Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 12/21 Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu: „Zachodniopomorski Program Monitorowania i Prewencji Epidemii Coronawirusa SARS-CoV-2 i Choroby COVID-19" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” - cz. II

Termin:
Zamieszczenia : 19-02-2021 15:02:00
Składania : 04-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 04-03-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3-21 Załącznik nr 2 do SWZ-f.ofertowy.docx docx 65.34 2021-02-19 15:02:00 Postępowanie
3-21 Załącznik nr 3 do SWZ- oświadczenia.doc doc 123 2021-02-19 15:02:00 Postępowanie
12-21 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 59.36 2021-02-19 15:02:00 Postępowanie
12-21 SWZ.pdf pdf 2517.47 2021-02-19 15:02:00 Postępowanie
12-21 Załacznik 1.3 - formularz cenowy - pipety.xlsx xlsx 53.41 2021-02-19 15:02:00 Postępowanie
12-21 Załącznik nr 1. 1- tabela parametrów technicznych - Wirówka (typ 1).docx docx 107.12 2021-02-19 15:02:00 Postępowanie
12-21 Załącznik nr 1. 2- tabela parametrów technicznych - Wirówka (typ 2).docx docx 108.1 2021-02-19 15:02:00 Postępowanie
12-21 Załącznik nr 4 Wzór umowy(pakiet nr 3).docx docx 64.11 2021-02-19 15:02:00 Postępowanie
12-21-Załacznik nr 4 Wzór umowy (pakiet nr 1 i 2).docx docx 71.43 2021-02-19 15:02:00 Postępowanie
12-21 Unieważnienie postępowania w zakresie pakietu nr 3.pdf pdf 81.15 2021-03-18 14:56:23 Publiczna wiadomość
12-21 Wyjaśnienia.pdf pdf 90.26 2021-02-24 12:51:37 Publiczna wiadomość
12-21 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.44 2021-02-26 13:14:37 Publiczna wiadomość
12-21 Załacznik 1.3 - formularz cenowy - pipety - poprawiony.xlsx xlsx 53.41 2021-02-26 13:14:37 Publiczna wiadomość
12-21 Zmiana terminu otwarcia ofert.pdf pdf 135.82 2021-02-26 13:14:37 Publiczna wiadomość
12-21 Wyjaśnienia 2.pdf pdf 180.04 2021-03-02 13:00:21 Publiczna wiadomość
12-21 Protokół z otwarcia ofert.pdf pdf 117.57 2021-03-04 11:23:10 Publiczna wiadomość
12-21 Wynik postępowania w zakresie pakietu nr 1 oraz 2.pdf pdf 135.92 2021-03-11 14:36:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-18 14:56 Dział Zamówień 12-21 Unieważnienie postępowania w zakresie pakietu nr 3

12-21 Unieważnienie [...].pdf

2021-03-11 14:36 Dział Zamówień 12-21 Wynik postępowania w zakresie pakietu nr 1 oraz nr 2

12-21 Wynik postępow [...].pdf

2021-03-04 11:23 Dział Zamówień 12-21 Protokół z otwarcia ofert

12-21 Protokół z otw [...].pdf

2021-03-04 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w ramach:
Pakietu nr 1 - 14 500,00 zł brutto
Pakiet nr 2 - 13 000,00 zł brutto
Pakiet nr 3 - 2 500,00 zł brutto
2021-03-02 13:00 Dział Zamówień 12-21 Wyjaśnienia 2

12-21 Wyjaśnienia 2. [...].pdf

2021-02-26 13:14 Dział Zamówień 12-21 Zmiana terminu otwarcia ofert
12-21 Ogłoszenie o zianie ogłoszenia
12-21 Załącznik nr 1.3 - pipety - poprawiony

12-21 Ogłoszenie o z [...].pdf

12-21 Załacznik 1.3 [...].xlsx

12-21 Zmiana terminu [...].pdf

2021-02-24 12:51 Dział Zamówień 12-21 Wyjaśnienia

12-21 Wyjaśnienia.pd [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 853