Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup 2 sztuk dysków ssd.

Daniel Kościelny
Urząd Gminy Inowrocław Oddział: Dział Kadr
Termin:
Zamieszczenia : 08-02-2021 11:01:00
Składania : 11-02-2021 11:02:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Centrum Usług Oświatowych Gminy Inowrocław
Sławęcinek 12

zaprasza do złożenia ofert na zakup 2 dysków ssd:

 1 sztuki: Dysk SSD GOODRAM CX400 Gen. 2 256 GB SATA III 2,5"

 1 sztuki: Dysk SSD GOODRAM CX400 512 GB SATA III 2,5"



Specyfikacja


  • Pojemność: 256 GB
  • Typ podłączenia: SATA III
  • Format: 2,5 cala
  • Maksymalna prędkość odczytu: 550 MB/s
  • Maksymalna prędkość zapisu: 480 MB/s
  • Maks. odczyt losowy: 65000 IOPS
  • Maks. zapis losowy: 64440 IOPS
  • Średni czas niezawodności dysku (MTBF): 2000000 h
  • Zastosowane technologie: S.M.A.R.T
  • Seria dysku: Goodram CX400 Gen.2



1 sztuka: Dysk SSD GOODRAM CX400 512 GB SATA III 2,5"


Dane techniczne:

Producent GOODRAM

Prędkość odczytu (maks.) 550 MB/s

Prędkość zapisu (maks.) 490 MB/s

Pojemność 512 GB

Format 2,5”

Interfejs SATA III (6 Gb/s)

Pamięć flash 3D NAND

Średni czas pracy bezawaryjnej (MTBF) 2 000 000 godzin

Temperatura pracy: 0 ~ 70°C

Temperatura przechowywania: -45 ~ 85°C


Warunki zapytania cenowego: 

1. Dostawa: na koszt Wykonawcy.

2. Sposób zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury.

3. TERMIN DOSTAWY: do 10 dni roboczych od daty wysłania zamówienia.

4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania techniczne, a w szczególności odpowiada wszystkim cechom określonym w zapytaniu, jest fabrycznie nowy, nieużywany, nie odnowiony (refubrished), nie pochodził z recyklingu, pochodzi z bieżącej produkcji.

5. W przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia.

6. Gwarancja - 24 miesiące. 

7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Gminy w Inowrocławiu w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-02-15 09:33 Daniel Kościelny Witam niestety z powody oczywistej omyłki pisarskiej w formularzu większość ofert dotyczyła zakupu jednego dysku ssd, a zamawiający ujął w specyfikacji dwa dyski ssd jeden o pojemności 256GB oraz drugi o pojemności 512GB. Z tego powodu unieważniamy zapytanie i zapraszam do składania ofert do nowego zapytania cenowego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup 2 sztuk dysków ssd. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 293