Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZP.II-241/11/21/ZO „SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW KARDIOLOGICZNYCH”

Aleksandra Gałażewska
Szpital Specjalistyczny im. Stanisława Staszica w Pile Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 04-02-2021 14:37:00
Składania : 10-02-2021 08:11:00
Otwarcia : 15-02-2021 10:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica zaprasza do złożenia oferty.

Przedmiotem zamówienia jest

SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW KARDIOLOGICZNYCH”

Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Zamawiający wymaga:

warunki płatności: 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: 12 MIESIĘCY



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 67 210-62-07

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 2 Opis przedmiotu zamówia.pdf pdf 520.7 2021-02-04 14:37:00 Postępowanie
Zał. nr 3 Formularz asortymentowo - cenowy.docx docx 13.79 2021-02-04 14:37:00 Postępowanie
Zał. nr 5 projket umowy.pdf pdf 553.23 2021-02-04 14:37:00 Postępowanie
Zał. nr 6 Umowa użyczenia.pdf pdf 515.71 2021-02-04 14:37:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1098.69 2021-02-04 14:37:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-02-10 08:11 Aleksandra Gałażewska Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Błąd pisarski w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW KARDIOLOGICZNYCH” zgodny z załącznikiem nr 2 2 dostawa Szpital Specjalistyczny im. Stanisława Staszica
Rydygiera 1
64-920, Piła
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3355 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin Dostawy 10% od 1 do 5 dni (0)
3 Reklamacja jakościowa 20% od 1 do 3 dni. (0)
4 Doświadczenie 20% minimalne 5 lat (0)
5 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję (0)
6 Formularz ofertowy - Prosimy załączyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. nr 1 do zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 formularz asortymentowo-cenowy - prosimy załączyć wypełniony i podpisany zał nr 3 do zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 projekt umowy - Prosimy zapoznać się i załączyć podpisany projekt umowy zał. nr 5 i 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oświadczenie - Prosimy zapoznać się i załączyć podpisane Oświadczenie zał. nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 KRS LUB CEIDG - Prosimy załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 RODO - Prosimy zapoznać się i załączyć podpisaną informację RODO zał. nr 7 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
13 Opis przedmiotu zamówienia - prosimy zapoznać się załącznikiem nr 2. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 640