Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-02-2021 14:11:00 |
Składania : | 01-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 01-03-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z o.o. w Gdyni zaprasza do złożenia oferty na dostawę stacjonarnego urządzenia zgrzewającego PP 63-110 MM.
Warunki realizacji zamówień:
1. Porozumienie handlowe zawarte zostanie na okres od dnia podpisania porozumienia do dnia 31.01.2022r.
2. Dopuszcza się możliwość nabycia dodatkowej ilości asortymentu, o którym mowa w Przedmiocie zamówienia oraz asortymentu podobnego (zbieżnego) w trakcie obwiązywania porozumienia handlowego.
3. Odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe winna uwzględniać koszty transportu na miejsce rozładunku podane w zamówieniu (magazyn Opec Sp. z o.o. ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne na terenie obsługiwanych miast: Gdynia, Rumia, Wejherowo, Reda).
4.Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, do wymiarów, formatu, wag, grubości, pojemności, rodzajów, rodzaju materiału, z którego dany artykuł został wykonany, służą określeniu wymagań wobec produktów oraz określeniu cech technicznych i jakościowych.
5. Niezrealizowanie całości oraz ilości asortymentu określonego w zapytaniu nie wpływa na cenę towaru.
a) asortyment winien być wyceniony w PLN
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty produktu niespełniającego wymagań jakościowych.
7. Dostawca zobowiązuje się do:
- sprzedaży na rzecz Zamawiającego wyrobów na podstawie pisemnego zamówienia określającego: numer zamówienia, przedmiot zamówienia, j.m., ilość, cenę jednostkową, wartość netto i brutto;
- jak najszybszej wymiany wyrobów wadliwych, których wady zostały stwierdzone w trakcie odbioru dostawy;
- dostarczenia Zamawiającemu kopii wymaganych deklaracji zgodności, świadectw i dopuszczeń tj. informacji lub innych dokumentów producenta wyrobu dotyczących parametrów oferowanych towarów umożliwiających ich identyfikację, znak towarowy CE.
8. Termin płatności: przelew do 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty jest zgodność dostarczonego asortymentu z treścią zamówienia.
9. Gwarancja: min. 24 miesiące, proszę potwierdzić ilość miesięcy.
10. Termin realizacji dostaw: od 3 do 14 dni roboczych, proszę wskazać ilość dni.
11. Dokumentację przedmiotowego postępowania prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego stanowią:
a) Załącznik nr 1 - klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Postanowienia końcowe:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy lub porozumienia handlowego.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-02-23 13:53 | Monika Kalinowska | 23.02.2021 r. Odpowiedź na zapytanie. |
2021-02-22 13:58 | Monika Kalinowska | 22.02.2021 r. - Informacja dotycząca przedłużenia składania ofert do 01.03.2021 r. do godziny 10:00. |
Komunikaty