 10:00:00 |
Składania : | 25-02-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-02-2021 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:
Świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości powierzchni wspólnych i toalet publicznych w NZOZ-ach – pl. Kolegiacki 12a i ul. Kórnicka 24 oraz pomieszczeń toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera w Poznaniu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj
- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 88 91
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-02 11:54 | Kinga Mazur |
W
niniejszym
postępowaniu
jako
najkorzystniejsza
została
wybrana
oferta
złożona
przez
Spółdzielnię
"Dozór"
z
siedzibą
w
Gnieźnie
przy
ul.
Żwirki
i
Wigury
19a,
62-200
Gniezno
i
Sławomira
Karczewskiego
prowadzącego
działalność
pod
firmą
Biuro
Ochrony
A-Z
Sławomir
Karczewski
z
siedzibą
w
Suchym
Lesie,
przy
ul.
Bogusławskiego
28,
62-002
Suchy
Las,
działającymi
wspólnie,
za
łączną
kwotę
brutto
68
285,91
zł. |
2021-02-24 12:18 | Kinga Mazur |
Zarząd
Komunalnych
Zasobów
Lokalowych
Sp.
z
o.o.
informuje,
że
w
związku
z
toczącym
się
postępowaniem
na
Świadczenie
usług
polegających
na
sprzątaniu
i
utrzymaniu
w
porządku
i
czystości
powierzchni
wspólnych
i
toalet
publicznych
w
NZOZ-ach
–
pl.
Kolegiacki
12a
i
ul.
Kórnicka
24
oraz
pomieszczeń
toalet
dla
Najemców
pod
Rondem
Kaponiera
w
Poznaniu,
wpłynęły
od
Wykonawców
2
zapytania
do
postępowania
o
następującej
treści: Pytanie 1. Czy zakup art. higienicznych jest po stronie wykonawcy? Jeśli tak, znamy jakąś szacunkową ilość osób: pracowników oraz interesantów ? Odpowiedź 1: Informujemy, że zgodnie z §3 ust. 2, 2. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zapewni wszelkie materiały, wodę, sprzęt, środki myjące, konserwujące i dezynfekujące itp. niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy, (wyjątek stanowi koszt zakupu żarówek), a także: trutkę na szczury, w celu zapewnienia odpowiedniego stanu sanitarnego posesji, w ilości minimum 1 kg rocznie na 1 budynek, w zależności od powierzchni określonej w załączniku nr 2 do Umowy. Zamawiający nie posiada wiedzy na temat ilości osób które są użytkownikami nieruchomości objętych postępowaniem. Pytanie 2. Poproszę jeszcze o informacje ile m2 jest okien. Odpowiedź 2: Informujemy, że Zamawiający nie posiada wiedzy na temat powierzchni okien znajdujących się na terenie nieruchomości objętych postępowaniem. |
Komunikaty