Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-02-2021 13:53:00 |
Składania : | 10-02-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 10-02-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
1. Informujemy uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani zakupem i instalacją systemu bezpieczeństwa Fortigate 80F, według załączonej specyfikacji.
2. Bazą dostawy jest siedziba Zamawiającego, ul. Witomińska 29, Dział Informatyki p. 009.
3. Prosimy Państwa o sporządzenie oferty z podaniem wartości netto i brutto z uwzględnieniem bazy dostawy i obowiązującej stawki podatku VAT dla oferty oraz terminu realizacji, liczonego od dnia otrzymania zamówienia.
4. Sprzęt powinien spełniać wymagania zasadnicze dla urządzeń teleinformatycznych na znak bezpieczeństwa CE oraz deklaracje producenta o ich spełnianiu.
5. Zakupiony sprzęt oraz postępowanie ze zużytymi urządzeniami powinno odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz.U. 2020, poz. 1893).
6. Realizacja zamówienia nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty i po otrzymaniu przez wykonawcę formularza zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.
7. Informujemy Państwa, że standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność realizowana jest przelewem w ciągu 14 dni od daty odbioru towaru wraz z fakturą. Prosimy o potwierdzenie tych warunków.
8.
Wymagany
termin związania ofertą to 14 dni od daty jej złożenia.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (600) 086 004.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-02-04 14:00 | Tomasz Budnicki |
W
dniu
04.02.2021
o
godz.
14:00
zaktualizowano: - nazwę postępowania, - załącznik zawierający opis techniczny przedmiotu postępowania oraz - termin składania ofert (do 10.02.2021 14:00). |
Komunikaty