Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-02-2021 09:32:00 |
Składania : | 10-03-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 10-03-2021 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-03-10 12:56 | Anna Szymoniak |
520.261.2.3.2020.AS
Gdańsk,
dnia
10.03.2021
r. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT dot. przetargu nieograniczonego sektorowego pn. „Regeneracja oleju w ośmiu transformatorach prostownikowych”. Gdańskie Autobusy i Tramwaje Sp. z o.o. jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu, na podstawie § 29 Regulaminu Zamówień Publicznych Gdańskich Autobusów i Tramwajów Sp. z o.o. w Gdańsku - Część B, przekazuje poniżej następujące informacje: Otwarcie ofert na: „Regenerację oleju w ośmiu transformatorach prostownikowych” odbyło się w dniu 10.03.2021 r. o godz. 10:00. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 98 400,00 zł brutto. Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie: 1. Energo-Complex Sp. z o.o., ul. Lotników 9, 41-949 Piekary Śląskie cena: 82 360,80 zł brutto Okres gwarancji: 24 miesiące Termin wykonania zamówienia: do 90 dni od dnia zawarcia umowy Warunki płatności zostały określone w § 6 projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. |
2021-03-10 09:30 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył: 98 400,00 zł brutto |
2021-03-08 11:09 | Anna Szymoniak |
Znak
sprawy
520.261.2.3.2020.AS
Gdańsk,
dnia
08.03.2021
r. 520/AS/120/2021 WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Dot. przetargu nieograniczonego sektorowego pn. „Regeneracja oleju w ośmiu transformatorach prostownikowych”. Gdańskie Autobusy i Tramwaje Sp. z o. o. jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu, działając na podstawie § 17 ust. 9 Regulaminu Zamówień Publicznych Gdańskich Autobusów i Tramwajów Sp. z o.o. w Gdańsku, w odpowiedzi na wniosek Wykonawcy o wyjaśnienie treści SIWZ, udziela następujących odpowiedzi: Pytanie 1: W trakcie ofertowania przedmiotowego zadania otrzymaliśmy informację, że na stacji WPKGG Oliwa prace mogą być przeprowadzone jedynie w nocy tj. od godziny 0:00 do 3:30. Przeprowadzenie regeneracji oleju w tak krótkim czasie jest niemożliwe. W związku z tym, że konieczne jest również zastosowani agregatu prądotwórczego, ponownie przeanalizowaliśmy sposób przeprowadzenia zadania. Dla transformatorów o podanej mocy konieczne jest zlanie oleju do zewnętrznego zbiornika, przeprowadzenie regeneracji i ponowne zalanie transformatora. Możemy przeprowadzić regenerację oleju wszystkich transformatorów jednocześnie, ale domyślamy się, ze względów ruchowych jest to niemożliwe. Planowaliśmy wykonywanie tych operacji dla dwóch/trzech transformatorów jednocześnie (dla różnych lokalizacji). Po zakończeniu pierwszego etapu, konieczna jest przerwa operacyjna 12-24 godzin na „wypalenie” komór regeneracyjnych. Operacje logistyczne związane z dostarczeniem agregatu prądotwórczego, dostarczaniem paliwa oraz związana z tym zwiększona obsługa, zwiększa koszty operacji. Dlatego zwracamy się z pytaniem czy Zamawiający zgodzi się na wymianę oleju na wszystkich transformatorach na olej zregenerowany dostarczony przez naszą firmę, olej zużyty możemy zabrać do utylizacji. Wymiana oleju jest operacją prostą i stosunkowo krótkotrwałą, co pozwoli na obniżenie kosztów z zachowaniem celów i efektów zadania. Dla dostarczonego oleju zostaną dostarczone aktualne protokoły z badań laboratoryjnych. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania ofert, jako że stanowią one integralną część SIWZ. Przedmiotowe wyjaśnienia nie powodują zmiany terminu składania ofert. Treść pozostałych zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian. |
2021-03-02 13:55 | Anna Szymoniak |
Znak
sprawy
520.261.2.3.2020.AS
Gdańsk,
dnia
02.03.2021
r. 520/AS/111/2021 WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Dot. przetargu nieograniczonego sektorowego pn. „Regeneracja oleju w ośmiu transformatorach prostownikowych”. Gdańskie Autobusy i Tramwaje Sp. z o. o. jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu, działając na podstawie § 17 ust. 9 Regulaminu Zamówień Publicznych Gdańskich Autobusów i Tramwajów Sp. z o.o. w Gdańsku, w odpowiedzi na wniosek Wykonawcy o wyjaśnienie treści SIWZ, udziela następujących odpowiedzi: Pytanie 1: Prosimy o informację czy Zamawiający udostępni zasilanie dla urządzeń o parametrach 3x400v AC mocy 60-100kW oraz poniesie koszty energii. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie jest możliwe zasilanie urządzeń Wykonawcy o parametrach 3x400 V 60 KW, 3x400 V 100 KW. Wykonawca powinien zapewnić sobie agregat prądotwórczy. Koszty pobranej w toku realizacji zamówienia energii elektrycznej przez urządzenia możliwe do podłączenia do sieci Zamawiającego ponosi Zamawiający. Pytanie 2: W związku z sytuacją pandemiczną zwracamy się z prośbą o zmianę terminu składania ofert. Proponujemy datę 10 lub 12.03.2021 r. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę terminu. Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 10.03.2021 r. godz. 9.30. Otwarcie ofert nastąpi 10.03.2021 r., o godz. 10.00 Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania ofert, jako że stanowią one integralną część SIWZ. Treść pozostałych zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian. |
Komunikaty