Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-02-2021 23:41:00 |
Składania : | 11-02-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Cementowni Odra S.A. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert na wymianę wymurówki w piecu obrotowym nr 4.
Zakres prac obejmuje:
1. Czyszczenie wnętrza cargi pieca na odcinku 40mb. Średnica wewnętrzna pieca 3390mm. Materiał, który należy usunąć z wnętrza cargi jest tzw. zgorzelina, która powstała pomiędzy cegłą, a płaszczem pieca ze spalania paliw alternatywnych i gumy. Usługę czyszczenia należy wykonać ręcznie młotami elektrycznymi. Na cargach podpierścieniowych bedzie trzeba usunąć zaprawę z pod cegły.
2. Montaż wymurówki w piecu na odcinku 40mb( w załaczniku schemat). Pomiędzy 23, a 30mb pieca cegła pozostaje stara.
3. Na cargach podpierscieniowych i stykach spawów cegłę układamy na mokro. Pozostała część na sucho.
4. Termin wykonania od 3 marca do 7 marca 2021 roku.
5. Kombajn do układania cegły i piła do cięcia cegły po stronie zleceniobiorcy.
6. 60% cegły i zaprawy jest zlokalizowana wokół pieca, pozostałą ilość należy przewieźć z magazynu (300m do pieca).
7. Do pieca będzie zamontowany podest wjazdowy. Cały pomost znajduje się na wysokości +6m.
8. Do transportu cegły z poziomu "0" na poziom "+6" będzie można użyć windy towarowej o udźwigu 3,2T.
9. Porządki na obiekcie po wykonaniu remontu wg wskazań Inspektor Nadzoru.
W celu sporządzenia rzetelnej oferty potrzebna jest wizja lokalna w naszym zakładzie. Termin 9.02.2021r. godz.10.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. Krzysztof 503197660
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty