Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-3941-4/2021 Przeprowadzenie audytu dokumentacji projektowej i przetargowej dla inwestycji polegającej na przebudowie i rozbudowie budynku przy ulicy Syrokomli 21 w Krakowie w celu przeniesienia Wydziału Architektury Wnętrz i Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.

Termin:
Zamieszczenia : 12-02-2021 13:25:00
Składania : 18-02-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Szczegóły zamówienia znajdują się w OGŁOSZENIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO (do pobrania)



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie zapytania ofertowego.pdf pdf 6793.51 2021-02-12 13:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 -Oswiadczenie.docx docx 16.13 2021-02-12 13:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc doc 69 2021-02-12 13:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wykaz usług.doc doc 34 2021-02-12 13:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wykaz osób.doc doc 36.5 2021-02-12 13:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5- projekt umowy.pdf pdf 482.92 2021-02-12 13:25:00 Postępowanie
Odpowiedz Zamawiającego na pytania wykonawców.pdf pdf 437.97 2021-02-16 14:23:15 Publiczna wiadomość
Odpowiedz Zamawiającego na pytania wykonawców z dn. 17.02.2021.pdf pdf 342.67 2021-02-17 15:11:33 Publiczna wiadomość
Informacja o rozstrzygnieciu postępowania.pdf pdf 498.12 2021-02-25 14:32:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-25 14:32 Brygida Śliwa INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA

Informacja o rozstrz [...].pdf

2021-02-17 15:11 Brygida Śliwa Odpowiedz Zamawiającego na pytania wykonawców z dn. 17.02.2021 r.

Odpowiedz Zamawiając [...].pdf

2021-02-16 14:23 Brygida Śliwa Odpowiedz Zamawiającego na pytania wykonawców

Odpowiedz Zamawiając [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Audyt dokumentacji projektowej i przetargowej - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” 40% Zamawiający dokona oceny doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia to znaczy zespołu co najmniej 3 audytorów, na podstawie: a) Doświadczenia w przeprowadzanych audytach projektów o wartości minimum 40 mln.: zgodnie z punktacją jak poniżej: • za przeprowadzenie 1 audytu projektu - 0 pkt ( oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu), • za przeprowadzenie 2 audytów projektu - 10 pkt, • za przeprowadzenie 3 audytów projektu - 20 pkt, • za przeprowadzenie 4 audytów projektu - 30 pkt, • za przeprowadzenie 5 i więcej audytów projektu - 40 pkt. W sumie, maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium wynosi: 40 pkt. (0)
3 Termin realizacji - Opracowanie powinno być opracowane w dwóch etapach: 1) sprawozdanie wstępne w terminie 14 dni od przeprowadzenia oględzin obiektu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2) audyt w formie raportu końcowego wraz zaleceniami w terminie 40 dni od podpisania umowy. a) sporządzenie audytu w formie raportu końcowego wraz z zaleceniami Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 764