Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 15/2021/TP/DZP Dostawa nowych krzeseł, foteli, używanego stołu operacyjno-zabiegowego oraz nowych mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2021 15:40:00
Składania : 17-02-2021 10:00:00
Otwarcia : 17-02-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 302.21 2021-02-09 15:40:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 6635.29 2021-02-09 15:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia ,formularz cenowy.doc doc 225654 2021-02-09 15:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 125.5 2021-02-09 15:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Ośwadczenie dotyczące podstaw wykluczenia.doc doc 110 2021-02-09 15:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 345.96 2021-02-09 15:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - Informacja dotycząca grupy kapitałowej.doc doc 57.5 2021-02-09 15:40:00 Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 2530.23 2021-03-12 18:39:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 14.pdf pdf 395.2 2021-03-12 18:39:36 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 7 i 9.pdf pdf 497.06 2021-04-08 17:26:16 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w cz. 11.pdf pdf 372.99 2021-04-15 11:48:47 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.27 2021-02-09 17:18:37 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1220.21 2021-02-18 13:27:27 Publiczna wiadomość
Sprostowanie informacji z otwarcia ofert.pdf pdf 573.12 2021-03-09 15:02:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-15 11:48 Barbara Drozd Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 11

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-04-08 17:26 Barbara Drozd Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 7 i nr 9

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-03-12 18:39 Barbara Drozd Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 14

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-03-12 18:39 Barbara Drozd Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-03-09 15:02 Barbara Drozd Sprostowanie informacji z otwarcia ofert

Sprostowanie informa [...].pdf

2021-02-18 13:27 Barbara Drozd Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-02-18 13:22 Barbara Drozd Informacja z otwarcia ofert
2021-02-17 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto:
- część nr 1 - 1000,00 zł,
- część nr 2 - 4500,00 zł,
- część nr 3 - 3997,50 zł,
- część nr 4 - 1525,00 zł,
- część nr 5 - 12500,00 zł,
- część nr 6 - 1550,00 zł,
- część nr 7 - 6720,00 zł,
- część nr 8 - 2800,00 zł,
- część nr 9 - 5700,00 zł,
- część nr 10 - 450,00 zł,
- część nr 11 - 660,00 zł,
- część nr 12 - 3500,00 zł
- część nr 13 - 600,00 zł
- część nr 14 - 4860,00 zł
2021-02-09 17:18 Barbara Drozd ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 873