Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-02-2021 09:59:00 |
Składania : | 05-03-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 05-03-2021 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-03-10 11:59 | Andrzej Żuk | INFORMACJA o wynikach postępowania prowadzonego trybem podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, zgodnie z przepisami art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., poniżej 214 000 Euro na dostosowanie pomieszczeń pierwszego piętra budynku Poradni Chorób Płuc (była Szkoła Rodzenia) na potrzeby Medycyny Pracy. Nr spr. ZP/3/2021 |
2021-03-05 10:56 | Andrzej Żuk |
Zgodnie
z
art.
222
ust.
5
uPzp,
Zamawiający
udostępnia
informacje
z
otwarcia
ofert
sprawy
nr
ZP/3/2021
Zgodnie
z
art.
74
ust.
2
pkt.
1)
uPzp
Zamawiający
udostępnia
oferty
złożone
w
postępowaniu
ZP/3/2021.
Informacja_z_otwarci [...].pdf 4_ŻYDZIAK_06041e8b8d [...].zip 3_AT_SERWIS_06041e85 [...].rar |
2021-03-05 10:32 | Andrzej Żuk | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-03-05 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota brutto przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 238.125,05 zł |
Komunikaty