- Strona główna
- Postępowanie ID 420615
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PKS-Bolesławiec-2021-1 Kompleksowe ubezpieczenie floty Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp. z o.o.
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-02-18
10:30:01
|
Przemysław Sienkiewicz | Informujemy, że postępowanie przetargowe zostało rozstrzygnięte. Zwycięską ofertę złożyła firma PZU SA z siedzibą w Warszawie. Była to jednocześnie jedyna złożona oferta. Gratulujemy Zwycięzcy i liczymy na jak najlepszą realizacje. |
2021-02-15
11:57:08
|
Przemysław Sienkiewicz | Zamawiający informuje, że na realizacje przedmiotu postępowania zamierza przeznaczyć kwotę 215 000 zł. |
2021-02-15
11:50:02
|
Przemysław Sienkiewicz | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-02-10
15:12:04
|
Przemysław Sienkiewicz |
Zadanie:
Kompleksowe
ubezpieczenie
floty
Przedsiębiorstwa
Komunikacji
Samochodowej
w Bolesławcu Sp. z o.o. Nr sprawy: PKS-Bolesławiec-2021-1 W związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym, prosimy o wyjaśnienie następujących kwestii oraz rozważenie poniższych wniosków: 1. Prosimy o jednoznaczne potwierdzenie, że w sprawach nie uregulowanych w SIWZ zastosowanie mają ogólnie obowiązujące przepisy prawa oraz postanowienia OWU wybranego Wykonawcy, w tym wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności w nich zawarte, za wyjątkiem postanowień, które Zamawiający wprost włączył do SIWZ i opisał w programie ubezpieczenia. Odpowiedź - potwierdzamy ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ : Część B. Ubezpieczenie Autocasco + Kradzież – AC/KR 2. W punkcie 17 prosimy o zmianę terminu wykonania oględzin na 3 dni robocze. Treść zapisu po zmianie: 17. W przypadku wystąpienia szkody dokonanie oględzin w terminie 3 dni roboczych po wystąpieniu szkody oraz sporządzenie kosztorysów naprawczych w ciągu 2 dni po dokonaniu oględzin. W przypadku braku możliwości przystąpienia przez Ubezpieczyciela do oględzin w wyżej wymienionym terminie Ubezpieczający będzie mógł dokonać naprawy we własnym zakresie po sporządzeniu dokumentacji zdjęciowej szkody oraz opisu uszkodzeń. O miejscu wykonywanie oględzin decyduje Ubezpieczający. Odpowiedź – wyrażamy zgodę 3. Prosimy o zmianę treści w punkcie 18 zgodnie z poniższym: 18. W przypadku drobnych szkód nie przekraczających 10 tyś zł Ubezpieczający sam dokonuje oględzin uszkodzonego pojazdu , wykonuje dokumentację fotograficzną i sporządza wstępną kalkulację szkody przesyłając ją do zatwierdzenia Ubezpieczycielowi, który zobowiązany jest do zajęcia stanowiska w terminie 2 dni roboczych od jej otrzymania. Nie zajęcia stanowiska w wyznaczonym terminie oznacza zgodę na warunki przedstawione przez Ubezpieczającego i uprawnia do przystąpienia do naprawy. W przypadku szkód których wartość szacunkowa przekracza kwotę , o której mowa powyżej Ubezpieczyciel zobowiązany jest do przeprowadzenia oględzin w przeciągu 2 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia i do przedstawienia kalkulacji naprawy w następnym dniu roboczym w przeciągu 2 dni roboczych od dnia oględzin. Ubezpieczający jest zobowiązany do zajęcia stanowiska w terminie 2 dni roboczych od otrzymania dokumentacji. Kalkulacja naprawy sporządzona będzie w oparciu o system ( Info Ekspert , Audatex, EuroTax ) przy zastosowaniu stawki za 1 rbg w wysokości 150zł a w przypadku naprawy sporządzana będzie na podstawie innych cenników ( np. PZM SA) i katalogów . Odpowiedź – wyrażamy zgodę Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?