Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-02-2021 08:17:00 |
Składania : | 25-02-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: zakupie wodomierzy dla najemców komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: - wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody wraz z zaworami odcinającymi w lokalach zasobu komunalnego, położonych w Poznaniu,
- demontaż istniejących wodomierzy zimnej i/lub ciepłej wody wraz z zaworami odcinającymi zainstalowanymi przed urządzeniami, ich zagospodarowania (wraz z utylizacją), w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
- sprzedaż i montaż nowych wodomierzy zimnej i/lub ciepłej wody wraz z zaworami odcinającymi zainstalowanymi przed urządzeniami,
- zamontowane wodomierze powinny być fabrycznie nowe i oznaczone numerem seryjnym oraz posiadać oznaczenie CE, numer notyfikacji notyfikowanej jednostki i datę produkcji (nie wcześniej niż 2020 r.),
- wszystkie wodomierze po montażu winny być zabezpieczone (oplombowane) plombami zatrzaskowymi uniemożliwiającymi ich demontaż bez demontażu zabezpieczenia (plomby),
- wykonanie przedmiotu Umowy odbywać się będzie sukcesywnie przez cały okres obowiązywania Umowy na podstawie każdorazowego zlecenia przekazanego w formie elektronicznej na adres e-mail.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 61 415 89 41.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-05-20 06:50 | Adrian Maćkowiak | Zamawiający informuje, iż postępowanie zostaje unieważnione na podstawie pkt. 41 d) Ogólnych Warunków Zamówienia. |
Komunikaty