Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2/II/2021 Zakup i wykonanie wraz z dostawą pieczątek oraz wizytówek

Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2021 09:14:00
Składania : 19-02-2021 10:00:00
Otwarcia : 19-02-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 77 4417763

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 107.5 2021-02-09 09:14:00 Postępowanie
UMOWA-WZÓR doc.doc doc 66.5 2021-02-09 09:14:00 Postępowanie
UMOWA - WZÓR po modyfikacji.docx docx 27.45 2021-02-16 14:47:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-29 13:52 Agnieszka Kormanek Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu została zawarta umowa z wykonawcą: LANKO - Wyrób Pieczątek Poligrafia i Handel Małgorzata Landau, ul. Ozimska 19; 45-057 Opole - na wykonywanie pieczątek oraz druk wizytówek o wartości 4 734,27 zł brutto.
2021-02-19 14:46 Justyna Kopystyńska Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta Wykonawcy: LANKO Wyrób Pieczątek, Poligrafia
i Handel Małgorzata Landau, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole na kwotę brutto: 4 734,27 zł (netto: 3 849.00 zł). Wybrana oferta spełnia wymagania odnoszące się do przedmiotu objętego zamówieniem i została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, a jej wartość nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez: zawarcie umowy
2021-02-16 14:54 Justyna Kopystyńska ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Zamawiający - Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. Reymonta 8 przedłuża termin składania ofert z dnia 17.02.2021 roku na dzień 19.02.2021 roku. Godzina składania ofert nie ulega zmianie.
2021-02-16 14:47 Justyna Kopystyńska Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. Reymonta 8 – w odpowiedzi ma n/w pytanie dot. niniejszego postępowania udziela następującej odpowiedzi:

Pytanie:
Czy pieczątki będą zamawiane pojedynczo czy partiami - czy do każdej sztuki doliczyć koszty dostawy?

Odpowiedź: Zamawiający, co wynika z treści 1 § ust. 3 wzoru Umowy, będzie realizował zamówienie stosownie do potrzeb w danym czasie. W kwestii kosztów dostawy – Zamawiający wyjaśnia, że koszt ten powinien być uwzględniony w cenie jednostkowej, wobec tego Zamawiający poprawia wzór Umowy poprzez wpisanie w treści zapisu ust. 2 §2 zdania 2: „W cenach jednostkowych zawierają się wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do Sekretariatu Zamawiającego (w szczególności podatek VAT, transport, opakowanie, czynności związane z przygotowaniem dostawy, ubezpieczenie, przesyłka)”.
W załączeniu zmodyfikowany wzór Umowy.

Niezależnie od powyższego Zamawiający poprawia wzór Umowy poprzez:

- modyfikację zapisu treści ust. 2 § 1 lit. a, b, c,
- wykreślenie zapisu ust. 6 § 1 i wpisanie następującej treści: „Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej dostawy przedmiotu Zamówienia do Sekretariatu Zamawiającego przy ul. Reymonta 8 w Opolu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Wymiana zaś samych poduszek nastąpi po odbiorze automatów przez Wykonawcę w Sekretariacie Zamawiającego”,
- dopisanie do ust. 2 §2 zdania 2: „W cenach jednostkowych zawierają się wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do Sekretariatu Zamawiającego (w szczególności podatek VAT, transport, opakowanie, czynności związane z przygotowaniem dostawy, ubezpieczenie, przesyłka)”.

W załączeniu zmodyfikowany wzór Umowy.

UMOWA - WZÓR po mody [...].docx

2021-02-11 11:04 Justyna Kopystyńska Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. Reymonta 8 – w odpowiedzi na n/w pytania dot. niniejszego postępowania udziela odpowiedzi:

1 Pytanie
"Czy automaty to muszą być firmy Trodat a nie polskie Wagrafy lub typu Inprint, Shiny itp",
Odpowiedź Zamawiający podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia.

2 Pytanie
"Czy w wypadku pieczątek 5 linijkowych cena ma być 5 x gumka 1 linijkowa czy inaczej. W cenniku detalicznym dla zwykłego klienta mam cenę 1 linijkową 8 zł a 6 linijkową 28 zł czyli inna cena za 1 linijkę, można liczyć też za cm2. Inaczej powinno być za gumkę do 4910 a inaczej do 4913".
Odpowiedź Zamawiający podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pieczątka automat typ Trodat 4913 Pieczątka automat typ Trodat 4913 -rozmiar stempla: 58 x 22mm 40 szt. - (0)
2 Pieczątka Trodat 4912 Pieczątka automat typ Trodat 4912 - rozmiar stempla: 47x 18mm 40 szt. - (0)
3 Pieczątka Trodat 4911 Pieczątka automat typ Trodat 4911 - rozmiar stempla: 38x 14mm 30 szt. - (0)
4 Gumka do pozycji 1-3 z jedną linijką tekstu Gumka do pozycji 1-3 z jedną linijką tekstu 400 szt. - (0)
5 Pieczątka Kołek plastikowy mały Pieczątka kołek plastikowy mały 2 szt. - (0)
6 Kołek plastikowy duży Kołek plastikowy duży 2 szt. - (0)
7 Kołek drewniany kołyska Kołek drewniany kołyska 5 szt. - (0)
8 Gumka do pozycji 5-7 z jedną linijką tekstu Gumka do pozycji 5-7 z jedną linijką tekstu 10 szt. - (0)
9 Wymiana poduszki-rozmiar 4911 Wymiana poduszki-rozmiar 4911 (38 x 14) 20 szt. - (0)
10 Wymiana poduszki-rozmiar 4912 Wymiana poduszki-rozmiar 4912 (47 x 18 mm ) 20 szt. - (0)
11 Wymiana poduszki-rozmiar 4913 Wymiana poduszki-rozmiar 4913 (58 x 22 mm ) 20 szt. - (0)
12 Datownik Datownik 5 szt. - (0)
13 Wizytówki-Papier Copy Color 300g rozmiar 9x 5 cm Wizytówki-Papier Copy Color 300g rozmiar 9x 5 cm, 1 opakowanie = 100 szt 20 opak. - (0)
14 Pieczątki Express Pieczątki bardzo pilne exxpress powinny być dostarczone na nastepny dzień roboczy do godz. 13:00 do sekretariatu Zamawiającego przy ul.Reymonta 8 Opole w godzinach od 8-14. Zamówienie zostanie złożone do 13:00 dnia poprzedniego 10 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Należność za zrealizowane w danym miesiącu zamówienia regulowana będzie miesięcznie w formie przelewu na konto Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu danego miesiąca – w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonywania pieczątek/wizytówek w terminie do 48 godzin od wpływu zlecenia od Zamawiającego – wg wzorów i wskazówek przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Akceptacja warunków umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1125