Published : | 19-02-2021 16:04:00 |
Placing offers: | 26-02-2021 10:00:00 |
Procedure: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Type: | Service |
Jadwisin, dnia 19 lutego 2021 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
NR 01/02/2021/CE
I. Zamawiający
Geovita Spółka Akcyjna (ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock), wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000425914, NIP: 526-27-34-680, REGON: 015529186, Kapitał zakładowy: 113.407.782,00 złotych (wniesiony w całości).
II. Ramy prawne
Z uwagi na fakt, iż Geovita S.A. jest podmiotem prawa prywatnego, do niniejszego postępowania nie jest wymagane stosowanie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) – „PZP”, jednakże przepisy tej ustawy stosowane są odpowiednio.
III. Przedmiot postępowania
1. Przedmiotem postępowania jest sporządzenie ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej dla Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita w Dąbkach (ul. Letniskowa 4, 76 – 156 Uzdrowisko Dąbki) – budynku SPA oraz budynku hotelowego głównego. Ekspertyza winna zawierać ocenę aktualnego stanu technicznego budynku pod kątem zabezpieczenia przeciwpożarowego.
2. Zakres szczegółowy prac obejmuje:
a. Przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej budynków.
b. Analizę warunków pod względem zabezpieczenia przeciwpożarowego z uwzględnieniem wszelkich elementów wpływających na ochronę ppoż.
c. Wykonanie wytycznych oraz opracowanie zakresu prac niezbędnych do eliminacji stanu zagrożenia ludzi w budynku.
d. Opracowanie ekspertyzy ppoż. w oparciu o w/w analizy i aktualne przepisy przeciwpożarowe oraz przeprowadzoną wizję lokalną i pomiary.
3. Przekrój budynków zostanie udostępniony na prośbę Wykonawcy
4. Usługa realizowana będzie nie wcześniej niż od dnia 1 marca 2021 roku, maksymalnie do dnia 31 marca 2021 roku.
5. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy Wykonawcy zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonywania przedmiotu zamówienia podmiotowi trzeciemu (zakaz podwykonawstwa).
IV. Wymagania formalne
1. Ofertę w postępowaniu złożyć może każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności cywilnoprawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a także przedstawiciele tych osób po przedłożeniu wraz z ofertą stosownego umocowania oraz odpisu z właściwego rejestru, z którego wynika sposób reprezentacji danego Oferenta.
2. Oferent winien jest, pod rygorem odrzucenia jego oferty, złożyć dokument wskazujący potwierdzenie reprezentacji Oferenta a w przypadku osoby fizycznej lub jednostki organizacyjnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – stosowne pełnomocnictwo w formie aktu notarialnego oraz dokument, z którego wynika forma reprezentacji osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej.
3. Okres związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych.
4. Geovita S.A. zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub jego odwołania w każdej chwili, na każdym etapie postępowania.
V. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Oferta winna być przesłana w formie elektronicznej na adres: biurozarzadu@geovita.pl w formie zaszyfrowanego pliku. Hasło do otwarcia pliku powinno zostać przesłane w osobnej wiadomości.
2. Na ofertę składają się:
a. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do postępowania);
b. W przypadku oferty składanej przez osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej – pełnomocnictwo uprawniające do reprezentacji wraz z odpisem właściwego rejestru;
c. Minimum 2 dokumenty poświadczające, iż w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca zrealizował bądź realizuje w sposób należyty podobne zamówienie, na które składa się sporządzenie ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej;
3. Ofertę w formie elektronicznej wraz z hasłem otwarcia zaszyfrowanego pliku należy przesłać najpóźniej do dnia 26 lutego 2021 roku do godziny 10:00 na adres poczty elektronicznej: biurozarzadu@geovita.pl.
4. W temacie wiadomości należy wpisać: „Oferta w postępowaniu nr 01/02/2021/CE – PLIK OFERTOWY”, zaś w temacie wiadomości zawierającej hasło: „Hasło do oferty w postępowaniu nr 01/02/2021/CE – HASŁO”.
5. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 lutego 2021 roku (nie wcześniej niż o godzinie 10:15) w formie elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje tym samym jawnego otwarcia ofert ani udostępnienia protokołu otwarcia.
VI. Sposób oceny ofert
1. Zamawiający wskazuje, iż cena stanowi 100 % kryterium oceny ofert.
2. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Oferentów złoży oferty o takiej samej wartości, Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji z tymi oferentami, celem wyłonienia oferty najkorzystniejszej.
VII. Informacje dodatkowe
1. Uczestnicy postępowania mogą (w zakresie pytań dotyczących treści niniejszego ogłoszenia) kontaktować się z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub pod wskazanym numerem telefonu.
2. Osobą kontaktową po stronie Zamawiającego jest:
a. Pan Artur Spyrzewski – Dyrektor Zespołu Obiektów Dąbki, Dźwirzyno, Mrzeżyno (artur.spyrzewski@geovita.pl; 600 295 836);
b. Pan Cezary Grzyb – Dyrektor Biura Zarządu Geovita S.A. (biurozarzadu@geovita.pl, 885 901 181).
3. Osoba kontaktowa po stronie Zamawiającego odpowie na wszelkie pytania uczestników postępowania lub osób zainteresowanych z zastrzeżeniem, iż zarówno przedmiot pytania jak i odpowiedź nie będą stanowiły czynu naruszającego rzetelność oraz obiektywność prowadzenia postępowania.
4. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Geovita S.A. z siedzibą w Jadwisinie (Administrator), ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail sekretariat@geovita.pl lub pisemnie na adres ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail iod@pgnig.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Podane przez Panią/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia z Panią/Panem korespondencji i załatwienia sprawy, której ona dotyczy oraz w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami; podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych 2016/679 – RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji z interesantami i załatwieniu zgłaszanych przez nich spraw. Pani/Pana dane osobowe są przekazywane podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi związane z realizacją ww. celów, w tym przede wszystkim dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom świadczącym usługi niezbędne do obsługi Państwa sprawy. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres prowadzenia korespondencji i załatwienia sprawy, której ona dotyczy. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. Przysługuje Pani/Panu także prawo sprzeciwu względem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Dane zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.
The number of page views: 498
Announcements