Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GO-DM.7226.1.1.2021 Projekt Stałej Organizacji Ruchu dla Strefy Płatnego Parkowania w miejscowości Stegna.

Agnieszka Skrzypczak
Gmina Stegna
Termin:
Zamieszczenia : 19-02-2021 10:54:00
Składania : 23-02-2021 12:00:00
Otwarcia : 23-02-2021 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 693-407-906.

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Projekt Stałej Organizacji Ruchu dla Strefy Płatnego Parkowania w miejscowości Stegna. Dokumentacja wykonawcza 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 90 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu SOR umożliwiającego wprowadzenie Strefy Płatnego Parkowania. 1. Zakres pracowania: 1.1. Obszar projektu. Zakres szczegółowy obszarowy projektu obejmuje ulice Kościuszki, Sikorskiego i Lipowa wskazane na mapie przedstawionej w załączniku nr 1. Ponadto należy uwzględnić inne zmiany w istniejącym oznakowaniu dla pozostałych obszarów strefy płatnego parkowania. 1.2. Termin opracowania. Projekt należy wykonać w okresie od dnia zawarcia umowy do: 30 kwietnia 2021 r. 2. Należy opracować: - projekt wykonawczy Stałej Organizacji Ruchu, zatwierdzony przez Zarząd Powiatu (4 egz.), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (2 egz.), - kosztorys inwestorski, przedmiary robót oraz przedmiary robót oferta (3 egz.) Projekt SOR, kosztorys inwestorski, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji elektronicznej na CD lub PENDRIVE w 1 egz. Całość dokumentacji należy przedstawić w wersji elektronicznej w formacie pdf oraz w wersji edytowalnej *.dwg, *doc, *xls, *.dxf. 3. Należy uzyskać m.in. następujące opinie: - Zarządu Powiatu, - inne niezbędne do prawidłowego wykonania inwestycji Dokumentacja powinna posiadać wszystkie wymagane uzgodnienia, pozwolenia, zgody na odstępstwa i opinie. Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami, Polskimi Normami, wymaganiami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji, które pozwolą na fizyczne wykonanie zadania w sposób nadający się do eksploatacji bez wad. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na problem zgodności przedmiarów robót z przyjętymi rozwiązaniami technicznymi. Biuro projektów winno dołożyć szczególnej staranności w zapewnieniu ww. zgodności w celu uniknięcia wzrostu kosztów robót w trakcie realizacji a wynikające z błędów dokumentacji technicznej. Projektant musi posiadać uprawnienia w zakresie projektowania dróg oraz w zakresie budowy i przebudowy infrastruktury technicznej. Uprawnienia projektanta reguluje ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Wymaga się, aby projektant na bieżąco konsultował postęp prac z Zamawiającym. Przyjmujący zamówienie zobowiązany jest do prezentacji postępów prac, w tym do niezwłocznego zgłaszania ewentualnych problemów niezbędnych do rozstrzygnięcia przez Zamawiającego, przy czym przedstawiciele Zamawiającego mają prawo do zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zadania. Numer referencyjny nadany przez zamawiającego: GO-DM.7226.1.1.2021 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Od dnia zawarcia umowy do 30 kwietnia 2021 r. (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 451